Таким чином хочуть зменшити тиск, який відчувають користувачі, через потребу схвалення від інших.
Якщо експеримент в Instagram покаже, що цей варіант популярний серед користувачів, його можуть зробити постійним і навіть поширити на Facebook, якому належить соціальна мережа, орієнтована на фотоконтент.
Відеохостинг YouTube також тестує кілька зразків дизайну, де не відображатиметься кількість людей, яким відео не сподобалося. Про це компанія повідомила у твітері. У YouTube зазначили, що роблять це на прохання авторів, а також щоб запобігти кампаніями з накручування дизлайків.
Про це повідомляє Радіо Свобода. http://www.radiosvoboda.org
Автор: головний редактор УкрЗахідІнформ
.
Попередня новина: Росія спробувала ...
Наступна новина: Акція під ОП: розгляд ...
Что важно проверить, прежде чем обменять биткоин на армянский драм
Які нюанси потрібно знати про розлучення за заявою одного з подружжя?
ТОП - 5 Секретов по Установке Замков
Щоденний комфорт: чому сучасний вибір має значення