Таким чином хочуть зменшити тиск, який відчувають користувачі, через потребу схвалення від інших.
Якщо експеримент в Instagram покаже, що цей варіант популярний серед користувачів, його можуть зробити постійним і навіть поширити на Facebook, якому належить соціальна мережа, орієнтована на фотоконтент.
Відеохостинг YouTube також тестує кілька зразків дизайну, де не відображатиметься кількість людей, яким відео не сподобалося. Про це компанія повідомила у твітері. У YouTube зазначили, що роблять це на прохання авторів, а також щоб запобігти кампаніями з накручування дизлайків.
Про це повідомляє Радіо Свобода. http://www.radiosvoboda.org
Автор: головний редактор УкрЗахідІнформ
.
Попередня новина: Росія спробувала ...
Наступна новина: Акція під ОП: розгляд ...
Рост населения Казахстана: тенденции и вызовы
Топ-5 Лайфхаков: Как Открыть Сейф
Женские часы: как выбрать идеальную модель для делового стиля и летних образов
Понятие и признаки инфантильности: как распознать психологическую незрелость
Самі дієві мазі з трав