Розберемо чи вигідне офіційне післягарантійне обслуговування на прикладі Renault. Гарантія на їх автомобілі (крім комерційних моделей) в Україні становить 3 роки або 100,000 км пробігу. Після цього в автовласника виникає вибір — братися за інструменти самостійно, шукати «свій» сервіс або залишатися на обслуговуванні у дилера. Теоретично при самостійному, або гаражному ремонті можна заощадити. А які переваги при обслуговуванні у дилера? Нумо розберімося. А розповість нам про це співробітник ТзОВ «Ю.Р.К.»: https://urk.ua/services-auto, офіційного дилера Renault у Львівській області.
Не потрібно випробовувати удачу
Власники старих автомобілів прекрасно знають, як складно знайти «свій» сервіс, кваліфікованого і сумлінного майстра. Рекомендації в форумах або друзів-знайомих не завжди відповідають дійсності, а відповіддю на завищені очікування може бути повне розчарування. Хамство, нав'язування непотрібних робіт, застосування неякісних запчастин і занадто дорогий ремонт все це, на жаль, характерно для неавторизованих сервісних центрів.
Офіційні дилерські центри працюють за певними стандартами, які передбачені на все: запчастини, тривалість і вартість робіт, навіть зовнішній вигляд співробітників центру. Ви знаєте, чого чекати. Неприємні сюрпризи рідкість, і якщо ви стикаєтеся з ними, можна поскаржитися керівництву дилерського центру або навіть в представництво. А кому поскаржитися на гаражного «майстра», який взяв машину на ремонт в понеділок, щоб відремонтувати до п'ятниці, а насправді закінчить до травневих свят наступного року? Відповіді немає.
Renault створює високі стандарти якості в тому числі для післягарантійного обслуговування. Не офіціали часто працюють так, як зручніше їм, а не клієнтові.
Гарантована якість матеріалів і запчастин
Ви точно знаєте, з якої каністри або бочки заллють масло у двигун вашої машини гаражні майстри? Ви впевнені, що вони поставлять вашому автомобілю якісні деталі, а не дешеві й недовговічні «аналоги»?
Якщо ви маєте справу з офіційним сервісним центром, на всі ці питання можна відповісти ствердно. Запчастини будуть тільки оригінальними, витратні матеріали та технічні рідини запропонованими виробником. Все по регламенту.
Зручність
Погодьтеся, далеко не в кожному неавторизованому сервісному центрі чиста, простора, комфортна зона очікування, з диванами, телевізором, журналами, безкоштовним Wi-Fi. А також кафе стандарт який є у дилерських центрах Renault.
Офіційний сервіс, як правило, помітно зручніший неофіційного
Офіційні сервісні центри зазвичай працюють без вихідних, на відміну від неофіційних. До того ж з недавніх пір у клієнтів Renault є можливість не тільки купити автомобілі в онлайн-шоу-румі, але і не виходячи з дому розрахувати на сайті максимальну рекомендовану вартість сервісних робіт і відразу ж записатися на обслуговування або ремонт до будь-якого зручного дилера Renault. Це нововведення 2018 року.
Дрібниця, але приємна тому що перед тим, як автомобіль заїжджає в сервісну зону офіційного дилера, машину обов'язково миють, на підлогу стелять папір, кермо покривають плівкою. Не офіціали зазвичай так не вважають, змушуючи власника машини мити кузов і чистити салон самостійно. І ніде, крім як в офіційного дилера, вам не запропонують підмінний автомобіль, якщо ваш затримається в ремонті надовго.
Все й одразу
Обслуговування та ремонт сучасного автомобіля справа непроста. У гаражному сервісі може не бути необхідного обладнання, наприклад для діагностики електронних систем. А ремонтник може бути недостатньо кваліфікованим, щоб працювати з ним.
Офіційні сервісні центри Renault забезпечені всім необхідним обладнанням, їм доступні будь-які запчастини.
В офіційних сервісних центрах є все необхідне для усунення будь-яких проблем, і майстри регулярно навчаються ремонтувати актуальні моделі, в тому числі в Академії Renault, якій вже більше ніж 20 років. Уявляєте, який там накопичено досвід?
При неможливості ремонту якогось агрегату (наприклад, електронного блоку управління) його просто замовляють з центрального складу. Вам не доведеться шукати запчастини самостійно, вникаючи в усі особливості версій і комплектацій: підбір зроблять фахівці.
Крім того, офіційний сервіс Renault замінить «прошивки» на новітні абсолютно безкоштовно та проведе всі операції по інших компаніях, якщо вони мали стосунок до вашого автомобіля. В офіційному сервісному центрі впораються зі складним кузовним ремонтом, тому вам не доведеться шукати бляхаря і маляра.
Майстри офіційних сервісних центрів регулярно проходять навчання на актуальних моделях, вони не вчаться методом проб і помилок на вашій машині. Багато дилерських центрів приймають на зберігання зимові та літні шини, які займають багато місця в гаражі або на балконі. До речі, зберігати колеса на балконі не тільки незручно, але й неправильно.
Вигода
Так-так, ніякої помилки. Сервісне обслуговування в офіційного дилера навіть після закінчення гарантійного терміну може бути вигідніше, ніж у не офіціалів. На Renault на автомобілі від 3 до 5 років зараз дають 30-відсоткову знижку на роботи та 15-відсоткову - на запасні запчастини. На роботи з автомобілями старше 5 років йде вже 45-відсоткова знижка і 20-відсоткова - на запасні запчастини.
Програма «Сервіс 4+» дозволяє використовувати масла і запасні частини Motrio (фільтри, свічки запалювання, гальмівні колодки та амортизатори) і відновлені вузли, економлячи від 20% на обслуговуванні автомобіля.
Ще під час гарантійного терміну обслуговування автомобіля його власник може приєднатися до програм Renault Extra або Extra Light, які застрахують від дорогого агрегатного ремонту і включать в себе допомогу на дорогах Renault Assistance. Дуже добре, якщо вам не доведеться вдаватися до цього сервісу і користуватися, наприклад, гарантованим безкоштовним евакуатором. Але мати таку можливість все одно корисно.
Крім того, офіційні дилери регулярно проводять акції, що дозволяють отримувати солідні знижки на певні послуги й операції: наприклад, полірування або нанесення захисного покриття.
Театральная афиша Москвы: лучшие спектакли
Понятие и признаки инфантильности: как распознать психологическую незрелость
Самі дієві мазі з трав
Як найкраще привітати: ідеї та поради