Європейський регулятор збирається з'ясувати, чи не використовує компанія дані користувачів, отримані від рекламодавців, для подальшої конкуренції з ними ж на ринку онлайн-оголошень. У рамках розслідування також оцінять чи прив'язаний сервіс Facebook Marketplace до самої соціальної мережі, що було б порушенням правил конкуренції ЄС.
Єврокомісія проінформувала корпорацію та усі країни-члени ЄС про проведення розслідування. Тривалість перевірки законодавчо не встановлена. ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Google, Apple і Facebook стануть об'єктами антимонопольних слухань у США
Про це повідомляє Радіо Свобода. http://www.radiosvoboda.org
Автор: головний редактор УкрЗахідІнформ
.
Попередня новина: Демонтовано тимчасову ...
Наступна новина: 10 нових випадків COVID-19 ...