В наш час, мабуть, ви не знайдете жодної сучасної людини, яка б не користувалась смартфоном і не була зареєстрована у соціальних мережах, наприклад, Інстаграм. Саме тому, більшість компаній використовують найбільші соцмережі для розширення клієнтської бази.
Інстаграм - потужна площадка для популяризації та просування вашого бізнесу, але давайте згадаємо як все починалося? У далекому 2010 додаток з'явився в App Store і з тих пір почав завойовувати фанів по всьому світу. Спочатку ця соцмережа була нічим іншим, як платформа для моментальних фото без підпису. До слова, навіть зараз в США популярні блогери можуть публікувати знімки без тексту. У країнах СНД ситуація йде трохи інакше.
Далі, ми поговоримо про те, як писати пости в Інстаграм і якими вони повинні бути. Ну а якщо писати самому вам ліньки, то на сайті https://biz-pravda.com/posty-dlya-instagram/ ви можете переглянути готові пости для Інстаграм.
Чому важливо писати тексти в Інстаграм?
- Це впливає на прийняття рішень. У додатку ви не можете вести живий діалог зі співрозмовником. Отже, ви не можете використовувати перевірені важелі продажів. Текст робить це в онлайн і оффлайн форматі.
- Допомагає формувати довіру і експертність. Тим самим викликаючи бажання купити товар саме у вас.
- Підтримує шлях покупки.
- Допомагає робити допродажу.
Контент - це актив профілю. Якщо ваші тексти лаконічні, зухвалі, що привертають увагу і вони несуть чіткий посил, то ваш блог буде набагато простіше розкрутити і монетизувати.
Про що писати в Інстаграм?
На це запитання маркетологи відповідають чотирма видами контенту для соцмереж:
- Той, який щось продає. Це своєрідний фундамент, на якому і будуть будуватися ваші продажі в соціальних мережах. Пости складаються за такою схемою: Оффер + Обмеження за термінами + Заклик до дії = Продаж.
- Інформаційний. Це контент, який допомагає сформувати репутацію експерта і розкрити ваш товар з нових сторін.
- Розважальний, або той, який допомагає вашій аудиторії не нудьгувати. Це контент сприяє залученню аудиторії і допомагає створити образ реальної живої людини.
- Комбінований. Це контент, який є симбіоз відразу декількох видів текстів. Втім, дієвою формулою для вашого інстаграма можна вважати наступну: Впізнаваний стиль + Цікавий контент + Характерна візуальна подача = Успіх.
Висновки
Як бачите, написати цікавий пост, який "зачепить" вашу аудиторію в Інстаграм, зовсім не важко. Просто слідуйте нашим порадам і ви зможете без проблем досягнути поставлених перед собою цілей в даній соціальній мережі.
КОМЕНТАРІ
Help! У автора автограф можна взяти?
Это — глупость!
Дуже пізнавально, респект