З огляду на наявність великої кількості виробників і моделей з різними характеристиками, до вибору електронавантажувача слід підійти відповідально. Далі, ми розглянемо основні особливості елекронавантажувачів. Ну а розповість нам про це співробітник компанії "TEKMAN", в якій ви безпосередньо можете придбати навантажувальну техніку в Україні.
Електронавантажувачі: особливості
Триколісні вилочні навантажувачі мають хороше зчеплення ведучих коліс з дорожнім покриттям, а невелика маса додає маневреності. Недоліком є те, що у них знижена поперечна стійкість, що обмежує сферу застосування (ведення робіт на нерівних або похилих поверхнях — на будмайданчиках, в судновому трюмі і т. п.).
Розкид висот підйому у трьох- і чотириколісних моделей приблизно однаковий, а ось спектр максимальної вантажопідйомності у 4-хопорних навантажувачів більше: від 1,5 до 5,0 т (для порівняння: 0,5-2,0 т у 3-хопорних).
Триколісні вилочні навантажувачі завдяки провідному задньому колесу більш маневреніші і енергоємніші, але пробуксовують на похилих площинах або на нерівній поверхні. Такі навантажувачі найкраще працюють на асфальтованих майданчиках і в закритих приміщеннях. Щоб колеса не пробуксовували на слизьких і мокрих поверхнях, окремі моделі триколісних навантажувачів забезпечені системою постійного електроживлення, що забезпечує постійне зчеплення ведучих коліс з поверхнею.
Привід може бути загальним на обидва колеса або на кожне колесо окремим; другий варіант спрощує і полегшує конструкцію, тому більшість виробників віддають йому перевагу.
Попри явні переваги триколісних моделей, чотириколісні вилкові навантажувачі більш поширені. Випускаються такі електронавантажувачі передньоприводні, і повнопривідні. У маневреності вони значно поступаються своїм 3-хопорним побратимам, виграючи при цьому в вантажопідйомності, продуктивності праці та швидкості.
Варто відзначити, що чотириколісні вилкові навантажувачі стійкіші і рекомендовані для використання штабелювання вантажів без страху перекидання.
Виробники навантажувачів постійно працюють над збільшенням поперечної і поздовжньої стійкості триколісних електронавантажувачів.