Мембрана складається з трьох шарів:
– реактивна швидковисихна двокомпонентна ґрунтовка, що не містить розчинник, на основі метилметакрилатних смол.
– гідроізоляційна мембрана, яка наноситься безповітряним розпиленням.
– сполучний шар на основі метилметакрилатних смол, що застосовується під асфальтобетонне покриття.
гідроізоляцію з метилметакрилатної смоли можна побачити на мостах у складі Дороги Єдності М-30 Стрий – Ізварине ( М-12 Стрий – Тернопіль – Кропивницький – Знам'янка).
Гідроізоляцію паралельно влаштовано на одразу трьох мостах на автомобільній дорозі М-30: у селах Підгороднє, Почапинці та на обході Козови (на одній стороні).
У селах Підгороднє та Почапинці невдовзі ремонт фінішує, залишилось влаштувати перильне та бар'єрне огородження, провести антикорозійний захист підмостових поверхонь тощо. На обході Козови мостобудівники працюють на одному проїзді, адже другим рухається транспорт у реверсному режимі.
Триває ремонт мосту й у Шибалині. Там проводять влаштування тротуарної плити. Завдяки тимчасовому об'їзду у мостовиків є змога працювати на цілій штучній споруді й оперативно завершити її ремонт.
Нагадаємо, траса М-30 є пріоритетним об'єктом президентської програми «Велике будівництво». На Тернопільщині ремонтуємо її частину, котра збігається з дорогою М-12 Стрий – Тернопіль – Кропивницький – Знам'янка. 47,7 км від Тернополя до Бережан відновлюємо поточним середнім ремонтом, 2,5 км у Бережанах, міст у Городищі – капітальним.
Про це повідомили у Тернопільській облдержадміністрації
Автор: головний редактор УкрЗахідІнформ
.
Попередня новина: Білорусь: Протасевич за ...
Наступна новина: На Тернопіллі ...
Театральная афиша Москвы: лучшие спектакли
Понятие и признаки инфантильности: как распознать психологическую незрелость
Самі дієві мазі з трав
Як найкраще привітати: ідеї та поради