Як вибрати СТО?

Як вибрати СТО?

26.06.21 10:14 0 862

Як показує практика, СТО audi краще самостійного ремонту. Єдиний недолік — за виконання роботи доводиться платити.

Переваги автосервісу:

  • швидкість і висока якість виконуваних робіт;
  • не потрібно шукати запчастини, на більшості СТО вони в наявності;
  • працюють до вечора, зручно залишити авто на ремонт після роботи.

Вулканізацію та автобалансування коліс, настройку паливної системи в домашніх умовах без дорогого обладнання провести неможливо, а його покупка для повного обслуговування авто може не окупитися.

Яку станцію технічного обслуговування вибрати?

Рекомендується користуватися послугами однієї СТО:

  • надання знижок постійним клієнтам;
  • знання специфіки авто постійного клієнта скорочує час на обслуговування, підвищує якість роботи;
  • знайомий механік може притримати, найбільш відповідні для автомобіля клієнта шини, встановити їх із суттєвою знижкою або, не стягуючи оплату за роботу.

Важливу роль відіграє місце розташування. СТО, що знаходиться за межею міста, має у своєму розпорядженні великі площі — можливість розмістити більше обладнання. Відповідно, підвищується якість, скорочуються терміни виконання, знижується вартість.

Важливий фактор, віддаленість від жвавих магістралей. Чим ближче до траси, тим вище орендна плата, вартість земельної ділянки. Оскільки сервіс деякий час повинен працювати на окупність — вища вартість послуг, що надаються. Відкриття СТО далеко від магістралі обходиться у 5 і більше разів дешевше, їх менше контролюють. Низькі ціни, невисока якість послуг.

За юридичним статусом СТО діляться на:

  1. дилерські;
  2. приватні;
  3. самозайняті.

Офіційні дилерські станції техобслуговування пропонують високу якість виконання робіт, дають гарантію на послуги, там завжди є оригінальні запчастини. Найвища вартість надання послуг. Туди вигідно звертатися для проведення техогляду, заміни шин, усунення дрібних неполадок. Вигідно при збоях бортової електроніки, для настройки двигуна і паливної системи. Власникам ТЗ ексклюзивних моделей краще мати справу тільки з офіційними СТО. Для гарантійного обслуговування — це єдиний варіант.

Приватні (НЕ дилерські) технічні центри: ціни нижчі, ніж в офіційних, висока якість виконання робіт, спектр ремонтних робіт орієнтований на поширені марки авто. Також надається гарантія. Запчастини пропонуються оригінальні та аналоги.

Самозайняті фахівці (гаражі). Як правило, працюють за рекомендацією, низькі ціни. Якість роботи залежить від спеціалізації механіка.

Хороша СТО повинна:

  • мати клієнтську базу даних;
  • надавати гарантію на послуги з мінімумом застережень;
  • виконувати роботу в строк, якщо з яких-небудь причин терміни зриваються — фахівець повинен повідомити клієнта заздалегідь;
  • оголошувати остаточну вартість робіт після діагностики;
  • підтримувати чистоту в боксах;
  • відмовлятися від виконання робіт при невпевненості в позитивному результаті;
  • проводити періодичні акції, знижки, передбачати програму лояльності, надавати послуги в кредит;
  • мати власний веб-сайт, інформація на якому оновлюється мінімум 2 рази на тиждень;

Фахівець не повинен нав'язувати, непотрібні замовнику в даний момент послуги. Нав'язлива реклама своїх послуг свідчить про те, що автосервіс переживає не найкращі часи. Персонал повинен давати розгорнуті відповіді на питання. Разом з тим, не зловживати специфічною термінологією.

Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
5 (голосів: 101)
Попередня новина: На Хортиці створили ...
Наступна новина: Торнадо у Чехії зруйнувало ...

КОМЕНТАРІ