У підприємстві нагадали, що першим на електронний квиток перейшов міський фунікулер з 14 вересня 2020 року. Згодом обіг паперових квитків припинився на Троєщинській лінії швидкісного трамваю та в міській електричці.
«Із 1 грудня повністю на електронний квиток перейшов швидкісний трамвай на Борщагівці. Наступним етапом стала відмова від паперових разових талонів у міських автобусах, тролейбусах та трамваях. Цей етап почався з 1 липня, паперові квитки остаточно вийдуть з обігу 14 липня», – повідомляє міська влада.
Читайте також: КМДА про е-квиток: Київ перейде на автоматизовану систему обліку проїзду в транспорті у 2023 році
Крім того, у КМДА попереджають про посилення контролю за оплатою проїзду. Штраф за несплачений проїзд складає наразі 160 гривень.
«Контролери-касири (кондуктори) отримали пропозицію перейти на посаду контролера, або інші вільні вакансії в підприємстві. Лише за вчора близько 370 співробітників прийняли пропозицію перейти в службу контролю, і процес перепрофілювання триває. Усі, хто не продовжив співпрацю з підприємством, повністю отримали вихідну допомогу», – йдеться в заяві.
Систему е-оплати в громадському транспорті в тестовому режимі запустили в Києві у 2018 році. Нині е-квиток працює в метрополітені і транспорті «Київпастрансу», повністю ж система мала запрацювати, зокрема в маршрутках, до 1 липня поточного року. Втім КМДА оприлюднила розпорядження, що е-квитки мають запрацювати на всіх маршрутах громадського транспорту в столиці до 1 січня 2023 року. ДИВІТЬСЯ ТАКОЖ: «Будемо намагатися робити якомога меншу ціну» – Кличко про підвищення вартості проїзду
Про це повідомляє Радіо Свобода. http://www.radiosvoboda.org
Автор: головний редактор УкрЗахідІнформ
.
Попередня новина: НБУ послабив гривню ще на 3 ...
Наступна новина: «Укрзалізниця» підготувала ...