За даними Pew Research Center, до кінця 2015 року у 68 % дорослих американців був смартфон, а кількість власників планшетів зросла до 45 %. Для онлайн-магазинів це означає, що з такою кількістю мобільних пристроїв адаптивний дизайн — не просто корисна річ, а сувора необхідність. Сайт, що працює на всіх пристроях — єдиний спосіб дістатися до споживачів, що використовують як мобільні пристрої, так і стаціонарні комп'ютери. До речі, на сайті https://ws-ready.wise-solutions.ua/catalog/gotovye-internet-magaziny/internet-magazin-universalnye/wiseshop/ ви знайдете шаблон адаптивного інтернет-магазину.
Чому адаптивність інтернет-магазину є такою важливою?
У світі, де йде жорстка конкуренція за увагу споживача, життєво необхідно переконатися, що кожен вид віртуальної взаємодії задовольняє очікування користувача. За даними Aberdeen Group, у сайтів з адаптивним дизайном, конверсія на 11% більше, ніж у звичайних. Все більше транзакцій проводиться за допомогою мобільних пристроїв. Як показують дослідження Demandware, в грудні 2015 року 47% всіх відвідувань онлайн-магазинів були здійснені зі смартфонів і планшетів, але тільки 23 % всіх покупок зроблені з мобільних пристроїв.
У наявності два тренди:
- зростання числа покупок з мобільних пристроїв (які схиляють багато компаній дотримуватися підходу «спочатку мобільні пристрої, потім стаціонарні»);
- ускладнення «мобільної подорожі» користувача.
Недавнє дослідження, проведене eMarketer, показало, що 79 % власників смартфонів і 86% власників планшетів використовують свої мобільні пристрої, щоб переглядати, вивчати та порівнювати товари. Іншими словами, споживачі отримали можливість діяти більш спонтанно, в залежності від сьогочасної потреби.
Відвідувачі можуть дивитися сайти на різних пристроях: на мобільних телефонах під час ранкової поїздки на роботу, з екрана монітора комп'ютера під час робочого дня, на планшеті ввечері. Або, наприклад, на мобільному телефоні у ванній кімнаті в будь-який момент.
Проте, огляд Demandware чітко демонструє, що мобільні перегляди все ще знаходяться вгорі воронки продажів. І попри величезну любов споживачів до мобільних телефонів, середній коефіцієнт конверсій становить лише 23%.
Основна мета будь-якого ритейлера — перетворити відвідування сайту в продажу для того, щоб допомогти користувачеві здійснювати покупки швидко і легко. Так чому ж така розбіжність між відвідинами та конверсіями?
Оптимізація контенту
Привабливий контент — дієвий спосіб вирішити проблему покупок на мобільних пристроях. Ефективний контент включає безліч надихаючих зображень і анімацій HTML5, які миттєво захоплюють увагу і спонукають користувача одним кліком перейти до покупок.
Більш того, коштом адаптації ключових візуальних елементів до e-commerce, користувачі можуть клікати на продукти безперешкодно, в ідеалі — за допомогою швидкого перегляду (на робочому столі) або простого функціонала «додати в корзину» (на мобільних пристроях). Кнопка «купити зараз» спільно з якісним зображенням продукту призведе користувача прямо до оформлення платежу, наприклад, скорочуючи шлях до завершення замовлення. Для обмежених за часом, примхливих покупців, чим коротше шлях до здійснення покупки, тим вище її ймовірність.
При грамотному застосуванні банера товару, головної сторінки або сторінки рекомендації, ритейлери з великою ймовірністю отримають залучення покупця, збільшення часу проведеного на сайті і числа конверсій.
Гнучка платформа з управління контентом також скоротить час на розробку оптимізованого під різні девайси контенту. З інструментами, які дозволяють створення контенту за допомогою drag-and-drop, а також співпраці з іншими, власники магазинів і маркетологи можуть з легкістю тестувати досвід взаємодії в різними видами пристроїв і оптимізувати його
самостійно, без залучення агентств.
Результатом послужить скорочення цілого циклу розробки: від творчого проектування до публікації. Сам процес тепер може зайняти всього декілька днів або годин, але вже не тижнів і місяців. Це значна перевага в секторі e-commerce, де покращення сайту найчастіше — запит споживача.
КОМЕНТАРІ
Каждая статья автора отлична от предыдущей. Вывод: читать автора :)
Хе-хе, мій перший коммент :)
Большое спасибо. Очень полезная информация
Только золотые руки могли набить такой прикольный материал
Видно, що автор намагається зробити свій сайт для простих людей, і мені кажеться, що це у нього непогано виходить.
Видно, что автор старается сделать свой сайт для простых людей, и мне кажеться, что это у него неплохо получается.
Действительно интересная тема.
Хе-хе, мой первый коммент :)
вот это позитив) просто класс)
відмінний приклад стоїть матеріалу
Это уже далеко не новость, я об этом пару месяцев назад читал.
А можно узнать, у вас дизайн сайта шаблонный? Тоже себе такой хочу…
ось це позитив) просто клас)
детальніше ласка
Ну жесть конечно…
я в захваті від Вашого стилю
підкупила щирість статті
круто
Мне нарвится стиль изложения
А можно узнать, у вас дизайн сайта шаблонный? Тоже себе такой хочу…
Реальная тема
Звідки берете інфу для постів якщо не секрет?