Data-driven маркетинг: що це таке?

Data-driven маркетинг: що це таке?

07.07.21 18:41 0 604

Сучасний Діджитал існує в умовах жорсткої конкуренції. Єдиний спосіб переконатися в тому, що ваша команда маркетингу працює ефективно, це аналіз даних, тобто впровадження data-driven маркетингу. Принцип здається простим: аналізувати дані необхідно, щоб зрозуміти, хто ваші клієнти, що відбувається з бізнесом в цей момент і до чого потрібно готуватися. Однак багато компаній стикаються з проблемою: або необхідних для аналізу даних недостатньо, або вони не впевнені в тих даних, що є. Маркетологи повинні подолати цей дисонанс, щоб досягти успіху. Нумо розберімо навіщо потрібен маркетинг, заснований на даних, як його впровадити і які саме дані потрібні. Ну а розповість нам про це співробітник агенції "Мед Дата": https://maddata.agency/ru/, яка безпосередньо займається data-driven маркетингом в Україні.

У чому суть такого підходу?

Ми живемо в той час, коли підрахунок і аналіз поведінки клієнтів більше не недосяжна мрія. Це реальність, і data-driven маркетинг в тренді. Так що ж таке маркетинг на основі даних? Звідки беруться ці дані? Сучасний data-driven настільки всюдисущий, що дані клієнта можуть бути вилучені будь звідки: із соціальних мереж, онлайн-покупок, пошукових систем і багато іншого. Завдяки сучасним технологіям компанії можуть розуміти своїх клієнтів краще, ніж будь-коли раніше.

Все більше маркетологів використовують дані клієнтів, щоб намалювати повний портрет своєї цільової аудиторії. Це дозволяє їм запускати більш сфокусовані компанії, які призводять до кращого результату. Однак, переваги маркетингу на основі даних йдуть далі простої оптимізації контенту.

За допомогою збору та аналізу даних маркетологи можуть розглядати специфічні властивості користувачів, наприклад, звідки і в який час вони вважають за краще використовувати соцмережі, що їх цікавить і як конкретний продукт може бути вписана в коло інтересів клієнта.

Чому це корисно?

Рекламне агентство Adweek з'ясувало, як маркетологи насправді відносяться до даних. Виявилося, 77 % впевнені, що без них не обійтися. 69 % використовують їх для настройки таргінг контенту, 55 % - при розробці маркетингової стратегії, 49 % - для ефективної комунікації з клієнтами, 44 % засновують на даних аналітичні звіти. Важливо чітко розуміти, які переваги дає такий підхід. Це розуміння допомагає маркетологам зіставити витрати на аналітичні інструменти та CRM з вигодою від їх використання.

Головна перевага — близьке знайомство з клієнтом. Коли компанії знають свою цільову аудиторію, вони можуть визначати тільки тих, кого точно зацікавить продукт. Це допомагає клієнтам, які шукають вирішення специфічних проблем, і ще це рятує маркетологів від витрати часу на тих, хто не зацікавлений.

Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
5 (голосів: 103)
Наступна новина: Услуги топографической ...

КОМЕНТАРІ