У підприємстві дії контролюючого органу розцінили як «маніпуляцію державою своїми повноваденнями» та додали, що направили скаргу Держпродспоживслужби на дії співробітників її харківського підрозділу.
Йдеться про результати перевірки Держпродспоживслужби, яку вона здійснила в березні 2021 року за скаргою клієнта, посилку якого пошкодили під час доставки. «Нова пошта» стверджує, що перевірка була проведена з порушеннями чинного законодавства.
Читайте також: З початку року надійшло 1357 повідомлень про порушення мовного закону – Кремінь
«За законом, перевіряючий повинен надати керівнику юридичної особи, її відокремленого підрозділу або уповноваженій ним особі документи про перевірку. Натомість, їх було вручено керівнику відділення, який не є такою уповноваженою особою. Крім того, була порушена і процедура перевірки. Зокрема, представник будь-якого контролюючого органу під час здійснення перевірки повинен розписатися в спеціальному журналі – це вимога законодавства. Цього теж зроблено не було», – йдеться в заяві оператора.
Підприємство також вказує на порушення, нібито наявні в акті про штраф.
«Ми вважаємо неправомірним, що штраф було розраховано від обороту усієї компанії, а не відділення, у якому здійснювалася перевірка. До того ж контролюючий орган одразу обрав максимальний з можливих штрафів, хоча за практикою навіть суд не обирає найвищу міру покарання, особливо, якщо порушення було здійснено в перший раз», – додають у компанії.
Своєю чергою, Держпродспоживслужба оприлюднила роз'яснення, в якому привітала намір «Нової пошти» звернутися до суду.
Про це повідомляє Радіо Свобода. http://www.radiosvoboda.org
Автор: головний редактор УкрЗахідІнформ
.
Попередня новина: У Рівненській області ...
Наступна новина: Как выбрать набор столовой ...