Основна мета call-центру – забезпечення оперативного реагування органів виконавчої влади на звернення громадян, підприємств, установ та організацій, суб’єктів підприємницької діяльності, органів місцевого самоврядування та їх взаємодії у Тернопільській міській територіальній громаді.
Основними функціями та напрямками роботи call-центру визначено наступні:
· надання відповідей та консультацій з питань забезпечення життєдіяльності Тернопільської МТГ;
· розвитку житлово-комунального господарства і благоустрою, транспорту, соціального захисту;
· діяльності міських служб, надання послуг, консультацій для отримання допомог, виплат, субсидій;
· культурного та спортивного життя міста, загальноміських заходів та інших питань життєдіяльності міста.
Графік роботи інформаційної лінії: з понеділка до п’ятниці, з 09:00 до 18:00 год.
Громадяни можуть телефонувати за номерами: 0670091540, (0352) 401540.
Про це повідомили у Тернопільській міській раді
КОМЕНТАРІ
Дійсно цікава тема.
Монетизацією краще займіться. А так чудово!
Монетизацией лучше займитесь. А так отлично!
Спасибо, статья очень помогла.
Хм… У каждого абрама своя программа.
Очень хороший пост! Спасибо за проделанную работу!
Благодарствую, полезная вещь.
Мне понравилось!
Блог супер, побільше б таких!
прочитала з задоволенням
Це просто бомба !!!
було цікаво вас почитати, спасибі і удачі!
После прочтения даже мне тема стала интересна.
Вы Преувеличиваете.
просто афигенно!!!!))
новость послал по инету.
Я присоединяюсь ко всему выше сказанному.
Пора автору памятник поставить при жизни. Кто за?
мысли здравые, но тяжело читать, не знаю почему.
Мало чувств.. но красиво…
Це просто бомба !!!
Хм… Очень даже ничего.
Коротше, справа до ночі. Після статті реально розморило ... Пішов спати.
Дуже пізнавально. Дякуємо.
Это уже далеко не новость, я об этом пару месяцев назад читал.
Знайомий стиль ...
вирішив допомогти і Разшарив статтю в соц. мережах
підкупила щирість статті
У вас абстрактное мышление