У Тернополі запрацював call-центр для опрацювання звернень громадян

У Тернополі запрацював call-центр для опрацювання звернень громадян

17.07.21 09:41 0 566
Інформаційна лінія Тернопільської міської ради запрацювала на базі КП «Тернопіль Інтеравіа».

Основна мета call-центру – забезпечення оперативного реагування органів виконавчої влади на звернення громадян, підприємств, установ та організацій, суб’єктів підприємницької діяльності, органів місцевого самоврядування та їх взаємодії у Тернопільській міській територіальній громаді.

Основними функціями та напрямками роботи call-центру визначено наступні:

· надання відповідей та консультацій з питань забезпечення життєдіяльності Тернопільської МТГ;

· розвитку житлово-комунального господарства і благоустрою, транспорту, соціального захисту;

· діяльності міських служб, надання послуг, консультацій для отримання допомог, виплат, субсидій;

· культурного та спортивного життя міста, загальноміських заходів та інших питань життєдіяльності міста.

Графік роботи інформаційної лінії: з понеділка до п’ятниці, з 09:00 до 18:00 год.

Громадяни можуть телефонувати за номерами: 0670091540, (0352) 401540.

Про це повідомили у Тернопільській міській раді
Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
3 (голосів: 0)
Попередня новина: Паломники з усієї ...
Наступна новина: На Тернопіллі ...

КОМЕНТАРІ