Як повідомляє сайт https://focus.ua/, на якому можна прочитати актуальні автомобільні новини: німецькі автовиробники точно знають, яким буде майбутнє автомобілебудування — електричним, безпілотним і китайським. І дуже хочуть стати частиною цього майбутнього. За даними Міжнародної організації автовиробників, китайські заводи за минулий рік виробили близько двадцяти п'яти мільйонів легкових автомобілів. Китай є провідним ринком збуту для багатьох світових автомобільних брендів, а його водії набувають більше електромобілів, ніж будь-яка інша країна.
В цілому BMW і Volkswagen уклали шість угод. Volkswagen вклав п'ятнадцять мільярдів євро в китайські дослідження розвитку електромобілів і безпілотного водіння. Виконавчий директор Volkswagen Герберт Дієс заявив, що його компанія буде систематично розширювати свої партнерські відносини з Китаєм. Тим часом компанія BMW до кінця оформила плани виробництва в Китаї електромобілів спільно з великою приватною автомобілебудівною компанією Great Wall Motor. BMW також приєднується до Apollo, проекту по просуванню технологій безпілотних автомобілів від китайської компанії Baidu.
Daimler, ще один німецький автомобілебудівний концерн, дочірньою компанією якого є Mercedes-Benz, уклав домовленість про співпрацю з Університетом Цінхуа для продовження розробок безпілотних автомобілів. Компанія Daimler активно налагоджує співпрацю з Китаєм, про що свідчить спеціальний слоган «Натхненний Китаєм, інноваційний для Китаю». У Пекіні Daimler розташував дослідний центр Mercedes-Benz Research and Development China. Генеральний директор Daimler Дітер Цетше заявив, що Китай є для його компанії найбільшим ринком, тому якщо Daimler захоче перейти на безпілотні автомобілі, спочатку потрібно буде переконатися, що це підійде Китаю.
Німецький виробник автозапчастин Continental підписав угоду про партнерство з Didi Chuxing - китайським аналогом і головним конкурентом Uber. Найбільший в Китаї сервіс за викликом таксі у 2016 році поглинув Uber на території своєї країни. Тепер, при співпраці з Continental компанія продовжить розробку безпілотників і електроавтомобілів.
Нещодавня заява про перегляд Китаєм своїх правил для спільних підприємств і надання більшої незалежності іноземним компаніям в роботі на території країни привернуло увагу іноземних автовиробників, в тому числі — генерального директора Tesla Ілона Маска.
У минулому році компанія Tesla заявила про обговорення з Шанхаєм питання про будівництво заводу, а на цьому тижні з'явилося підтвердження досягнутої угоди. Це буде перший завод Tesla, розташований за межами США. Завод під Шанхаєм буде випускати по 500 тисячі автомобілів в рік.
Китай став світовим лідером в області розробки електромобілів за рахунок мотивації з боку уряду до зниження рівня забруднення навколишнього середовища і розвитку технологічної галузі. У наступному році від уряду Китаю чекають нового ряду правил, відповідно до яких автовиробники країни виділять значну частину своєї продукції під електромобілі та гібриди.
Ал Бедвелл, директор LMC Automotive, заявив, що обов'язковість електротранспортної програми Китаю створює особливі умови для ринку. У будь-якому іншому місці вибір стоїть за споживачем, що істотно сповільнює прогрес. Ал Бедвелл також додав, що іноземні автовиробники намагаються не відставати від Китаю. Пекін виступає в підтримку міжнародних автомобільних компаній, що працюють в напрямку розвитку безпілотних технологій.
За словами Еріка тотара, старшого аналітика Euromonitor International, німецькі автовиробники були лідерами в укладенні партнерських відносин з автомобілебудівниками Китаю, але, швидше за все, американські автовиробники швидко наслідуватимуть їх приклад.