Після останніх оновлень Mazda продовжує будувати один з найдивовижніших сімейних автомобілів на ринку. Доповнюючи свій гладкий стиль, фірма підвищила відчуття якості всередині та підвищила рівень вишуканості. 6 пропонує різку керованість та гладкі коробки передач, які допомагають йому конкурувати з Volkswagen - вибір за замовчуванням для завзятих водіїв.
Mazda 6 може здатися природним суперником для Ford Mondeo та Vauxhall Insignia Grand Sport, але японська компанія вважає Volkswagen Passat та елітний BMW 3 серії кращою.
Проводячи межу між тим, щоб бути автомобілем водія та зручним крейсером, Mazda хоче, щоб автомобілісти бачили 6 як розумну альтернативу загальноприйнятим моделям, з одного боку, і дорожчі німецькі альтернативи, з іншого, - з високими цінами угод щодо фінансування PCP, що дають достатньо підстав для цілеспрямованих водіїв вибрати японський автомобіль.
У 2018 році Mazda змінила комплектацію та доступні двигуни, запропонувавши чотири специфікації на вибір - плюс три бензинових двигуни та два дизелі. Видатні двигуни - це дизелі - завдяки їхнім значним м’язам, винятковій плавності ходу та сильній економічності.
Гладкий стиль і плюшева кабіна - це великий позитив
Допомагаючи відрізнити оновлений автомобіль від попередніх версій, Mazda переглянула лінійку 6 у 2018 році з новими решітками, доопрацьованими світлодіодними фарами та різними сплавами, конструкцією бампера та кришкою багажника. Відмінність невелика, але нові версії виглядають трохи чіткіше. Більше інформації щодо оновлень читайте тут: https://mazda.niko.ua/cars/mazda6-sedan/.
Тим часом під шкірою оновлено підвіску для кращого балансу між комфортом та утриманням на дорозі, а також підвищено рівень вишуканості завдяки додатковій звукоізоляції.
У 2018 році Mazda також оновила салон за допомогою більш високоякісних матеріалів та зручніших сидінь, тоді як усі моделі отримали збільшений обсяг стандартного комплекту. Захисне обладнання було посилено, щоб гарантувати, що під час повторного випробування Euro NCAP 6 у 2018 році воно зберегло свій п'ятизірковий рейтинг, попри більш жорсткий процес.
Нові двигуни також були представлені у 2018 році
Ці дизельні двигуни з подвійним турбонаддувом пропонують 150 і 184 к.с. останні збільшуються зі 175 к.с.
Незвично, що всі три бензинових двигунів обходяться без турбокомпресорів з підвищеною потужністю, оскільки Mazda вважає, що більші двигуни з атмосферним повітрям пропонують більше поєднання потужності та реальної економіки, ніж маленькі агрегати з турбонаддувом у конкурентних моделях.
Найпотужніший бензин-2,5-літровий 194 к.с.новий у 2018 році та поставляється зі стандартною шестиступеневою автоматичною коробкою передач. Щоб допомогти цій пропозиції покращити економію палива в реальних умовах, половина циліндрів може вимкнутись при звичайному водінні.
КОМЕНТАРІ
Досить цікава і пізнавальна тема
Гучний заголовок і стаття норм - можна ловити траф з ПС