Йдеться про 3 флагманські проекти Великого будівництва.
Запорізький міст – найбільший та найвідоміший довгобуд країни, будівництво якого було відновлено завдяки Великому будівництву. Критично необхідний для міста Запоріжжя та усього промислового регіону. Це 9-кілометрова магістраль через річку Дніпро у Запоріжжі, яка складається з 26 штучних споруд. Будівництво триває із випередженням графіку.
Міст у Кременчуці – має загальнонаціональне значення, найближчі до Кременчука автомобільні мости, які відповідають умовам сучасного руху, знаходяться в радіусі 500 км. Наявна альтернатива була побудована ще в часи Російської імперії, і багато років перебуває в аварійному стані.
Ямпільський міст – будівництво прикордонного переходу через річку Дністер на українсько-молдовському державному кордоні. Це міст на маршруті Київ – Кишинів, який невдовзі стане основним для поїздок до Молдови підконтрольними територіями, оминаючи Придністров'я.
Усі три об'єкти є позакласовими: тобто це мости завдовжки понад 500 м з індивідуальними конструкціями прогонових будов та опор. В Україні є наразі лише 13 подібних позакласових штучних споруд.
Таке рішення надасть можливість сплачувати аванс на матеріали для будівництва мостів. Аванс не має перевищувати 100% їх вартості й виділяється на строк не більш як дев'ять місяців, враховуються також і раніше надані аванси. Термін виготовлення металевих конструкцій становить від 6 до 9 місяців. Згідно зі світовою практикою заводи-виробники не відпускають продукцію без повної оплати.
«Для виконання робіт у строк – ми маємо вчасно інвестувати. Я вдячний Уряду за рішення дозволити авансувати такі важливі для країни об'єкти – це дозволить вчасно завершити усі мегапроекти.
Окремо хочу підкреслити, що саме у будівництві мостів ми маємо високий показник локалізації – 90% матеріалів, що використовуються, виробляються в Україні. Таким чином Велике будівництво навантажує українську металургію, видобування та переробку», – розповів на засіданні Уряду Міністр інфраструктури України Олександр Кубраков.
Виділення авансу дозволить у повному обсязі профінансувати виготовлення головних елементів мостів – балок прогонових будов. Наразі є потреба у металоконструкціях загальною вартістю:
Запорізький міст – 1,2 млрд грн (наявна заборгованість підрядника перед заводами-виробниками за вже поставлені матеріали – 1,1 млрд грн).
Кременчуцький міст – 1,1 млрд грн.
Ямпільський міст – 1,3 млрд грн.
Про це повідомили у Тернопільській облдержадміністрації
КОМЕНТАРІ
Абсолютно согласен
пізнавальна тема
Дякую за статтю виявилася дуже корисною.
А давно ли запустили этот сайт?
отлично!!! Все супер!
А чи давно запустили цей сайт?
Да вы сказочник
клас!
Мне понравилось!
Класс! Афтару респект!
Это просто бомба!!!
вне конкуренции
Очень и очень неплохо!!!
Звідки берете інфу для постів якщо не секрет?
Блог супер, побільше б таких!
Реальная тема
Большое спасибо. Очень полезная информация
Великолепная идея
Мало чувств.. но красиво…
Через деякий час Ваша стаття стане популярною. Запам'ятайте мої слова.
Завжди приємно читати розумних людей
что-то в этом есть, безусловно
Восхитительно..
мудро
просто афигенно !!!!))
Пора автору памятник поставить при жизни. Кто за?
Побольше б таких постов на блоге.
Изумительно!
Супер! Автору - респект:)
И правда креатив...супер!
ось це позитив) просто клас)
Невероятно красиво!
Мені все сподобалося
Корисного багато знайшла для себе
реальна тема
поза конкуренцією
Спасибо большое!
Только золотые руки могли набить такой прикольный материал
Help! У автора автограф можна взяти?
Очень познавательно, респект
Звідки берете інфу для постів якщо не секрет?
Статья интересная, но мне кажется, все это сказки, не более.
Очень понравилась ваша статья
Мені сподобалося!
Мені нарвится стиль викладу
Умные вещи говорит автор!
круто
Портал просто супер!
Хм… Очень даже ничего.
Может Ваш сайт даже поднимется в выдаче за такой материал.
Спасибо огромное!
Я присоединяюсь ко всему выше сказанному.
Супер! Автору - респект:)
ИМХО смысл раскрыт от А, до Я, автор выжал всё что можно, за что ему респект!
ніштяг, все правильно написано. Молодець!
Знайомий стиль ...
Чіпляє, відмінно написано!
Мені нарвится стиль викладу