Економічна ситуація в Україні в цілому стрімко змінюється і за лічені місяці картина попиту може кардинально змінитися не один раз. Це призводить не тільки до відкриття нових фірм, розширення бізнесу, а й до необхідності зниження витрат або закриття неефективних офісів. У будь-якому випадку в такі моменти важливо здійснити зміни швидко, скоротивши фінансові втрати компанії або її засновників. Звертаючись до фахівців, наприклад, в Києві це https://movex.kiev.ua, сьогодні можна з легкістю організувати переїзд офісу недорого «під ключ». У чому полягають переваги професійних послуг? Що входить в їх компетенцію? Нумо розберімося.
Ключові плюси професійного переїзду
Зростання популярності послуг мувінгових компаній має істотні переваги:
- надання гарантії того, що речі будуть перевезені в цілості в зазначений термін;
- злагодженість і оперативність дій на кожному етапі робіт, починаючи від вибору транспорту, закінчуючи розміщенням речей в новому офісі;
- застосування спеціальних пристосувань, що дозволяють спростити роботу вантажників;
- поставка різних пакувальних матеріалів — скотч, плівка, мішки, коробки, ящики;
- широкий вибір автомобілів, що дозволяє зробити транспортування максимально економічним;
- можливість організації переїзду поза робочий час, наприклад, на вихідних або вночі.
Поширені послуги мувінгових компаній
Сучасні компанії, що займаються переїздами на професійному рівні, пропонують клієнтам широкий перелік основних і додаткових послуг. Це дозволяє виконати поставлені завдання з мінімальними тимчасовими та грошовими втратами. Отже, до числа найбільш поширених послуг можна віднести наступні:
- надання транспорту для перевезення вантажів різного характеру та обсягу;
- послуги професійних вантажників, монтажників, меблевиків;
- упаковка майна в тару і маркування останньої;
- розбирання меблів, відключення обладнання;
- прибирання і вивіз сміття;
- установка і закріплення вантажів в кузові автомобіля;
- транспортування за вказаною адресою;
- розміщення речей в новому офісі, включаючи монтаж меблів і підключення офісної техніки;
- тимчасове зберігання речей і цінного майна на спеціально облаштованих складах і в надійних сейфах.
Крім офісних переїздів, мувінгові компанії здійснюють квартирні, дачні та виробничі перевезення. Також до них звертаються за допомогою при необхідності перевезення габаритних і важких предметів, наприклад, меблів з магазину, банкоматів і сейфів, піаніно та іншого.
Вартість подібних послуг залежить від безлічі факторів. Так само як обсяг роботи та умови. Так, якщо в будинку є ліфт і вільний майданчик перед офісом, то захід обійдеться дешевше. Якщо ж вантажникам доведеться носити важкі тюки, сейф і коробки по сходах, то переїзд займе більше часу, а значить і коштувати буде дорожче. Природно на вартість послуг впливає дальність транспортування і вид використовуваного автомобіля. Заощадити на переїзді можна навіть, користуючись професійною допомогою.
Для цього досить самостійно провести підготовчий етап, пов'язаний зі збором речей — доручивши своїм співробітникам невеликий спектр робіт, можна уникнути значних клопотів. Перед переїздом варто оцінити витрати від простою компанії та, виходячи з цього, вибрати час переїзду. Досить часто переїзди проводяться у вихідні дні та вночі.
Протягом дня бажано спланувати все так, щоб запобігти ймовірності попадання в пробку. Уважно потрібно поставитися до вибору компанії. Це повинен бути надійний виконавець з великим досвідом роботи.