Навіть в сьогоднішньому блискавичному світі високих технологій зовнішня реклама як і раніше є надзвичайно потужним і економічним способом охопити масову аудиторію. Згідно з державною статистикою, люди які працюють проводять поза домом понад 70 % свого дня. У світлі такої разючої статистики немає ніяких сумнівів в тому, чому зовнішня реклама на рекламних щитах продовжує залишатися потужним засобом, за допомогою якого підприємства можуть продавати свої продукти та послуги.
Жоден інший вид маркетингу не має такого охоплення й впливу, який може дати зовнішня реклама. На відміну від телебачення чи радіо, рекламні щити можуть просуватися цілодобово, без перерви. Крім того, рекламодавці на телебаченні, радіо та в друкованих виданнях повинні чекати, поки споживачі знайдуть їх, щоб просувати свої бренди. Зовнішня реклама взаємодіє без зусиль, незалежно від того, чи хоче споживач взаємодіяти з нею чи ні. До речі, якщо ви з Харкова, то замовити зовнішню рекламу ви можете в компанії "Нова Ідея": https://new-idea.com.ua/.
Маркетологи також мають можливість націлювати на певну демографічну або унікальну аудиторію, стратегічно розміщуючи рекламу в певних місцях. Наприклад, рекламний щит на шосе із зображенням роздрібного магазину або місцевого туристичного об'єкту недалеко від місця його розташування може сильно вплинути на купівельну поведінку автомобілістів.
Переваги відмінною зовнішньої реклами
Дослідження показали, що окупність інвестицій в рекламні щити є видатною. Недавнє дослідження Arbitron показало, що 40% споживачів зробили покупки в магазині в результаті перегляду рекламних щитів під час своїх подорожей. Крім того, Інститут поведінки в ЗМІ повідомив, що існує прямий зв'язок між зовнішньою рекламою та ефективністю інших засобів масової інформації, таких як телебачення і радіо.
Зовнішня реклама також може вплинути на маркетингові зусилля компанії в інтернеті. В іншому звіті Arbitron зазначив, що 30% людей, які бачили адреса веб-сайту на рекламному щиті, змогли його запам'ятати і відвідати.
Ще одна велика перевага зовнішньої реклами сьогодні - це доступні метрики для вимірювання ефективності маркетингу. Багато років тому кількість автомобілів, що проїжджають через рекламний щит, можна було зафіксувати, але ця інформація не могла пролити світло на демографічні дані цих автомобілістів або на те, чи входили вони в цільовий ринок рекламодавця.
КОМЕНТАРІ
ніштяг, все правильно написано. Молодець!
Я ось думаю, а де Ви матеріал взяли для вирішення описаної у статті, невже з голови?
Сенкс. Цікаво, і взагалі корисний у Вас сайт
Хм ... У кожного Абрама своя програма.
Стаття неоднозначна - не можна кидатися в крайності.
Мені нарвится стиль викладу
Красивый пост, многосмысленный…
Після прочитання навіть мені тема стала цікава.
Готовий дискутувати по темі?
Монетизацією краще займіться. А так чудово!
було цікаво вас почитати, спасибі і удачі!
было интересно вас почитать, спасибо и удачи!
Чтож, статья интересная. Давайте подисскутируем…
Дуже сподобалася ваша стаття