Просування в соціальних мережах: що потрібно знати?

Просування в соціальних мережах: що потрібно знати?

23.08.21 23:01 0 1071

У сучасному світі практично у кожного інтернет-користувача є своя сторінка в тій чи іншій соціальній мережі. Існують вони, в першу чергу, для спілкування. Користувач реєструється на сайті, вказує свої дані, контакти, фото, і перед ним відкриваються двері до невичерпного джерела інформації, при чому як розважального характеру (аудіо, відео, фото, книги), так і ділового характеру (інформація про компанії, бізнес-пропозиції, акції, розпродажі). Можна не тільки знайти те, що потрібно, але і дізнатися відгуки про це у інших користувачів, подивитися фотозвіти, вийти на контакт з організаторами чи керівниками, забронювати час, і т.д.

Таким чином, соціальні мережі — це потужний інструмент інтернет маркетингу, що дозволяє зробити ваших клієнтів друзями.
C допомогою соціальних мереж ви можете не тільки залучати цільову аудиторію, а й підтримувати зворотний зв'язок з клієнтами, відстежувати їх потреби та тенденції у вашій сфері. Нумо розгляньмо основні переваги просування в соціальних мережах.

Таргетована реклама Instagram та Facebook

Instagram і Facebook - найпопулярніші соціальні мережі, пропонують сервіс націлених об'яв. Основна перевага такої реклами — це гнучкі настройки цільової аудиторії, засновані на особистих даних користувачів. Використовуючи ці дані (стать, вік, географія, інтереси та ін.), можливо налаштувати рекламу дуже точно під вашу цільову аудиторію.

Створення і розвиток спільнот в соціальних мережах

Спільнота вашої кампанії в мережі — це інтерактивна сторінка, де ваші потенційні та справжні клієнти можуть дізнаватися інформацію про ваші послуги, ціни, місцезнаходження, читати новини компанії, відгуки, брати участь в рекламних акціях, спілкуватися і ставити питання.

Ви зможете донести правильний образ і стиль вашої компанії або продукту до цільової аудиторії. Соціальні мережі — один з найбільш важливих інструментів побудови brand awareness (рівень популярності бренду).

Професійні компанії займаються розвитком спільнот в найбільш популярних соціальних мережах - Facebook, Twitter, Instagram, Google+. При необхідності, вони можуть організувати просування і в інших соц. мережах.

Особливості та переваги просування в соціальних мережах

Просування в соціальних мережах — це складний, але потужний і ефективний інструмент інтернет маркетингу. Ви не просто рекламуєте свій продукт або компанію, але фактично вступаєте в діалог з цільовою аудиторією.

Основні переваги просування в соціальних мережах:

  • Презентація товарів і послуг компанії великої аудиторії соціальних мереж.
  • Залучення цільової аудиторії по величезній кількості параметрів.
  • Проведення рекламних акцій, інформування про знижки та спеціальні пропозиції.
  • Зворотний зв'язок з клієнтами.
  • Відстеження думок про продукти та послуги компанії.
  • Підвищення лояльності до бренду.
  • Низька вартість залучення цільової аудиторії.

Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
5 (голосів: 127)
Наступна новина: Посуда с антипригарным ...

КОМЕНТАРІ