У сучасному світі практично у кожного інтернет-користувача є своя сторінка в тій чи іншій соціальній мережі. Існують вони, в першу чергу, для спілкування. Користувач реєструється на сайті, вказує свої дані, контакти, фото, і перед ним відкриваються двері до невичерпного джерела інформації, при чому як розважального характеру (аудіо, відео, фото, книги), так і ділового характеру (інформація про компанії, бізнес-пропозиції, акції, розпродажі). Можна не тільки знайти те, що потрібно, але і дізнатися відгуки про це у інших користувачів, подивитися фотозвіти, вийти на контакт з організаторами чи керівниками, забронювати час, і т.д.
Таким чином, соціальні мережі — це потужний інструмент інтернет маркетингу, що дозволяє зробити ваших клієнтів друзями.
C допомогою соціальних мереж ви можете не тільки залучати цільову аудиторію, а й підтримувати зворотний зв'язок з клієнтами, відстежувати їх потреби та тенденції у вашій сфері. Нумо розгляньмо основні переваги просування в соціальних мережах.
Таргетована реклама Instagram та Facebook
Instagram і Facebook - найпопулярніші соціальні мережі, пропонують сервіс націлених об'яв. Основна перевага такої реклами — це гнучкі настройки цільової аудиторії, засновані на особистих даних користувачів. Використовуючи ці дані (стать, вік, географія, інтереси та ін.), можливо налаштувати рекламу дуже точно під вашу цільову аудиторію.
Створення і розвиток спільнот в соціальних мережах
Спільнота вашої кампанії в мережі — це інтерактивна сторінка, де ваші потенційні та справжні клієнти можуть дізнаватися інформацію про ваші послуги, ціни, місцезнаходження, читати новини компанії, відгуки, брати участь в рекламних акціях, спілкуватися і ставити питання.
Ви зможете донести правильний образ і стиль вашої компанії або продукту до цільової аудиторії. Соціальні мережі — один з найбільш важливих інструментів побудови brand awareness (рівень популярності бренду).
Професійні компанії займаються розвитком спільнот в найбільш популярних соціальних мережах - Facebook, Twitter, Instagram, Google+. При необхідності, вони можуть організувати просування і в інших соц. мережах.
Особливості та переваги просування в соціальних мережах
Просування в соціальних мережах — це складний, але потужний і ефективний інструмент інтернет маркетингу. Ви не просто рекламуєте свій продукт або компанію, але фактично вступаєте в діалог з цільовою аудиторією.
Основні переваги просування в соціальних мережах:
- Презентація товарів і послуг компанії великої аудиторії соціальних мереж.
- Залучення цільової аудиторії по величезній кількості параметрів.
- Проведення рекламних акцій, інформування про знижки та спеціальні пропозиції.
- Зворотний зв'язок з клієнтами.
- Відстеження думок про продукти та послуги компанії.
- Підвищення лояльності до бренду.
- Низька вартість залучення цільової аудиторії.
Театральная афиша Москвы: лучшие спектакли
Понятие и признаки инфантильности: как распознать психологическую незрелость
Самі дієві мазі з трав
Як найкраще привітати: ідеї та поради