У Київміськадміністрації повідомили про проведення аудиту роботи сервісу е-квитка на столичному транспорті. Директор Департаменту інформаційно-комунікаційних технологій КМДА Олег Половинко розповів, що з одного боку, від моменту повного переходу на е-квиток у Києві збільшилась кількість скарг на контролерів, а з іншого – пасажири неуважні до принципу роботи валідатора при оплаті проїзду.
«Насамперед кількість скарг (на контролерів – ред.) пропорційно збільшилась через кількість користувачів... Окрім того, лишаються й «зайці», які намагаються проїхати безкоштовно. Коли контролери заходять у салон, вони блокують усі валідатори, а не дуже добросовісні пасажири не можуть – не хочуть сплатити і стверджують, що система не працює», – заявив Половинко.
Він зауважив, що інколи пасажир, коли підносить носій електронного квитка до валідатора, не звертає уваги на повідомлення, а валідатор можеі не прийняти е-квиток, а пасажир не бачить чи ігнорує це. ДИВІТЬСЯ ТАКОЖ: Стала відома причина вчорашніх проблем із купівлею е-квитків у Києві
Про це повідомляє Радіо Свобода. http://www.radiosvoboda.org
Автор: головний редактор УкрЗахідІнформ
.
Попередня новина: У Рівненській області через ...
Наступна новина: На території тернопільської ...