Не знаємо, як так вийшло, але в головах багатьох автомобілістів засіла думка про те, що стійка та амортизатор - синоніми. Відомо, що помилкову думку часто породжують продавці спеціалізованих магазинів. А також різні автомобільні форуми, де авто «знавці» запевняють: «стійка й амортизатор - одне і те ж». Поспішаємо вас запевнити - це не так, втім, зараз ви все самі зрозумієте. Ну а розповість нам про це співробітник інтернет-магазину autozakaz.com.ua/amortizatoryi/, в якому безпосередньо можна придбати амортизатори в Україні.
Що таке амортизатор?
Амортизатор - це масляна помпа (якщо говорити простою мовою). У невеликих кількостях (в процесі вертикального руху підвіски) гідравлічна рідина під тиском перетікає через отвори. Завдяки тому, що ці отвори мають невеликий діаметр, масло не може перетікати швидко. У зв'язку з цим, пружині та підвісці передається уповільнення руху. Амортизатор посилює свій опір зі збільшенням швидкості руху підвіски. В результаті такого взаємозв'язку до мінімуму зводяться:
- підстрибування кузова на купині;
- поперечне розгойдування при маневруванні;
- а також «клювки» машини під час розгону, або гальмування.
При цьому, вся кінетична енергія, яку накопичує амортизатор, перетворюється в тепло і просто виводиться назовні.
Якщо амортизатор несправний, то це відчувається відразу, оскільки значно знижується ефективність рульового управління. Крім цього, при поломці амортизаторів автомобіль погано «тримає» контакт з дорожнім полотном, а також втрачає стабільність під час руху.
Що таке стійка?
Стійка - це силовий елемент автомобільної підвіски, що представляє цілий вузол, що з'єднує колеса та кузов. У стійці опора, як правило, поєднується з демпфером (функціональною частиною амортизатора) і пружиною.
Головне завдання стійки - утримувати вагу автомобіля, підтримувати потрібну орієнтацію коліс щодо кузова, передавати кузову сили зчеплення покришок з дорожнім покриттям. Завдяки міцному корпусу та посиленому штоку, стійка здатна приймати значні бічні навантаження.
Відмінність стійки та амортизатора
Стійка та амортизатор мають різний спосіб кріплення. Так, стійка замінює собою верхню кульову та важіль. Тому вона міцно фіксується в нижній частині, а ось нагорі - в поворотний пристрій. Примітно, що стійка оснащена штоком великого діаметра.
Якщо говорити про амортизатори, то їх кріплення здійснюється через сайлентблоки без поворотного пристрою. І на відміну від стійки, амортизатор забезпечений штоком малого діаметра.
Крім цього, стійка та амортизатор отримують різноманітні впливи навантажень. Так, стійка піддається різноспрямованим навантаженням, а от амортизатори отримують вплив уздовж його осі.
Примітно, що амортизатор цілком може виступати в якості частини стійки (але не навпаки).
Також стійка значно дорожче амортизатора.
КОМЕНТАРІ
решил помочь и расшарил статью в соц. сетях
Ух ты :) Здорово как!
Блог зроблений дуже професійно, і легко читається
Спасибо за статью оказалась очень полезной.
соглашусь с автором
Это — глупость!
Радує, що сайт постійно розвивається. Така стаття тільки додасть йому популярності.
Мне не ясно.
погоджуся з автором
Через некоторое время Ваша статья станет популярной. Запомните мои слова.
просто афигенно !!!!))
Чтож, статья интересная. Давайте подисскутируем…
Мені нарвится стиль викладу
А можно узнать, у вас дизайн сайта шаблонный? Тоже себе такой хочу…
Коротше, справа до ночі. Після статті реально розморило ... Пішов спати.
И правда креатив…супер!
ИМХО сенс розкритий від А, до Я, автор вичавив все що можна, за що йому респект!
Супер! Автору - респект :)
И правда креатив...супер!
Монетизацією краще займіться. А так чудово!
класс!
Дуже хороший пост! Дякую за виконану роботу!
Додав в закладки
Дякую за цікавий матеріал!
просто афигенно !!!!))
Чудово ..
Интересная статья, спасибо. Интересует: будет ли продолжение?
Супер-пупер!
Блог зроблений дуже професійно, і легко читається
Вот это да!
Сайт супер, побольше бы таких!
автору спасибі за пост !!
Очень хорошая идея
ух ти як крууууууууууутооооооо))
Дуже хороший пост! Дякую за виконану роботу!
Мало почуттів .. але красиво ...
Даже и не докопаешься.
хороший рассказ, все разложено по полкам
тема реально стара
спасибо за интересную ретроспективу!
ну что тут скажешь…
Спасибо за статью оказалась очень полезной.
поза конкуренцією
Мені нарвится стиль викладу
Ну жесть звичайно ...
класс!
слов нет,одни эмоции
поза конкуренцією
А давно ли запустили этот сайт?
ну что тут скажешь…
Супер! Автору - респект:)
Достаточно интересная и познавательная тема
Все подобається. Спасибі за пост!