Що треба знати при оренді комерційного приміщення?

Що треба знати при оренді комерційного приміщення?

21.09.21 23:35 0 522

Питання оренди приміщення - одне з найважливіших для фірми, що розвивається. Перш за все, необхідно подолати певний психологічний бар'єр. Адже більшість підприємців починає свою діяльність з будинку. Питання про оренду офісу стає актуальним лише з розвитком підприємства. Тим більше якщо правильно орендувати офіс, ККД значно зростає і з'являється більше можливостей для наймання додаткових працівників. Для того, щоб зняти приміщення і не помилитися з вибором, треба врахувати ряд факторів. Поговоримо про них докладніше. Ну а розповість нам про це співробітник компанії "Форум Групп": https://www.forumgroup.ua/, в якої ви безпосередньо можете орендувати офіс в Києві без посередників.

Умови оренди - на що необхідно звернути увагу?

Щоб орендувати офіс на вигідних умовах, важливо не поспішати зняти приміщення «сьогодні та зараз», підписати договір оренди якомога швидше. Правильно буде обговорити всі питання, що цікавлять «на березі». Отже, що потрібно знати заздалегідь?

  • Оплата загальних приміщень: лаунж-зони, фойє, коридорів і т. д. Щоб необхідність утримувати ці приміщення не стала для вас не найприємнішою несподіванкою.
  • Комунальні послуги: окрема оплата або в складі оренди. Якщо потрібно буде платити за «комуналку» самостійно, потрібно з'ясувати всі нюанси: наявність договорів з підприємствами, яким чином дані передаються по приладах обліку.
  • Прибирання офісу. Зручно, якщо фірми, що знаходяться поруч, уклали договори з підприємством, що надає послуги клінінгу.
  • Охорона офісу. Потрібно знати заздалегідь, хто оплачує охоронні послуги, чи є відеокамера і сигналізація, чи існує пропускна система.
  • Паркувальні місця. Добре, якщо вони входять в орендну плату. В іншому випадку не завадить дізнатися, чи є неподалік стоянка.
  • Необхідність дотримання тиші - цей нюанс актуальний, якщо офіс, який ви запланували орендувати, знаходиться в житловому будинку.
  • Можливість ремонту приміщення та його перепланування. Потрібно знати, чи можна буде модернізувати офіс оптимальним для роботи чином, чиїм коштом при необхідності будуть проводитися подібні роботи.

Таким чином, перш ніж орендувати офіс, необхідно з'ясувати всі питання, аж до дрібниць. Тільки при такому підході можна зняти гарне приміщення на вигідних умовах.

Якщо вас все влаштовує і ви вирішили зняти приміщення, необхідно, щоб власник пред'явив наступний пакет документів:

  1. свідоцтво, яке підтверджує право власності: як варіант, це може бути оригінал орендного договору, якщо ви виступаєте в якості суборендаря, а ваш орендодавець - посередник;
  2. технічний і кадастровий паспорт приміщення;
    договір про співпрацю з клінінговою, охоронною компаніями, ресурсозабезпечувальними підприємствами - вони повинні бути актуальними, інакше доведеться переукладати їх заново;
  3. акт прийняття-передання офісу - підписується після того, як договір укладено, за 1-2 дні перед остаточним переїздом.
Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
5 (голосів: 97)

КОМЕНТАРІ