Відповідно до рішення Тернопільської міської ради, власник чи користувач приміщення для проведення робіт з опорядження фасаду повинен був подати документи в ЦНАП та отримати відповідне погодження в управлінні містобудування, архітектури та кадастру. Станом на такі документи подані не були, а відтак дозволів від управління архітектури власник приміщення не отримував.
Реагуючи на звернення тернополян, управління муніципальної інспекції 3 листопада провела бесіду з власником приміщення та вручила припис про зупинення будь-яких робіт на даному об’єкті. Власник приміщення зобов’язався подати необхідні документи у ЦНАП для отримання дозволу на опорядження фасаду, а опісля - провести роботи відповідно до тих умов, які будуть надані управлінням архітектури.
Про це повідомили у Тернопільській міській раді
Автор: головний редактор УкрЗахідІнформ
.
Попередня новина: Першу пацієнтку з хворобою ...
Наступна новина: У Рівненській області 5 ...