Що таке буклети та які їх види?

Що таке буклети та які їх види?

06.11.21 22:03 0 1150

Одним із найефективніших інструментів маркетингу є поліграфічна продукція. З її допомогою цільова аудиторія формує позитивний образ бренду. У цьому ряду особливо вирізняються буклети, які можна замовити в оперативній поліграфії https://boom.lviv.ua/poligrafiya/buklety/. Вони дозволяють донести до потенційного клієнта максимум потрібної інформації із мінімальними грошовими витратами.

Основна особливість цього виду поліграфічних видань – відсутність додаткових елементів кріплення. Поділ на сторінки виконується згинанням, тобто фальцюванням.

Що таке буклет стає зрозуміло при перекладі цього слова з англійської мови. А перекладається воно як «книжечка». Це друковане видання, що є аркушем, складеним певним чином, на якому на кожній стороні нанесено текстову або графічну інформацію.

Виріб заведено класифікувати виходячи з індивідуальних технічних характеристик:

  • формату. Застосовуються уніфіковані розміри А3 А4 А5 А6. Євробуклет – це лист А4, складений за габаритами стандартного поштового конверта;
  • фальцювання – кількості згинів. Цей параметр залежить від побажань замовника залежно від обсягу інформації та ілюстрацій, які він планує представити потенційному клієнту;
  • паперу для друку. Звичайна густина паперової маси – до 150 г/м2. Якщо щільність більша, то для фальцювання роблять біговки, тобто продавлюють борозенки на місцях згину.

Для виготовлення буклетів застосовуються різні види паперу:

  1. крейдована,
  2. дизайнерська,
  3. з тисненням,
  4. з фактурною поверхнею.

Види буклетів по галузі застосування

Діапазон застосування цієї поліграфічної продукції є надзвичайно широким, а тому підходить для реалізації цілого переліку завдань, що стоять перед замовником.

Буклетні видання застосовуються:

  • для ґрунтовного інформування потенційного клієнта про будь-який продукт чи послугу. Всі види інформаційних буклетів містять довідкову інформацію, безкоштовно лежать у вільному доступі на різних інфо-стендах;
  • рекламування товару, послуги, заходу. Використовуються як роздатковий матеріал для проведення промо-акцій;
  • для формування позитивного іміджу бренду – іміджеві. Містять значні відомості про компанію, фірму, організацію, а також інформацію про її досягнення, нагороди, реалізовані проекти;
  • для розсилки цільової аудиторії – поштові. Як правило, в них представлені пропозиції про нові товари (послуги), акції для постійних клієнтів.
Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
5 (голосів: 103)
Попередня новина: Що таке буклет і для чого ...
Наступна новина: Преимущества свадебного ...

КОМЕНТАРІ