Одним із найефективніших інструментів маркетингу є поліграфічна продукція. З її допомогою цільова аудиторія формує позитивний образ бренду. У цьому ряду особливо вирізняються буклети, які можна замовити в оперативній поліграфії https://boom.lviv.ua/poligrafiya/buklety/. Вони дозволяють донести до потенційного клієнта максимум потрібної інформації із мінімальними грошовими витратами.
Основна особливість цього виду поліграфічних видань – відсутність додаткових елементів кріплення. Поділ на сторінки виконується згинанням, тобто фальцюванням.
Що таке буклет стає зрозуміло при перекладі цього слова з англійської мови. А перекладається воно як «книжечка». Це друковане видання, що є аркушем, складеним певним чином, на якому на кожній стороні нанесено текстову або графічну інформацію.
Виріб заведено класифікувати виходячи з індивідуальних технічних характеристик:
- формату. Застосовуються уніфіковані розміри А3 А4 А5 А6. Євробуклет – це лист А4, складений за габаритами стандартного поштового конверта;
- фальцювання – кількості згинів. Цей параметр залежить від побажань замовника залежно від обсягу інформації та ілюстрацій, які він планує представити потенційному клієнту;
- паперу для друку. Звичайна густина паперової маси – до 150 г/м2. Якщо щільність більша, то для фальцювання роблять біговки, тобто продавлюють борозенки на місцях згину.
Для виготовлення буклетів застосовуються різні види паперу:
- крейдована,
- дизайнерська,
- з тисненням,
- з фактурною поверхнею.
Види буклетів по галузі застосування
Діапазон застосування цієї поліграфічної продукції є надзвичайно широким, а тому підходить для реалізації цілого переліку завдань, що стоять перед замовником.
Буклетні видання застосовуються:
- для ґрунтовного інформування потенційного клієнта про будь-який продукт чи послугу. Всі види інформаційних буклетів містять довідкову інформацію, безкоштовно лежать у вільному доступі на різних інфо-стендах;
- рекламування товару, послуги, заходу. Використовуються як роздатковий матеріал для проведення промо-акцій;
- для формування позитивного іміджу бренду – іміджеві. Містять значні відомості про компанію, фірму, організацію, а також інформацію про її досягнення, нагороди, реалізовані проекти;
- для розсилки цільової аудиторії – поштові. Як правило, в них представлені пропозиції про нові товари (послуги), акції для постійних клієнтів.