Чому виходять з ладу турбокомпресори?

Чому виходять з ладу турбокомпресори?

16.11.21 00:47 0 28339

Турбокомпресор - це повітряний насос, який подає повітря для процесу згоряння двигуна з більш високим тиском і щільністю, ніж повітря. Повітря турбонагнітача містить більш високу концентрацію кисню, що дозволяє значно поліпшити згоряння, збільшити потужність, зменшити викиди, поліпшити вихідний момент двигуна, що крутить, і знизити насосні втрати у двигуні, забезпечуючи кращу продуктивність у всіх відносинах.

Як невід'ємна частина масляної, паливної, повітряної та охолодної систем двигуна, будь-які несправності в цих системах можуть призвести до неправильної роботи турбонагнітачів і потенційно до пошкодження. До речі, купити нову турбіну ви можете в інтернет-магазині https://truckslineparts.com/ru/zapchasti-na-daf/zapchasti-dvigatelja/turbina/.

Три турбо-вбивці

Менше ніж 1% турбін виходять з ладу через виробничі дефекти. Більшість відмов викликано трьома «вбивцями турбонагнітачів»: масляним голодуванням, масляним забрудненням та пошкодженням сторонніми предметами.

Понад 90% відмов турбокомпресорів викликані або масляним голодуванням, або забрудненням олії. Заблоковані або труби, що протікають, або відсутність заливки фітингів зазвичай викликають масляне голодування.

Є багато типів забруднень, які моторне масло може переносити в систему підшипників турбіни та викликати ушкодження. Найбільш поширені дрібні частки. Зазвичай це вуглець в результаті процесу згоряння, і якщо концентрація цих частинок стає занадто високою, він діє як дуже ефективний абразив, поступово руйнуючи та поліруючи робочі поверхні підшипника та валу, збільшуючи зазори та закриваючи отвори для подачі олії, поки олія більше не може керувати валом. Зазвичай це супроводжується різким збільшенням рівня шуму і витіканням олії через торцеве ущільнення турбіни, що призводить до займання олії, а в автомобілях без фільтра сажі - помітному диму вихлопних газів.

Інші причини, такі як погані манери водіння, можуть призвести до відмови турбонагнітачів, тому вам також слід враховувати такі причини:

  • Тривала робота двигуна на холостому ходу може створити розрідження в турбіні;
  • Різке прискорення від холоду не дає олії часу на циркуляцію, що призводить до масляного голодування турбонагнітача та підшипників двигуна;
  • Зупинка гарячого двигуна може спричинити накопичення вуглецю в турбонагнітачі, що призведе до виходу з ладу підшипників;
  • Зокрема, у комерційних транспортних засобах, таких як дорожні вантажівки, перевищення допустимої межі оборотів двигуна може призвести до перевищення швидкості турбонагнітачів та прискорення двигуна (це також може статися у двигунах без наддуву) та виникнення масляного голодування.

У відремонтованому агрегаті повинні використовуватися неоригінальні деталі без правильного калібрування, що призведе до:

  1. Низької продуктивності;
  2. Передчасної відмови;
  3. Можливого пошкодження двигуна;
  4. Витрати на встановлення ще одного «нового» турбокомпресора;
  5. Втраченого покупця.

Усунення несправностей турбокомпресора

Якщо ви вважаєте, що у вашого автомобіля може бути проблема, пов'язана з турбонаддувом, зупиніться перед заміною, тому що пошкодження турбонагнітачів часто може бути симптомом основної проблеми, а не причиною. Недолік потужності, шумна робота, надмірний дим або витрати масла можуть бути результатом несправної системи упорскування палива, засмічення або блокування повітряних фільтрів, пошкодження вихлопної системи або проблеми з мастилом.

Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
5 (голосів: 93)
Наступна новина: Матовый или глянцевый ...

КОМЕНТАРІ