Хоча консалтингові послуги в нашій країні перестали бути чимось незвичайним, багато підприємців досі не мають чіткого уявлення, як це працює та як відбувається взаємодія із зовнішніми експертами.
Міф 1. Багато хто впевнений, що надавати консалтингові послуги й навіть відкрити власну фірму може будь-який фахівець, який нещодавно здобув вищу освіту. Це одна із причин частих сумнівів у користі від роботи з консалтерами.
Міф 2. Той, хто ніколи не працював із професійними консалтинговими фірмами, уявляє співпрацю так: після звернення до консалтингової компанії до офісу замовника приходить консультант. Керівництво чи представники підприємства розповідають про свої проблеми, після чого фахівець одразу ж має дати слушну пораду (поради), яка допоможе вийти із глухого кута. Клієнт розраховується за послуги, консультант іде, і на цьому все…
Таке спрощене уявлення про послуги консультантів зменшує їхнє значення та підриває довіру бізнесу. Насправді все набагато складніше.
Що потрібно знати про консалтингові компанії?
Команда та компетенції. Надавати послуги у сфері бізнес-консалтингу можуть лише експерти, які мають відповідну підготовку. Це не лише якісна освіта. Найважливіше — успішний практичний досвід у конкретній сфері. Наприклад, на сайті 4e.com.ua можна побачити, що консультації бізнесу надають експерти з досвідом від 10 років і більше. Кожен із них має портфоліо унікальних кейсів.
Репутація. Стати консультантом, отримати визнання і клієнтів зовсім не просто — компанія має заявити про себе, стати відомою. Для цього розробляється стратегія просування, проводяться дослідження, фахівці беруть участь у публічних заходах, діляться дослідженнями, щоб показати та довести свою експертність. Така діяльність, якщо вона успішна, уже сама по собі є гарним прикладом маркетингового консалтингу: якщо фірма змогла залучити клієнтів для себе, значить, вона справді заслуговує на увагу та зможе допомогти й іншим.
Послуги. Для консалтерів кожен клієнт — це новий серйозний проєкт. Щоб підготувати рекомендації (а професійна команда ніколи не дає «універсальних» миттєвих порад), спочатку проводиться дослідження, яке допомагає оцінити поточну ситуацію та виявити проблеми в бізнесі. Тільки після цього складається набір рекомендацій, причому йдеться не про якісь нагальні рішення: клієнту пропонуються зміни, які триватимуть кілька місяців і спричинять досить глибоку трансформацію бізнесу.
КОМЕНТАРІ
Супер-пупер!
ось це позитив) просто клас)
Монетизацією краще займіться. А так чудово!
улыбнуло с утречка
Это уже далеко не новость, я об этом пару месяцев назад читал.
Да, довольно интересная статья.
Благодарствую, полезная вещь.
ну, нічо так ... в загальному.
Сенкс. Интересно, и вообще полезный у Вас сайт
клас!
І правда креатив ... супер!
Блог супер, побільше б таких!
Тільки золоті руки могли набити такий прикольний матеріал
Готов дискутировать по теме?
детальніше ласка
слов нет,одни эмоции
Готов дискутировать по теме?
відмінний приклад стоїть матеріалу
Дуже хороший пост! Дякую за виконану роботу!
думки здорові, але важко читати, не знаю чому.
Я вот думаю, а где Вы материал взяли для этой статьи? Неужели из головы?
Кожна стаття автора відмінна від попередньої. Висновок: читати автора :)
Это — глупость!
Классно!
смени название домена
Спасибо за Ваш труд!!
Автор, а Вы в каком городе живете если не секрет?
хороша ідея.
поза конкуренцією
Всегда приятно читать умных людей. Спасибо!
Неймовірно гарно!
хорошая идея.
5ка! Отличный пост!
Гарний пост, двозначний ...
5кА! Відмінний пост!