Який би автомобіль ви не купили, у будь-якому разі рано чи пізно доведеться їхати до станції техобслуговування. В даний час з більш ніж 50 000 компаній з ремонту машин лише 10 % припадає на офіційних дилерів. Так що вибір, де обслуговувати свій автомобіль, величезний, але потрапити до якісного автосервісу не так просто.
Не всі автовласники воліють користуватися послугами «офіціалів». Ремонт у дилера завжди дорожчий, причому іноді різниця з цінами на аналогічні послуги у звичайному сервісі досягає 40%. Найчастіше високий прейскурант пояснюють платою за бренд. Проте, як свідчать фахівці компанії «Майстер Сервіс»: https://master.shop/, рівень технічного оснащення у «неофіціалів» останнім часом помітно виріс, а серед їхніх співробітників все частіше зустрічаються майстри, які мають досвід роботи у дилерських центрах.
5 вірних способів вибрати якісний автосервіс:
- Перший спосіб дізнатися про репутацію автосервісу – це скористатися сарафанним радіо. У половині випадків особисті рекомендації стають вирішальними у такому виборі. Адже знайомі автовласники зазвичай завжди готові поділитися інформацією, де і за яких умов вони обслуговують свої машини. Головне у них дізнатися, як довго вони користуються послугами того чи іншого майстра, а також профіль робіт, на яких спеціалізується.
- Звичайно, вибрати оптимальний сервіс допоможе Інтернет. Солідна компанія завжди має власний електронний ресурс, де можна знайти всю необхідну інформацію. За порадою є сенс звернутися на різні автомобільні форуми, де обговорюються подібні теми та публікуються відгуки про роботу тієї чи іншої ремонтної майстерні.
- При ознайомленні з інформацією варто враховувати, що помилки у роботі трапляються у всіх, але не всі готові їх виправляти. Отже, готовність компанії до діалогу з незадоволеним клієнтом завжди буде перевагою при виборі автосервісу. До речі, у мережі можна знайти «чорні списки» автомайстерень із підмоченою репутацією, складені ошуканими автолюбителями.
- Якщо ви ще не вибрали, де ремонтувати машину, не відкладайте пошуки в довгу скриньку і не чекайте, коли авто зламається. У вас повинна бути можливість зазирнути в потрібний автосервіс, щоб поспостерігати за роботою його персоналу. У цьому випадку можна оцінити завантаженість СТО та умови праці, дізнатися про наявність сертифікатів та ліцензій, прейскуранту та гарантійні зобов'язання. Майте на увазі, що чесному майстру нема чого приховувати, і він завжди пустить автовласника в ремонтну зону.
- З одного боку, переваги постійного клієнта очевидні: надання знижок, можливість потрапити до «свого» фахівця без черги тощо. Проте не можна виключити і зворотний ефект — наприклад, коли добре знайомих автовласників вже не бояться злякати, або, знаючи їхню платоспроможність нав'язують їм зайві послуги. Тут багато що залежить від морального вигляду конкретного майстра. Тому якщо у вас є підозри, що вам «сіли на шию» і безсоромно користуються вашою довірою, шукайте інше місце та інших людей. Адже вибір є завжди.
КОМЕНТАРІ
Может Ваш сайт даже поднимется в выдаче за такой материал.
Help! У автора автограф можна взяти?
А какой это движок? тоже хочу блог завести
Очень и очень неплохо!!!
Да, довольно интересная статья.
круто
интересно. только название какое-то несерьезное.
Все подобається. Спасибі за пост!
Читаєш це і думаєш ...
Да,жостко