Острівна торгівля: плюси та мінуси

Острівна торгівля: плюси та мінуси

13.05.22 22:52 0 1924

У торгових центрах є невеликі відділи, які розташовані в коридорах, у кутових зонах (біля ескалатора, сходів) або прямо в центрі зали. Це торгові острови. Вони вигідні, коли у підприємця невеликий асортимент товарів або надає послугу, для якої не потрібне величезне приміщення (наприклад: фрешбари, кава / чай, відділи одягу, іграшок, взуття в ТРЦ та інші). Торгові острівці займають трохи місця, а це відчутний плюс, тому що в ТРЦ оренда одного квадратного метра — казкові гроші. Але є й мінус: торгові острівці не можна виготовити повністю за власними уподобаннями та розмірами — торгова точка має відповідати стилістиці торгового центру та не порушувати загальної гармонії простору. Перед тим, як укласти договір про оренду приміщення, необхідно погодити зовнішній вигляд та розміри острівця з адміністрацією ТЦ.

Зазвичай, концепцію острівних модулів розробляють на етапі архітектурного проекту. Спонтанне заповнення простору торговими павільйонами властиве, скоріше, для торгових центрів економ-класу. Звідси висновок: у великі ТЦ, які вже здані в експлуатацію, можна зайти лише за їхніми правилами та оформляти острівець за суворими вимогами. У дрібніших ТЦ, класом нижче, не такі суворі умови, і є більше можливостей для впровадження своїх ідей. Далі, ми розглянемо основні плюси та мінуси якими володіюсь торгові острівці. Ну а розповість нам про це співробітник компанії ТМ «Премьер мебель», м. Житомир, яка нещодавно відновила свою роботу, і в якій безпосередньо можна придбати собі острівець на замовлення.

Яким бізнес-сегментам підходять торгові острівці?

Як правило, торгові острівці займають площу 5-10 м2, хоча зустрічаються мікро-кіоски (2 м2) і мега-павільйони (15-20 м2). Саме тому, острівна торгівля підходить наступним сегментам рітейлу:

  • магазинам з негабаритним товаром, що не вимагає примірки (біжутерія, шкіряні аксесуари, канцтовари, парфумерія, хенд-мейд, нейл-бари, аксесуари до гаджетів тощо);
  • компаніям, що надають послуги (експрес-платежі, ремонт гаджетів, фотоательє, хімчистка, ломбард тощо);
  • організаціям громадського харчування (морозиво, солодощі, фреші, коктейль-бар тощо).

Розмір острівця залежить від асортименту і від необхідного обладнання для продавця - на площі 2 м2 вмістити весь асортимент ювелірних прикрас буде проблематично, а для торгівлі свіжими соками цього розміру буде цілком достатньо.

Плюси острівців:

  • Невисока вартість оренди.
  • Висока прохідність - торговий острівець знаходиться на перетині основних шляхів покупця.
  • Мобільність - павільйон можна перемістити в будь-яке місце ТЦ за кілька годин.
  • Низький поріг входу - для запуску магазину потрібно менше фінансових вкладень, ніж для відкриття повноцінного магазину.
  • Швидкий старт - запустити торгову точку з нуля можна за кілька тижнів.
  • Показ всього асортименту - всі товари знаходяться перед очима покупця. Його увага не розсіюється, і він швидше зробить вибір.

Мінуси острівців:

  • Немає місця складування товару. Не можна зробити запаси більшими, ніж на один робочий день.
  • Обмежені можливості для демонстрації товару — не можна додати додаткове обладнання, щоб найбільше виграшно продемонструвати свій товар покупцям. Виникають складнощі з грамотним викладенням товару.
  • Суворі вимоги щодо оформлення острівця та вітрин від адміністрації ТЦ.
  • Висока вартість торгового острівця для великих ТЦ – за вимогами та умовами адміністрації. Заощадити на матеріалах не вийде — адміністрація просто не дозволить встановити такий острівець у своєму центрі.
  • Рівень безпеки острівців нижчий, ніж у стаціонарному магазині — немає власної системи безпеки, покладатися на основну охорону торгового центру.
Автор: УкрЗахідІнформ .

фото

фото

фото
ОЦІНИТИ НОВИНУ
5 (голосів: 74)
Попередня новина: Английский онлайн: ...
Наступна новина: У Тернополі на базі ...

КОМЕНТАРІ