Знижки, бонуси, акції та інші інструменти ціноутворення – найпоширеніша та найдієвіша практика збільшення продажів. Але лише за умови правильно обраної стратегії. Без грамотної ціноутворюючої структури знижки не лише не допоможуть у досягненні цілей, а й негативно вплинуть на фінансові показники інтернет-магазину. Щоб цього не сталося, потрібно скласти чіткий план та дотримуватись певних правил. Далі, ми розглянемо основні види знижок та акцій. Ну а розповість нам про це адміністратор сайту https://fox-sale.com.ua, на якому безпосередньо зібрані акції та знижки українських інтернет-магазинів.
Види знижок та акцій для інтернет-магазинів
Знижка – тимчасове зниження вартості товару споживача. Використовувати інструмент потрібно не тому, що так роблять все або це єдиний можливий спосіб умовити клієнта оформити замовлення. Він необхідний вирішення конкретних завдань:
- збільшення прибуток від продажів;
- підвищення лояльності постійних клієнтів;
- привернення уваги до бренду чи конкретного продукту;
- нарощування клієнтської бази;
- скорочення товарних запасів, що не користуються попитом (сезонної продукції, застарілих колекцій, товарів з термінами придатності).
Види знижок вибираються залежно від мети, характеру взаємовідносин з покупцями, поточного рівня попиту, умов поставок і сезонних факторів споживання. Їх призначають внаслідок перегляду початкової вартості продукції або у вигляді різних бонусів, винагород та премій без зміни цінника.
З урахуванням економічної складової всі знижки поділяються на дві великі групи:
- Планові. Застосовуються переважно у рекламних цілях. Формуються за рахунок економії на накладних витратах та ретельно маскуються.
- Тактичні. Джерелом фінансування є прибуток підприємства. Знижується реальна ціна товару, що створює додатковий стимул для здійснення покупки.
У практиці інтернет-магазинів найбільш поширені тактичні види знижок:
- за обсяги продукції, що купується. Ціна на товар зменшується у відсотковому відношенні до загальної вартості або до кількості найменувань, що купуються. Наприклад, на 10% при замовленні на суму від 1000 рублів або на 15% при покупці від 10 одиниць;
- бонусні та накопичувальні. Надаються за спеціальними умовами. Їх нараховують за знижковою шкалою, розмір бонусу якої встановлено залежно від загальної суми покупок у магазині;
- сезонні. Даються за здійснення позасезонних покупок до початку або після закінчення сезону;
- дисконтні. Бувають накопичувальними чи простими. Передбачені для постійних клієнтів на всі товари чи будь-які товарні групи. Зазвичай діють у рамках програм лояльності або на підставі дисконтних карток, що видаються згідно з встановленими правилами;
- купонаж. Знижка нараховується за купонами, які роздають новим та існуючим клієнтам через email-розсилку, посилки із замовленнями або на спеціальних сайтах. Найчастіше це зниження ціни на конкретний товар, відсотковий мінус від вартості, бонусна грошова сума для придбання.
Крім того, знижки можуть бути:
- сегментними – для якоїсь соціальної групи чи певного кола споживачів;
- загальними – всім у відсотковому діапазоні від прейскурантної ціни;
- спеціальними – для почесних, привілейованих клієнтів;
- тимчасовими – діють у обмежених часових інтервалах, у позначений час доби, передсвяткові чи вихідні дні;
- цільовими – поширюються однією конкретний продукт;
- логістичними або сервісними – виражаються у вигляді безкоштовної доставки, відправлення замовлення за зниженим тарифом, зменшення вартості додаткових послуг (подарункова упаковка, занесення на поверх, встановлення та інше).
Також ціна товару може зменшуватися за безготівкові чи готівкові платежі, швидку оплату, при купівлі останньої одиниці, за комплексні замовлення взаємодоповнюючої продукції. Варіантів безліч. Потрібно вибирати ті, що підійдуть під специфіку бізнесу та характер цільової аудиторії.
Театральная афиша Москвы: лучшие спектакли
Понятие и признаки инфантильности: как распознать психологическую незрелость
Самі дієві мазі з трав
Як найкраще привітати: ідеї та поради