Ми живемо в щасливий час, коли в кілька кліків можемо знайти в інтернеті все, що нам потрібно, але так було не завжди. Ми пам'ятаємо часи, коли поруч із телефоном лежала товстенька книжка в м'якій палітурці з барвистим написом: yellow pages. Це був телефонний довідник, де контакти підприємств розміщувалися на жовтих сторінках.
Жовті сторінки — це один із перших варіантів текстового каталогу, куди кожен міг внести телефони та адреси свого підприємства та розраховувати, що у потрібний момент потенційний клієнт зможе його знайти та зателефонувати. Контакти розташовувалася в алфавітному порядку, кажуть, що саме тому Стів Джобс вирішив дати своїй компанії назву Apple, яка мала розташувати її спочатку довідника і відразу привертати увагу потенційних клієнтів.
Сьогодні розміщення компанії у друкованих довідниках-каталогах сильно програє ефективності. На зміну друкованим виданням прийшли великі інтернет майданчики, де кожен може за символічну плату, а десь і зовсім безкоштовно розмістити інформацію про свою компанію. Наприклад, "Жовті сторінки" вже давно існують в електронному форматі, але чи вони ефективні сьогодні і які є альтернативи у бізнесу, щоб без серйозних вкладень розповісти про себе в інтернеті і залучити нових клієнтів. Розбираємось разом.
Кількість інформації, яку середня людина поглинає щодня настільки велика, що часто ми навіть не запам'ятовуємо побачене/почуте. Інтернет серфінг (internet surfing), а саме нескінченне блукання інтернетом у пошуках чогось потрібного і цікавого, перескакуючи з одного ресурсу на інший стало частиною нашого повсякденного життя.
Такою є реальність сучасної людини.
Статистика невблаганна: у світі 4.66 млрд людей активно користуються інтернетом, це понад 65% людства, з них 2.14 млрд людей купують послугу або товар через інтернет і проводять у глобальній мережі 6.57 годин щодня. Все це говорить про один вплив інтернету на бізнес дуже велике, розуміючи це все, від керівників великих компаній до представників малого бізнесу намагаються заявити про себе на просторах всесвітньої павутини. Кожен із них переслідує різні завдання: хтось намагається залучити клієнтів до офлайн магазинів та підвищити впізнаваність свого бренду, інші хочуть підвищити продажі онлайн. На це, без перебільшення, потрібні фінансові можливості.
Завдання будь-якого бізнесу отримати прибуток при цьому максимально оптимізувати витрати. Однак говорячи про трафік, який ми можемо отримати з інтернету, конвертуючи його у продажу діє одне золоте правило - всі засоби хороші, кожен з них хороший за своїм. Чим більше каналів просування використовує бізнес для залучення клієнтів, тим більша ймовірність, що його знайдуть і звернуть увагу. За увагу клієнта сьогодні боротьба розгортається неабияка. Однак серед інших методів просування, розміщення в бізнес каталозі, як і раніше, залишається цікавим багатьом.
Сучасні методи розміщення "в каталозі". Плюси і мінуси
В інтернеті є безліч сайтів, що працюють за принципом "телефонного довідника для бізнесу", які пропонують вам внести свою компанію в каталог. Проте, багато хто з них обмежується внесенням базової інформації: опис виду діяльності, телефон, адреса та кілька фото.
Наприклад, для розміщення інформації про свій бізнес можна скористатися такими ресурсами:
- Google my business. Пропонує зареєструвати компанію, а також розмістити її в картах Google. При запиті система не просто покаже вашу компанію, а й запропонує схему проїзду до вашого магазину/офісу з огляду на місце розташування покупця. Зручно для людей, які шукають товар чи послугу у межах свого міста чи району. Однак знайти квітковий магазин у Кірові для людини, яка живе в Москві, щоб відправити квіти... мамі, завдання практично нездійсненне. Недоліки: викладення результатів на основі геолокації.
- Yellow pages/White pages/ Euro Pages. Жовті, білі та інші сторінки різних кольорів є практично у кожній країні світу. Зазвичай вони працюють на національний ринок. З інформації: телефон, адреса, адреса сайту, мейл і загальна інформація, якої катастрофічно мало для того, щоб скласти хоч якусь думку про бізнес, особливо для покупця мовою тієї країни, де знаходиться продавець. Недоліки: брак інформації про бізнес.
- YELP.com: Один із найпопулярніших в Америці майданчиків, де можна знайти будь-який бізнес від ресторану до зоо магазину. Величезна кількість відгуків, контенту користувача, який істотно підвищує шанси бізнесу на залучення нових клієнтів. Недоліки: вкрай незручний інтерфейс.
- Tripadviser, Facebook. Обидва майданчики надають багато корисних інструментів для просування бізнесу. Без Tripadviser не обходитися жодна подорож, де пообідати і що подивитися на ці питання відповість саме цей сервіс. Однак якщо ваш бізнес це не ресторан, і не готель навряд чи вам доведеться розраховувати на нових клієнтів із цього майданчика. Що ж до Facebook, то незважаючи на величезні намагання надати бізнесу всіляке сприяння, він, як і раніше, залишається однією з найпопулярніших соцмереж. Не більше, не менше. Недоліки: не є майданчиками для бізнесу, акцент на розважальний, контент користувача.
Крім перерахованих вище сайтів розмістити інформацію про свою компанію можна на тематичних сайтах, створити акаунти в соціальних мережах або нарешті створити сайт для бізнесу. Останнє вважається найбільш ефективним методом генерації трафіку, оскільки основна її частина приходить через пошукові системи за запитами користувача.
КОМЕНТАРІ
Это просто бомба!!!
5ка! Отличный пост!
хороший рассказ, все разложено по полкам
Автор, а Ви в якому місті живете якщо не секрет?
ну что тут скажешь…
Сайт просто замечательный, порекомендую всем знакомым!
Готов дискутировать по теме?
І правда креатив ... супер!
Поразительно!
Спасибо за статью
Очень хорошая идея
Всім привіт. Сподобався пост, ставлю 5 балів.
Кожна стаття автора відмінна від попередньої. Висновок: читати автора :)
Клас! Респект автору!
У вас абстрактное мышление
Гарний пост, двозначний ...
Актуальна і свіжа інфа
Все четко и по делу. Хорошо написано, благодарю.
Автор, а Ви в якому місті живете якщо не секрет?
Дуже пізнавально, респект
Все четко и по делу. Хорошо написано, благодарю.
Всегда приятно читать умных людей. Спасибо!
Всім привіт. Сподобався пост, ставлю 5 балів.
Не верю.
Нормусь
Все подобається. Спасибі за пост!
відмінно викладаєте
Мало чувств.. но красиво…
Побольше бы таких статей
улыбнуло с утречка
Все подобається. Спасибі за пост!
круто
Тільки золоті руки могли набити такий прикольний матеріал
Круто. Еще примером таких бизнес каталогов является http://place-advisor.com.
супер оригінально
Досить цікава і пізнавальна тема
Каждая статья автора отлична от предыдущей. Вывод: читать автора :)