Де краще розміщувати зовнішню рекламу?

Де краще розміщувати зовнішню рекламу?

04.09.22 23:39 2 563

Зовнішня реклама-потужний маркетинговий інструмент, який дозволяє підвищити впізнаваність вашого бренду або продукту за короткий термін і при мінімальних інвестиціях. Сьогодні широко стали використовуватися і цифрові технології, але рекламні щити не зникли з вулиць, а навпаки, стали залучати ще більше уваги. Якщо ви ще не вирішили для себе, що ефективніше реклама на білбордах або контекстна реклама в мережі Інтернет, то ми розповімо про переваги зовнішньої реклами детально.

Головні переваги

  • Доступність і наочність – головна перевага реклами на білбордах. Завдяки значним розмірам і яскравому дизайну учасники дорожнього руху мають можливість запам'ятати необхідну інформацію на ходу, не створивши при цьому перешкод іншим водіям.
  • Широка аудиторія. Така реклама працює не тільки для водіїв, а й для пасажирів громадського транспорту, пішоходів, вона відкрита для всіх, тому ефективність такої інвестиції дуже висока.
  • Низька вартість оренди в порівнянні з іншими рекламними кампаніями. І ви можете самостійно в цьому переконатися, якщо порівняєте ціни на різні способи реклами.
  • Важливими перевагами при використанні білборда є його ненав'язливість, локальність, широкозахватність. За рахунок цих факторів компанія сприймається як престижна, що не використовує "базарних" прийомів.

Що потрібно для ефективної реклами на білборді?

Запорукою проведення упешной рекламної кампанії є 2 основні чинники. Перший-правильно підібране місце, висока прохідність або транспортний потік, а також зручність візуального огляду. Погодьтеся, якщо реклама знаходиться в стороні від очей, закрита деревами або даниями, засвічується ліхтарями або перекривається іншими рекламними Ітамі, то її просто ніхто не побачить. Тому при виборі білборда потрібно не тільки на карті глянути його місце розташування, а й особисто приїхати і переконатися, то огляд буде зручний для водіїв, пасажирів і пішоходів.

І другий важливий момент-це креатив, тобто ваша реклама повинна привертати увагу і чіпляти, зацікавлювати потенційного клієнта хоча б записати номер телефону. За креативність і ефективність відповідає дизайнер і маркетолог, тому до вибору фахівців, які будуть розробляти і вести вашу рекламну кампанію слід поставитися з усією відповідальністю.

Бажаємо удачі!

Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
5 (голосів: 58)

КОМЕНТАРІ

аватар країна
Graf08 - 05.09.22

Автор, а Вы в каком городе живете если не секрет?

аватар країна
imamchik - 04.09.22

Большое спасибо, прикольно написанно креативно