Як прийти на YouTube в 2022 році і почати набирати перегляди?

Як прийти на YouTube в 2022 році і почати набирати перегляди?

24.09.22 09:15 0 437

Ця стаття буде корисною, якщо ви хочете почати вести новий YouTube-канал або відродити старий, набрати багато переглядів і, врешті, заробити гроші.

YouTube в 2022 році - це найкращий майданчик, щоб заробляти гроші на монетизації та рекламі як блогер або продавати власні товари та послуги, збільшуючи впізнаваність бренду.

  • Придумайте назву каналу.
  • Зробіть хорошу аватарку та шапку профілю
  • Додайте ключові слова, за якими можна буде знайти ваш канал
  • Додайте опис - про що ваш канал
  • Додати e-mail для зв'язку
  • Верифікуйте телефон

Готово, у вас є новий канал YouTube готовий до завантаження першого відео! Ми дамо поради, які можуть допомогти вам, але також ви можете використати сервіси для допомоги в розкрутці ваших відео, такі як https://pilum24.com.ua/. Головне пам'ятайте, що перш за все вам потрібен якісний контент, який ви будете розкручувати!

Яку тему знімати?

Швидше за все, ви вже чудово визначилися без мене з тим - що вам знімати. А якщо ні - подумайте, що вам цікаво, у якій темі ви розбираєтесь, про що можете розповісти. Якщо у вас канал для бізнесу - то ви, імовірно, створите його за тою самою тематикою.

Що знімати за обраною темою?

Ви не знаєте, які відео вам знімати, щоб вони набирали перегляди? Добре, просто для початку шукайте теми для відео за нашими рекомендаціями.

Пошук YouTube

У пошуку YouTube вбийте ключовий запит, у фільтрах упорядкуйте відео за кількістю переглядів та поставте відео за 1 місяць чи рік.

Так ви побачите відео, які набрали найбільше переглядів, прогорнувши їх ви напевно щось для себе знайдете. Мається на увазі, зробіть запит за темою вашого каналу. І пам'тайте, не потрібно знімати копії вже існуючих відео!

Тренди

Переглядайте топ відео за VPH (кількість переглядів за годину), та й взагалі завжди дивіться на VPH.

Це допоможе вам знайти хороший тренд та встигнути зробити відео.

Якщо у якогось каналу переглядів на відео в десятки разів більше, ніж підписніків, це означає, що тема трендова.

Але не піддавайтеся спокусі робити канал на 100% трендів. Вони швидко згасають і потім не даватимуть таких переглядів.

Вічнозелені відео важкоатлети

Саме на цьому типі контенту будуть триматися всі ваші перегляди як тільки ваш канал набуде якоїсь ваги.

Починайте входити у вічнозелені відео, коли вже наповните свій канал і ютую дізнається про вас.

Вічнозелене відео - це відео, яке постійно набирає перегляди протягом багатьох років. Воно стало в топи за запитами або потрапило в рекомендації на відео суміжної тематики або показується дуже широкій аудиторії на головній сторінці.

Такі відео генерують основний потік трафіку і нової аудиторії на канал у великій кількості. Ці відео набирають по 100-500 переглядів за годину, хоча вони були викладені дуже давно.

Це вічнозелені відео важкоатлети. Ви можете стати на їх місце, якщо YouTube алгоритми зрозуміли основну тематику вашого каналу і визнали ваше відео максимально задовольняючим запит користувача.

Для цього вам потрібно давно знімати якісні відео на цю тему, щоб YouTube міг виділити вашу аудиторію.

Що потрібно для гарного відео?

Якщо ви вже підібрали теми для відео, потрібно зробити відео по-справжньому крутим для YouTube.

Для алгоритмів YouTube важливі хороший CTR, утримання та залучення.

Хороше прев'ю та заголовок

Хороше клікабельне прев'ю та вдалий заголовок – половина успіху відео.

Робіть прев'ю так, щоб на нього хотілося натиснути.

  • Добре працюють обличча з емоціями
  • Червоні, зелені та жовті кольори
  • Яскраві та контрастні картинки
  • Великий текст на прев'ю не читається – використовуйте максимум 3 слова, великим текстом
  • Робіть так, щоб користувач не читаючи назви відео міг по превью відразу зрозуміти про що воно

У хорошому превью і заголовку є питання, що спонукає користувача отримати на нього відповідь, натиснувши на ваше відео.

SEO

Так як YouTube - це другий за величиною пошуковик, вам потрібно розповісти пошуковій машині про що ваше відео.

  • Використовуйте один основний ключ у заголовку, першому абзаці опису відео та тегах.
  • Напишіть великий докладний опис, включаючи ключові слова.
  • У тегах до відео розкривайте основний ключ у декулькох більш розширених та вузьких, додавайте суміжні ключові фрази за темою відео. По можливості заповніть рядок Тегів повністю, запозичуйте теги у популярних відео тематики.

Утримання

Найважливішим показником для алгоритмів YouTube є утримання.

Я думаю, не потрібно пояснювати, що чим більше людина проведе часу на вашому відео, тим краще для YouTube. Утримання безпосередньо впливає на кількість показуваної користувачеві реклами і як наслідок на ваш дохід.

Що робити для гарного утримання?

  • Використовуйте класичний сюжетний прийом: Вступ - Зав'язка - Розвиток дії - Кульмінація - Розв'язка
  • Якщо ваше відео 8 хвилин: Кульмінація має бути ближче до 6-7 хвилин, а зав'язку краще дати на першій хвилині.
  • Покажіть найкращі моменти відео на початку – це змусить глядачів залишитися та подивитися
  • Залишайтеся в рамках теми із заголовка та прев'ю до відео. Не відходьте від теми, інакше користувачеві який зацікавлено на неї клікнув стане не цікаво і він піде.
  • Залиште емоційну винагороду наприкінці. Скажіть що той хто додивиться до кінця - зможе навчитися готувати млинці/дізнатися щось нове/отримати відповідь на запитання.
  • Сфокусуйте увагу користувача на отриманні того, за чим вони прийшли, мотивуйте користувачів дивитися відео.
  • Жодних довгих заставок. Залишіть 20 секунд заставки для 2008 року. Будь-яка заставка довша за 5 секунд різатиме ваше утримання.

Нормальне утримання для відео завдовжки 8-15 хвилин – 40%.

Утримання нижче - YouTube погано вас рекомендуватиме.

Утримання вище - у вас є всі шанси зробити багато переглядів.

Дивіться утримання у вашій аналітиці у творчій студії, дивіться на яких моментах глядачі почали відвалюватись та виправляйте свої помилки.

Ще там є дуже корисний інструмент – відносне утримання. Він показує відсоткове співвідношення вашого утримання до утримання інших відео схожої довжини, тематики та аудиторії.

Байт на коментар

Ви, звичайно, можете піти найтупішим методом: Задавати питання, просити на них відповідати і писати "що ви думаєте на цю тему"

  • Допомогти користувачеві настільки/випустити контент такої гарної якості, щоб користувач похвалив вас, сказав спасибі або хоча б просто написав "ура чергове круте відео"
  • Знімати контент на провокаційні теми, які розділять ваших глядачів на "за" та "проти" і почнуть срач у коментарях
  • Можна помилитися в чомусь, щоб користувачі вас поправили

Щодо прохання поставити лайк писати не буду, думаю всім і так зрозуміло.

Обладнання

Звичайно ж з часом придбайте гарне обладнання. Але починати завжди можна з малого. Візьміть телефон і почніть знімати – цього буде достатньо.

Є багато ніш, які можна знімати взагалі без обличчя: просто озвучуючи нарізки картинок та відео на тему. Можна знімати ігри, монтувати анімації, малювати, показувати, як користуватися програмами типу Photoshop або Excel.

Загугліть гайди Excel заради інтересу, ви будете здивовані.

Ну і наостанок хочеться сказати

Найбільші рекламодавці витратили 19,7 млрд доларів на YouTube рекламу в 2020 році. Це не рахуючи рекламних інтеграцій у блогерів.

YouTube росте і зростатиме і далі. Приходьте на YouTube.

Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
5 (голосів: 67)
Наступна новина: У Рівному судитимуть ...

КОМЕНТАРІ