Інтернет-професії мають безліч переваг, і це помічають всі, хто обирає для себе нову справу. Плюси роботи в інтернеті:
- Зручність;
- Безпечність;
- Затребуваність;
- Висока зарплатня.
Професія інтернет-маркетологом дозволяє працювати, не виходячи із дому та ще й мати непогану оплату праці. Також кваліфікованих інтернет-маркетологів не так то й багато на ринку праці, тому солідні компанії завжди в пошуку таких спеціалістів.
Що входить в обов’язки інтернет-маркетолога?
Слово «маркетинг» означає «реклама, просування», тобто інтернет-маркетолог – це та людина, яка рекламує та просуває товар в інтернеті.
В його обов’язки входить:
- Вивід продукту на ринок.
- Просування його шляхом запуску рекламних кампаній.
- Складання портрету цільової аудиторії.
- Аналіз поведінки покупців.
- Оптимізація процесів та масштабування.
- Запуск контекстної та медійної реклами.
В роботу інтернет-маркетолога також входить розуміння основ копірайтингу, таргетингу та ведення контенту, хоча напряму він може тим і не займатися, а делегувати на відповідних спеціалістів – сммщика та таргетолога, часто це одна й та ж людина. Тобто, як ви зрозуміли, це фахівець широкого профілю, який мусить орієнтуватися в багатьох аспектах та напрямках.
Але багато хто, хоче для себе обрати той чи інший напрямок, який йому лежить ближче до душі. Зокрема, дуже популярним напрямком в маркетину є спеціалізація SMM-спеціаліста по роботі з соціальними сітками.
В чому полягає робота смм-спеціаліста + таргетолога?
Робота сммщика:
- Ознайомлення з продуктом та його особливостями.
- Ознайомлення з цільовою аудиторією.
- Аналіз цієї аудиторії та аналіз ринку продажу продукту, який просувається.
- Розробка стратегії просування.
- Створення профілів для продукту в соціальних мережах та наповнення їх контентом.
Робота таргетолога:
- Ознайомлення з продуктом та його цільовою аудиторією для проведення повного аналізу.
- Ознайомлення з профілями в соціальних мережах.
- Готує рекламні кампанії в режимі онлайн та запускає їх в соціальних мережах.
- Займається трафіком на ці сторінки та збільшенням кількості лідів.
Де можна пройти курси на інтернет-маркетолога и таргетолога?
В Комп’ютерній Академії STEP можна пройти курс з маркетингу онлайн, також в Академії можна записатися на курси таргетолога, в які входить направлення смм спеціалізації.
В Академії STEP найкращі спеціалісти своєї справи, тому контекстологи, таргетологи та маркетологи на заняттях поділяться з вами своїми секретами стосовно ведення сторінок продукту клієнта та методами зацікавлення потенційних покупців продуктом.
Топ-5 Лайфхаков: Как Открыть Сейф
Кому Насправді Потрібна Реклама На Білбордах По Всій Україні
Женские часы: как выбрать идеальную модель для делового стиля и летних образов
Понятие и признаки инфантильности: как распознать психологическую незрелость
Самі дієві мазі з трав