Чим займається інтернет-маркетолог?

Чим займається інтернет-маркетолог?

05.10.22 00:07 0 896

Інтернет-професії мають безліч переваг, і це помічають всі, хто обирає для себе нову справу. Плюси роботи в інтернеті:

  • Зручність;
  • Безпечність;
  • Затребуваність;
  • Висока зарплатня.

Професія інтернет-маркетологом дозволяє працювати, не виходячи із дому та ще й мати непогану оплату праці. Також кваліфікованих інтернет-маркетологів не так то й багато на ринку праці, тому солідні компанії завжди в пошуку таких спеціалістів.

Що входить в обов’язки інтернет-маркетолога?

Слово «маркетинг» означає «реклама, просування», тобто інтернет-маркетолог – це та людина, яка рекламує та просуває товар в інтернеті.
В його обов’язки входить:

  1. Вивід продукту на ринок.
  2. Просування його шляхом запуску рекламних кампаній.
  3. Складання портрету цільової аудиторії.
  4. Аналіз поведінки покупців.
  5. Оптимізація процесів та масштабування.
  6. Запуск контекстної та медійної реклами.

В роботу інтернет-маркетолога також входить розуміння основ копірайтингу, таргетингу та ведення контенту, хоча напряму він може тим і не займатися, а делегувати на відповідних спеціалістів – сммщика та таргетолога, часто це одна й та ж людина. Тобто, як ви зрозуміли, це фахівець широкого профілю, який мусить орієнтуватися в багатьох аспектах та напрямках.

Але багато хто, хоче для себе обрати той чи інший напрямок, який йому лежить ближче до душі. Зокрема, дуже популярним напрямком в маркетину є спеціалізація SMM-спеціаліста по роботі з соціальними сітками.

В чому полягає робота смм-спеціаліста + таргетолога?

Робота сммщика:

  • Ознайомлення з продуктом та його особливостями.
  • Ознайомлення з цільовою аудиторією.
  • Аналіз цієї аудиторії та аналіз ринку продажу продукту, який просувається.
  • Розробка стратегії просування.
  • Створення профілів для продукту в соціальних мережах та наповнення їх контентом.

Робота таргетолога:

  • Ознайомлення з продуктом та його цільовою аудиторією для проведення повного аналізу.
  • Ознайомлення з профілями в соціальних мережах.
  • Готує рекламні кампанії в режимі онлайн та запускає їх в соціальних мережах.
  • Займається трафіком на ці сторінки та збільшенням кількості лідів.

Де можна пройти курси на інтернет-маркетолога и таргетолога?

В Комп’ютерній Академії STEP можна пройти курс з маркетингу онлайн, також в Академії можна записатися на курси таргетолога, в які входить направлення смм спеціалізації.
В Академії STEP найкращі спеціалісти своєї справи, тому контекстологи, таргетологи та маркетологи на заняттях поділяться з вами своїми секретами стосовно ведення сторінок продукту клієнта та методами зацікавлення потенційних покупців продуктом.

Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
5 (голосів: 113)
Попередня новина: Где заказать услугу ...
Наступна новина: Плюсы и минусы газового ...

КОМЕНТАРІ