Переваги та недоліки всесезонних шин

Переваги та недоліки всесезонних шин

09.12.22 14:48 3 461

Всесезонні шини - це гума універсального використання, що поєднує в собі літні та зимові характеристики. Вони розробляються з метою забезпечення високого рівня безпеки та керованості за будь-яких погодних умов. Однак, будучи дуже зручним рішенням, що дозволяє водіям не міняти двічі на рік автомобільну гуму, всесезонки все ж таки не позбавлені деяких недоліків.

Особливості всесезонних шин

Для збереження високої продуктивності в широкому діапазоні погодних умов всесезонні моделі мають переважно характерні для літньої гуми округлені боковини. У той же час для покращеного відведення снігу та води найчастіше від зимових шин вони отримують ширші канавки та ламелі розсіченої форми. За жорсткістю гума середня між літньою та зимовою. Малюнок протектора у більшості моделей всесезонного використання досить глибокий, з відносно неглибокими ламелями, він складається з безлічі окремо розташованих шашок.

Завдяки поєднанню літніх та зимових характеристик всесезонні шини забезпечують найкращу продуктивність та високий комфорт їзди у температурному діапазоні від -7 до +20 градусів. Однак у більшості випадків це можливо під час експлуатації на рівній дорожній поверхні.

Маркування демісезонних шин може відрізнятися залежно від виробника та деяких інших особливостей. У більшості випадків вони позначаються як All Season, All Weather або Any Weather. Також, вибираючи шини, Ви можете побачити маркування Mud+Snow або All Grip Traction.

Плюси та мінуси всесезонних шин

Головна перевага покришок для цілорічної експлуатації – відсутність необхідності часто міняти гуму. Це дає економію часу та грошей. Шини цього універсальні - вони адаптовані практично для будь-якої погоди, відрізняються високою стійкістю до аквапланування. Демісезонні покришки будуть практично ідеальним рішенням у міжсезоння, коли немає граничних температурних значень. У порівнянні з літньою гумою всесезонка зазвичай значно м'якша, тому тривалі поїздки асфальтом будуть більш комфортними. При цьому в порівнянні із зимовими покришками вони менш глибокі і виробляють менше шуму. Більш тривалим буде термін експлуатації.

Недоліки всесезонних шин також є суттєвими. Одна з найважливіших – погіршення експлуатаційних якостей при дуже високих і низьких температурах. Ця гума підходить для помірного клімату і не передбачає частого використання в умовах екстремально холодних зим та спекотного літа. Оскільки компаунд занадто м'який для високих температур, у літній період підвищується витрата палива. А при їзді глибоким снігом часто не вистачає прохідності, оскільки в порівнянні з зимовою гумою у всесезонок недостатньо велика глибина протектора. Зчіпні властивості на льоду у таких покришок значно поступаються навіть нешипованій зимовій гумі, що ускладнює пересування в зимовий період.

Однозначно раціонально поставити всесезонні покришки буде для водіїв, які мешкають у регіонах, де температура взимку не опускається нижче -10 градусів, а влітку рідко піднімається вище за +25. В українському кліматі все ж таки таку гуму можна використовувати при ширшому температурному діапазоні, якщо поїздки в цей період не тривалі, а автомобіль пересувається тільки містом.

Ціна на всесезонні моделі в середньому вища, ніж на літні та зимові. Хоча з огляду на відсутність додаткових витрат на купівлю додаткового комплекту та шиномонтаж, цей мінус можна вважати менш суттєвим.

Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
5 (голосів: 62)
Наступна новина: Як “вижити” під час ...

КОМЕНТАРІ

аватар країна
piece_da_boll - 09.12.22

Клас! Респект автору!

аватар країна
cyancat - 09.12.22

Спасибі, стаття дуже допомогла.

аватар країна
mechta_pedofila - 09.12.22

Мені сподобалося!