Honda CBR - спортивна пригода

Honda CBR - спортивна пригода

24.12.22 23:38 1 386

Хочете почати свою пригоду зі спортивними мотоциклами, але ви водій-початківець або мініатюрна дівчина і боїтеся, що не зможете подужати занадто сильного коня? Або, можливо, у вас є права водія A2 і ви хочете закласти основи правильної техніки водіння, легально пересуваючись вулицею? Кожному з перерахованих вище випадків присвячена новинка Honda цього року, яку ми тестували на трасі Панноніарінг. Як поводиться японський одноциліндровий двигун при швидкій спортивній їзді? Ласкаво просимо до нашого матеріалу.

Повернення до коріння

Нам не потрібно переконувати вас, що ми переживаємо ренесанс спортивних мотоциклів меншої місткості. Величезна потужність, космічні характеристики та передові технології, що використовуються в сучасних машинах для суперспорту та супербайка, довели ціни на автомобілі та їх експлуатаційні витрати до абсурдного рівня.

Щоб зупинити відступ звичайних хліборобів від спортивних мотоциклів та його спортивного використання, багато виробників вирішили повернутися до витоків, тобто. до невеликих, доступних за ціною машин. Важливо, що всі поставилися до цього дуже серйозно. Завдяки цьому сьогоднішні покупці можуть вибирати з дуже крутих коней, таких як Yamaha YZF-R3, Kawasaki Ninja 300R або KTM RC390. Цього року до цієї групи приєдналася Honda з моделлю CBR300R, замінивши на нашому ринку перевірену та популярну CBR 250R.

Старий друг

Модель Honda cb 300 r створена на базі моделі 250 і це дуже хороша новина, адже квартал показав високий рівень надійності та культури роботи. У двигуні 300 хід поршня був збільшений на 8 мм, збільшивши робочий об'єм з 249 см до 286 куб. Технічна конфігурація двигуна така сама, як і в його попередника. Два розподільні вали, компактний дизайн, новітні технології, використані в конструкції, іридієва свічка запалювання – ось основні відмінності від конкурентів.

Унікальна конструкція двигуна Honda полягає у переміщенні осі циліндра попереду осі колінчастого валу. Під час робочого ходу сили, що діють на поршень, краще збігаються з віссю циліндра, що призводить до меншого робочого опору та більшої довговічності. Поршень із молібденовим покриттям тепер плавно і без зусиль ковзає в циліндрі.

Проте йдеться не лише про довговічність, а й про ефективність, культуру роботи та низький рівень викидів вихлопних газів. Про все це подбає система упорскування PGM-Fi. У поєднанні з новими налаштуваннями карти запалювання та збільшеним робочим об'ємом двигун видає майже на 5 к.с. більше, ніж його попередник, до 30,8 л. при 8500 об/хв. Як і в «четвірці», незмінними залишилися легкий старт, дуже плавна робота силового агрегату та символічна витрата палива.

Потужність передається на 6-ступінчасту коробку передач через мокре багатодискове зчеплення, що легко працює. Що відрізняє обидві моделі, то це різна вихлопна система. Те, що на моделі 300, більше і має циліндричний глушник класичного вигляду.

Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
5 (голосів: 43)
Попередня новина: Таксі для людей з ...
Наступна новина: Как подобрать тактический ...

КОМЕНТАРІ

аватар країна
lehakarel - 24.12.22

отлично излагаете