Відтак, щоб потрапити на прийом до працівників управління соціальної політики необхідно заповнити онлайн-анкету в застосунку та обрати із переліку потрібну категорію, а саме:
* для ВПО;
* для осіб з інвалідністю з дитинства/загального захворювання та виплати по догляду;
* для сімей з дітьми;
* комунальна послуги;
* для осіб, які не мають права на пенсію;
* для осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи;
* надання статусу та видача посвідчень учасникам та інвалідам війни, а також членам сімей загиблих;
* взяття на облік для оздоровлення деяких категорій населення;
* компенсація замість санаторно-курортної путівки та на проїзд;
* видача направлень до реабілітаційних установ, МСЕК;
* виплати з місцевого бюджету (міська програма «Турбота»);
* інші послуги.
Для отримання послуг з державної реєстрації/ зняття місця проживання, реєстрації бізнесу та нерухомості громадяни можуть записатися на прийом до управління державної реєстрації за таким алгоритмом:
* заповнити онлайн-анкету;
* обрати необхідну послугу, дату та час прийому;
* після заповнення всіх даних користувач отримає електронний чек з номером, часом реєстрації та зазначену годину прийому.
Щоб почати користуватися електронними сервісами, які вже доступні необхідно завантажити застосунок «е-Тернопіль» на операційній системі Android або на iOS.
Про це повідомили у Тернопільській міській раді
Автор: головний редактор УкрЗахідІнформ
.
Попередня новина: Рівненщина: у Здолбунові ...
Наступна новина: На сесії міської ради ...