Кліматична техніка, в незалежності від її ціни та якості виконання, дуже часто має одну єдину похибку: пропускання фреону близько 8% на рік. Технічні помилки тут виключені, але є конструктивні елементи, що з'єднуються спеціальними хомутами та патрубками. В місці їх стику виходить протікання, що несуть загрозу ефективності та роботоспроможності цілій техніці. Це означає, що прилад потрібно заповнити тією частиною фреону, якого не вистачає в системі. Несвоєчасне звернення в сервісний центр може призвести до перегріву та виходу із ладу елементів, які можуть не підлягати ремонту.
Інструкція
Частота здійснення заправки кондиціонерів визначається їх якістю та може виконуватися щороку чи кожні два роки. Зрідка цей проміжок часу може бути більшим. Існує декілька індикаторів того, що обладнання необхідно заправити. Зазвичай повітря в помешканні стає надто холодним, або температура після запуску не змінюється. Також є ще одна характерна ознака - утворення льоду або паморозі на контактах зовнішнього модуля.
Найперше, що слід виконати в такому разі, це виключити спліт, а згодом скористатися допомогою сервісного центру, викликавши майстра і дізнатися вартість заправки кондиціонера вдома: https://kkplus.shop/uslugi/zapravka-kondycioneriv-freonom/. Спроби усунути пошкодження самостійно без знань технологій і використання спеціального приладдя приречені на невдачу. Для дозаправлення фреономагістралі використовуються 3 типи фреону: R32, R22, R410.
Джерело вказує на такий порядок дій, що проводиться спеціалістом:
- Необхідно розпочати заливку, встановивши мінімальну температуру інвертора на 18 градусів, потім запустити пристрій у "холодному" режимі.
- Потім знімається заглушка з зовнішньої труби вуличного блоку та приєднується шланг манометра.
- Встановлюється частота обертання вентилятора посередині шкали і термометр при випуску відпрацьованого повітря. За температури зовнішнього повітря +25°С показання манометра повинні відповідати 4,2-5,0 бар. Для досягнення максимальної потужності, необхідно увімкнути манометр і позначити показання термометра.
- Процес наповнення зупиняється, як тільки температура підвищується після її зниження.
- Залишається перевірити поточний рівень фреону. Якщо показники вище норми, потрібно злити частину фреону.
Перевіряється число за сервісною карткою техніки, всі показники спліт-блока порівнюються з заводськими нормами.
Заправлення холодоагентом дозволяє уникнути дорогого ремонту кліматотехніки. Цю роботу потрібно довірять тільки професіоналам. Послуга виконується "під ключ". Спеціалісти готові в оговоренный термін виконати ремонт, в незалежності від складності роботи. Професіоналізм та великий досвід спецкомпанії перевірений роками. Працівники проводять роботу на найвищому рівні, надавши гарантію на користування.
КОМЕНТАРІ
мудро
Побольше б таких постов на блоге.
И правда креатив…супер!
Поразительно!
Неймовірно гарно!
ух ти...
Help! У автора автограф можна взяти?
Вы не правы.
Восхитительно..
Абсолютно согласен
Дуже цікаво! Судячи з деяких відгуків ....
отлично !!! Все супер!
Про що глаголят всі ці люди в коментах?
прочитала з задоволенням
Понял не всё.
Очень хороший пост! Спасибо за проделанную работу!
Монетизацией лучше займитесь. А так отлично!
автору спасибо за пост !!
пізнавальна тема
Готов дискутировать по теме?
Куль надо таких статей по-больше!
Побільше б таких статей
Всегда приятно читать умных людей