У сучасній світовій ринковій економіці, яка характеризується жорсткою конкурентною боротьбою, підприємствам потрібно прикладати все більше зусиль для створення сильних конкурентних позицій. Конкуренція в усіх галузях залишається інтенсивною, і компанії постійно шукають шляхи для протидії конкурентам та зміцнення своїх позицій на ринку. Саме тому виробники по всьому світу активно використовують концепцію формування іміджу торгових марок, щоб створити стійкі конкурентні переваги своїх товарів у свідомості споживачів.
Враховуючи це, процес управління сучасним бізнесом переорієнтовується з простого виробництва на споживача, яким часто керують емоційні мотиви, що переважають раціональні. Тому успіх товарів і послуг підприємств базується не тільки на об'єктивних характеристиках, але і на суб'єктивно сприйнятих перевагах, які споживачі бачать в них. Ці переваги пов'язані з унікальним іміджом торгових марок і здатністю споживачів ідентифікувати ці марки при покупках https://www.legalact.com.ua/reyestracziya-torgovoyi-marky . При цьому функціональна цінність товарів або послуг може займати другорядне місце в порівнянні з іміджом торгової марки.
Основна роль іміджу торгової марки полягає в створенні позитивного ставлення до конкретної марки. Якщо таке позитивне ставлення виникає, то воно часто супроводжується довірою, високими оцінками і рішучим вибором споживачів. Тому позитивний імідж торгової марки сприяє підвищенню її престижу, авторитету та впливу на міжнародному ринку. Імідж торгової марки допомагає споживачам обробляти інформацію, виділяючи її серед інших брендів, спонукаючи до покупки товару, створюючи позитивні емоції та створюючи основу для подальшого поширення товару.
Отже, імідж торгової марки має певний вплив на зовнішнє середовище і є необхідною умовою для досягнення стійкого та тривалого успіху підприємства на міжнародному ринку. Це обумовлено наступними факторами:
Імідж торгової марки забезпечує захист товару та послуги від конкурентних атак і закріплює його позиції щодо замінників на міжнародному ринку.
Марки з встановленим іміджом посилюють довіру партнерів, полегшують доступ підприємств до фінансових, інформаційних та людських ресурсів.
Отже, імідж торгових марок спрощує вибір споживачів серед широкого асортименту товарів. Він забезпечує лояльність споживачів до них та передбачуваний, стабільний попит, у той же час ускладнюючи копіювання та появу нових конкурентів. Торгова марка надає підприємству на міжнародному ринку важливі конкурентні переваги.
Театральная афиша Москвы: лучшие спектакли
Понятие и признаки инфантильности: как распознать психологическую незрелость
Самі дієві мазі з трав
Як найкраще привітати: ідеї та поради