У сучасній світовій ринковій економіці, яка характеризується жорсткою конкурентною боротьбою, підприємствам потрібно прикладати все більше зусиль для створення сильних конкурентних позицій. Конкуренція в усіх галузях залишається інтенсивною, і компанії постійно шукають шляхи для протидії конкурентам та зміцнення своїх позицій на ринку. Саме тому виробники по всьому світу активно використовують концепцію формування іміджу торгових марок, щоб створити стійкі конкурентні переваги своїх товарів у свідомості споживачів.
Враховуючи це, процес управління сучасним бізнесом переорієнтовується з простого виробництва на споживача, яким часто керують емоційні мотиви, що переважають раціональні. Тому успіх товарів і послуг підприємств базується не тільки на об'єктивних характеристиках, але і на суб'єктивно сприйнятих перевагах, які споживачі бачать в них. Ці переваги пов'язані з унікальним іміджом торгових марок і здатністю споживачів ідентифікувати ці марки при покупках https://www.legalact.com.ua/reyestracziya-torgovoyi-marky . При цьому функціональна цінність товарів або послуг може займати другорядне місце в порівнянні з іміджом торгової марки.
Основна роль іміджу торгової марки полягає в створенні позитивного ставлення до конкретної марки. Якщо таке позитивне ставлення виникає, то воно часто супроводжується довірою, високими оцінками і рішучим вибором споживачів. Тому позитивний імідж торгової марки сприяє підвищенню її престижу, авторитету та впливу на міжнародному ринку. Імідж торгової марки допомагає споживачам обробляти інформацію, виділяючи її серед інших брендів, спонукаючи до покупки товару, створюючи позитивні емоції та створюючи основу для подальшого поширення товару.
Отже, імідж торгової марки має певний вплив на зовнішнє середовище і є необхідною умовою для досягнення стійкого та тривалого успіху підприємства на міжнародному ринку. Це обумовлено наступними факторами:
Імідж торгової марки забезпечує захист товару та послуги від конкурентних атак і закріплює його позиції щодо замінників на міжнародному ринку.
Марки з встановленим іміджом посилюють довіру партнерів, полегшують доступ підприємств до фінансових, інформаційних та людських ресурсів.
Отже, імідж торгових марок спрощує вибір споживачів серед широкого асортименту товарів. Він забезпечує лояльність споживачів до них та передбачуваний, стабільний попит, у той же час ускладнюючи копіювання та появу нових конкурентів. Торгова марка надає підприємству на міжнародному ринку важливі конкурентні переваги.
КОМЕНТАРІ
Сайт просто замечательный, порекомендую всем знакомым!
Клас! Респект автору!
Шикарно, добавляю в закладки
хороший розповідь, все розкладено по полицях
Знакомый стиль...
Відмінний матеріал. Спасибі і пишіть ще, тільки картнок замало!
Мне не ясно.
Все чітко і по справі. Добре написано, дякую.
Вот так история!
тема реально старая
лучше и не скажешь
Отличный материал. Спасибо и пишите еще, только картнок маловато!
Громкий заголовок и статья норм - можно ловить траф с ПС
новина послав по інету.
хороший розповідь, все розкладено по полицях
5ка! Отличный пост!
відмінний приклад стоїть матеріалу
Мені, наприклад є чим поділитися, думаю не тільки мені.
Пора автору пам'ятник поставити за життя. Хто за?
Ух ты :) Здорово как!
Шикарно, додаю в закладки
Стаття неоднозначна - не можна кидатися в крайності.
Супер-пупер!
автору спасибі за пост !!
думки здорові, але важко читати, не знаю чому.
Мені, наприклад є чим поділитися, думаю не тільки мені.
Не верю.
Через деякий час Ваша стаття стане популярною. Запам'ятайте мої слова.
Через деякий час Ваша стаття стане популярною. Запам'ятайте мої слова.
Было интересно почитать!!!
Очень познавательно, респект
Пора автору пам'ятник поставити за життя. Хто за?
Шикарно, додаю в закладки
что-то в этом есть, безусловно
улыбнуло с утречка
Понял не всё.
Добавлю эту статью в закладки.
Действительно интересная тема.
Монетизацией лучше займитесь. А так отлично!
Да, довольно интересная статья.
ух ти...
Досить цікава і пізнавальна тема
Мне, например есть чем поделиться, думаю не только мне.
Дякую за статтю виявилася дуже корисною.
спасибі за цікаву ретроспективу!
Мне понравилось!
Отличная Инфа
Сколько ж можно говорить…
прочитала з задоволенням
цікаво. тільки назва якесь несерйозне.
Шикарно, додаю в закладки
класс!
У вас абстрактное мышление