ЯК ВИГОТОВЛЯЮТЬ ПАПЕРОВІ ПАКЕТИ З ЛОГОТИПОМ?

ЯК ВИГОТОВЛЯЮТЬ ПАПЕРОВІ ПАКЕТИ З ЛОГОТИПОМ?

01.07.23 14:45 9 756

Упаковка – це ефективний інструмент просування бренду та засіб спілкування виробника з покупцем. Паперові пакети логотипом успішно справляються з цими завданнями. Такий вид упаковки здається досить простим, але процес виготовлення має свої тонкощі. Він складається з кількох етапів.

Розробка макету

Виготовлення паперових пакетів починається із створення макета в електронному вигляді. У технічному завданні прописуються всі необхідні параметри зображення: формат, роздільна здатність та інші важливі дані. Створення макета краще довірити спеціалісту тієї друкарні, де проводитиметься друк упаковки. Недотримання технічних вимог під час підготовки зображення в процесі друку може призвести до несподіваного та неприємного результату.

Вибір матеріалу

Найпопулярніші види паперу для виготовлення пакетів з логотипом:

Крейдований папір – займає перше місце серед матеріалів для упаковки. При доступній ціні вона дозволяє використовувати різні варіанти обробки: глянсове та матове ламінування, лакування, тиснення фольгою та фігурну вирубку. Більшість паперових пакетів виготовляється з крейдованого паперу.
Дизайнерський папір – вибір тих, хто любить оригінальність та ексклюзивність у всьому. Величезний асортимент кольорів, текстур та фактур дозволяє створювати упаковку для особливих випадків. Паперові пакети з логотипом із дизайнерського паперу часто використовують для вручення цінних подарунків постійним клієнтам.
Синтетичний папір – матеріал, який має властивості звичайного паперу та поліетилену. Пакети з неї виходять зносостійкі, еластичні та довше зберігають привабливий вигляд.
Крафт-папір – це екологічно безпечна упаковка. Завдяки такій якості активно використовується при упаковці продуктів харчування.
Ефалін (і його аналоги імітлін, нордекс та евілін) застосовується у виготовленні подарункових пакетів для різних виставок та презентацій. Матеріал має багату палітру кольорів і відрізняється підвищеною міцністю.
Картон використовується у випадках, коли міцність пакета важливіша за всі інші характеристики. Для упаковки товарів вагою понад 5 кілограмів це найоптимальніший варіант.


Нанесення логотипу

Логотип на поверхню паперу може наноситися за допомогою офсетного, пантонного чи трафаретного друку (шовкографії).

Офсетний друк – найзручніший варіант для виготовлення паперових пакетів із логотипом. Вона застосовується для крейдованого, синтетичного та крафт-паперу, а також для пакування з картону.

Для дизайнерського паперу застосовують трафаретний друк, при якому фарба не проникає глибоко в матеріал, а прилипає до поверхні. Така технологія дозволяє зменшити кількість витратних матеріалів, особливо під час виготовлення невеликих тиражів.

Технологія повнокольорового друку CMYK дозволяє досягти реалістичної картинки та отримати безліч різних відтінків кольору. При необхідності точного попадання в певний тон кольору використовується друк фарбами сумішшю (пантонний друк).

Ламінування паперу

Після закінчення друку настає стадія ламінування – нанесення плівки на папір або картон за допомогою спеціального обладнання. Така обробка робить упаковку вологостійкою та продовжує термін її служби. Залежно від цього, яка плівка використовується, папір стає глянсової чи матової.

Оздоблення упаковки

Нанесення оздоблення не є обов'язковим етапом. Вона використовується для того, щоб привернути додаткову увагу до логотипу.

Найпопулярніші способи обробки: тиснення золотою або кольоровою фольгою, УФ-лакування, блінтове та конгревне тиснення.

Тиснення фольгою - це формування рельєфного зображення та нанесення на відбиток металевого покриття. Такий варіант обробки виглядає дуже ефектно та презентабельно.

Тиснення блінтом виконується за допомогою металевого кліше, яке вдавлює матеріал усередину і робить зображення рельєфним.

За допомогою конгревного тиснення папір видавлюється назовні, зображення стає опуклим.

УФ-лакування – нанесення на логотип спеціального прозорого лаку. Він може бути глянцевим чи матовим.

Вирубування пакетів

Листи паперу з логотипом обрізаються під потрібний формат. На пресі тиглів наносяться всі лінії згину, які присутні в упаковці. Виконується вирубка (висікання) - за допомогою ударів штампу необхідної форми створюється кінцева форма упаковки.

Складання паперових пакетів

Якщо пакет збирається із цільного листа, тоді необхідно нанести клей по одному шву. Пакети з двох листів вимагатимуть склеювання по двох швах. Верхній край пакета та дно зміцнюють за допомогою картону. У роботі використовується гарячий клей або двосторонній скотч.

Місце розташування ручок може бути обладнане металевими кільцями – люверсами. Вони продовжують термін служби пакета, перешкоджаючи розриву країв отворів, крізь які проходять ручки.

Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
5 (голосів: 37)

КОМЕНТАРІ

аватар країна
CryptoWorker - 01.07.23

Супер! Автору - респект :)

аватар країна
Fediral - 01.07.23

класс!

аватар країна
R8top - 01.07.23

Ну жесть конечно…

аватар країна
avejesus - 01.07.23

Хм… Очень даже ничего.

аватар країна
semisoft - 01.07.23

підкупила щирість статті

аватар країна
SCanelo - 01.07.23

Звідки берете інфу для постів якщо не секрет?

аватар країна
xozian - 01.07.23

ніштяг, все правильно написано. Молодець!

аватар країна
stock_and - 01.07.23

Блог сделан очень профессионально, и легко читается

аватар країна
suck_all - 05.06.23

Додав в закладки