Сталий розвиток призначений не тільки для моди та сільського господарства... Маркетинг також повинен зіграти свою роль у новому напрямку, який ми всі разом прагнемо прищепити суспільству. Минули часи шкільного маркетингу та культових "4P", поступившись місцем сталому маркетингу, такому як https://e-client.online, маркетингу, що, як правило, римує стратегію продажів і маркетингові дослідження з трьома стовпами сталого розвитку: навколишнім середовищем, суспільством та економікою.
Що таке сталий маркетинг?
Сталий маркетинг народився з (доволі нелогічного!) поєднання традиційного маркетингу та сталого розвитку. Його амбіції: бути більш екологічним, більш етичним, більш відповідальним і більш справедливим, ніж його предок. Коротше кажучи, відповідальний маркетинг має підняти планку порівняно з розпатланим маркетингом, що підштовхує до надмірного споживання. Краще інформувати і краще спрямовувати споживачів, ось і весь сенс цього маркетингу, який зазнає змін. І це може принести плоди.
Традиційно маркетинг спрямований на те, щоб адаптувати свої продукти, послуги та комерційні пристрої так, щоб вони оптимально відповідали потребам покупця, щоб запропонувати йому те, чого йому бракує, в потрібному місці та в потрібний час.
Таким чином, стійкий маркетинг включає в себе модулювання моделей споживання зі споживачами як по суті, так і за формою, щоб підкреслити соціальні переваги, пов'язані з купівлею продукту, підкреслюючи при цьому вигоди, які повинні бути довгостроковими для покупця. Сталий маркетинг - це варіант, натхненний концепцією сталого розвитку.
Споживачі дедалі більше і більше схиляються до вибору продуктів, які поважають людей і планету: органічні, вживані, місцеві та короткі ланцюги перебувають на підйомі! І тенденція, схоже, не зміниться: 65% французів кажуть, що їхні покупки мають відображати їхні особисті цінності, а 80% з них вважають себе "дуже чутливими" до екологічних питань.
Виділіться серед конкурентів
Насправді, щоб виділитися з гри та відрізнятися від конкурентів, просування своїх соціальних та екологічних зобов'язань може бути перевагою. Зокрема, це може бути повідомлено споживачам за допомогою етикеток і сертифікатів, таких як дуже суворі етикетки, засновані на стандарті.
Підвищіть свою ділову репутацію
Вибір на користь сталого маркетингу означає рішення підвищити свою ділову репутацію! І з більш ніж 70% інтернет-покупців, які вважають за краще робити покупки на сайтах, що просувають екологічно відповідальний підхід (четверте видання дослідження, присвяченого інноваціям в електронній комерції, проведене FEVAD і KPMG), забезпечуючи свою репутацію та місце, яке ви займаєте.
Зосередьтеся на вхідному маркетингу
Вхідна методологія проста: вона складається з простого залучення нових клієнтів, взаємодії з ними та їх утримання. Його перевага: допомогти вам підтримувати ваш бізнес, створюючи довірчі відносини з високою доданою вартістю.
Ідея полягає в тому, щоб пропонувати актуальний і якісний контент на вашому сайті, щоб залучити кваліфікованих потенційних клієнтів, які нададуть вам доступ до їхнього імені, прізвища та електронної пошти. Наступний крок - вибудувати з ними дуже персоналізовані відносини.
Топ-5 Лайфхаков: Как Открыть Сейф
Кому Насправді Потрібна Реклама На Білбордах По Всій Україні
Женские часы: как выбрать идеальную модель для делового стиля и летних образов
Понятие и признаки инфантильности: как распознать психологическую незрелость
Самі дієві мазі з трав