Що таке відеопродакшн?

Що таке відеопродакшн?

06.07.23 17:53 0 396

На даний момент відеомаркетинг став основним каналом взаємодії з аудиторією. Наприклад, під час перегляду стрічки в соцмережах можна побачити, що 80 % контенту – це відео. Цей формат подобається людям, привертає увагу, легко сприймається. За допомогою відеороликів можна рекламувати різні продукти та демонструвати їх із різних ракурсів. Якщо хочеться успішно просувати бізнес, необхідно стежити за останніми трендами та знати, що таке відеопродакшн. Ну а розповість нам про це співробітник студії "ViMaker", в якій ви безпосередньо можете замовити створення відео з просуванням для вашого бізнесу.

Що це за сфера загалом?

Відеопродакшн – це мистецтво, соціальний регулятор, комерційний механізм. Ця сфера безпосередньо пов'язана зі створенням рекламних відеороликів та інших відеоробіт. Наразі відео ролики заповнили інтернет, їх щодня переглядають мільйони людей на різних платформах. Під професійним відеопродакшном мається на увазі процес створення відео, і нерідко цим займаються студії, де працюють спеціально навчені люди.

Ця сфера з кожним днем набирає популярності, і за статистикою 56% користувачів вважають за краще дивитися не телевізор, а короткі відео на Ютубі або фільми в онлайн-кінотеатрах. Саме тому власники бізнесу замовляють рекламні ролики, розміщують їх в інтернеті та привертають увагу потенційних клієнтів. Багато хто адаптує контент під мобільні пристрої, тому що користувачі часто заходять на сайти зі смартфона. Окремо варто розглянути тренди відеопродакшну, щоб краще розуміти, який формат зараз актуальний:

  1. Попит мають короткі ролики, тривалістю близько 6 секунд. Люди не витрачають багато часу на їх перегляд та не страждають від інформаційного навантаження.
  2. Ще один тренд – інтерактив. Люди можуть вибрати відповіді питання, і від цього залежить хід сюжету. Такі ролики легко дивитися, вони не набридають.

Особливості створення рекламних відеороликів для бізнесу

Багато організацій використовують рекламні ролики для просування і це дійсно працює. При створенні такого контенту важливо орієнтуватися на інтереси цільової аудиторії. Важливо стисло подавати інформацію, знімати короткі ролики, перегляд яких не потрібно витрачати багато часу. Справжні фахівці знають, як зробити контент цікавим і незабутнім.

Зараз популярністю користується сторітлінг. Це означає, що можна інформацію доносити через історію, здатну викликати почуття, емоції.

Створення рекламного відео в середньому займає місяць, але може затягнутися і на триваліший термін. Все залежить від складності завдання та від професіоналізму людей. Якщо ролик буде якісним і незабутнім, це допоможе в просуванні бізнесу.

Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
5 (голосів: 26)
Наступна новина: 7 правил організації ...

КОМЕНТАРІ