Потенційні переваги та недоліки цифрових підручників

Потенційні переваги та недоліки цифрових підручників

11.07.23 16:38 11 424

Придбання підручників є основними витратами, з якими стикаються учні. В останні роки учні повільно перейшли від придбання друкованих підручників до оренди необхідних навчальних матеріалів як стратегії економії. Ця зміна на ринку підручників призвела до того, що видавці зазнали втрати доходу, що призвело до зменшення гонорарів для авторів. Видавці підручників почали переглядати свої підходи до надання навчальних матеріалів як засобу закріпитися на цьому ринку, що розвивається. Постійний розвиток технологій надав видавцям можливість пропонувати студентам цифрові підручники як потенційний варіант економії коштів. Зміни та ребрендинг ринку ставлять запитання: «Яке майбутнє друкованих підручників?» Нещодавно великий видавець оголосив, що переорієнтовує свою увагу з випуску друкованих підручників на пропонування всього вмісту через цифровий доступ. Хоча варіант цифрового підручника може здатися багатообіцяючим для студентів, виникають питання щодо переваг і недоліків використання цього формату для подання навчального матеріалу. У цій статті розглядаються потенційні переваги та недоліки цифрових підручників для авторів і викладачів.

Потенційні переваги цифрових підручників пов’язують із можливостями цього формату навчальних матеріалів. Сфери, які найчастіше обговорюються експертами, включають інтерактивні ресурси та ресурси для спільної роботи, знайомі інструменти навігації та оновлення в реальному часі. А якщо ви хочете дізнатися, як завантажити підручники безкоштовно, то вам необхідно перейти на сайт https://www.sq.com.ua/rus/news/novosti_partnerov/19.04.2016/zavantazhuemo_pidruchniki_bezkoshtovno.

Інтерактивні та спільні ресурси

Цифровий підручник — це електронна форма друкованого підручника, яка вимагає використання електронного пристрою (наприклад, ПК, ноутбука, планшета) для доступу та перегляду вмісту. Цифровий підручник забезпечує зручність читання, оскільки його можна завантажити, що робить вміст доступним офлайн і доступним для перегляду на кількох електронних пристроях. Цифрові підручники також містять інтерактивні ресурси, яких немає в друкованих навчальних матеріалах.

Поширені приклади включають живі веб-посилання на медіаконтент, такий як відео, інтерактивні тематичні дослідження, інструменти виділення та анотування та аудіопереклади. Крім того, деякі цифрові підручники мають можливості для спільної роботи, за допомогою яких студенти та викладачі можуть ділитися основними моментами, анотаціями та ставити запитання один одному. Здатність інтегрувати інтерактивні та спільні ресурси надала авторам можливість переглянути, як подавати вміст у менш застійний та інноваційний спосіб. Тепер автори мають можливість відповідати стилям навчання студентів, які найкраще розуміють зміст, поданий візуально та усно.

Незважаючи на те, що дослідження обмежені, дослідження показують, що інтерактивні та спільні функції цифрових підручників можуть збільшити залучення студентів до навчання1. Додаткові ресурси та можливості спільного навчання, пропоновані цифровими підручниками, надають викладачам можливість використовувати своєчасне навчання у своїх класах. Оскільки портативність є перевагою, студенти, швидше за все, принесуть на урок цифрові підручники, оскільки вони значно мобільніші, ніж традиційні друковані аналоги. У свою чергу, викладачі можуть включити використання цифрового підручника для занять на уроці, щоб покращити процес навчання та підвищити уявлення студентів про корисність цифрового контенту. deNoyelles і Raible4 стверджують, що погляди студентів щодо зручності використання цифрового підручника є впливовим фактором, пов’язаним із залученням студентів до змісту.

Знайомі інструменти навігації

Учні також по-різному знаходять і шукають інформацію в цифровому підручнику. Такі часто використовувані елементи, як зміст, покажчик і номери сторінок, не включені в цифровий підручник. Учні знаходять інформацію за допомогою гіперпосилань, пов’язаних із розділами, або використовують функцію пошуку електронного пристрою, щоб знайти ключові слова чи фрази, пов’язані з вмістом, який вони шукають. Інструменти навігації надають авторам можливість оптимізувати представлену інформацію за допомогою легкого зв’язування пов’язаного вмісту в цифровому підручнику. Крім того, цифрові підручники дозволяють швидко створювати закладки для сторінки одним натисканням піктограми. Студенти можуть переглянути всі закладені сторінки або перейти до певної сторінки за допомогою інструментів навігації.

Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
5 (голосів: 35)
Попередня новина: "Пластична трагедія: Як ...
Наступна новина: Пять главных причин ...

КОМЕНТАРІ

аватар країна
KirillYudilevich - 11.07.23

Мне, например есть чем поделиться, думаю не только мне.

аватар країна
Voknap17 - 11.07.23

Спасибо большое!

аватар країна
infern3 - 11.07.23

я вже писала про це в своєму блозі

аватар країна
vankork - 11.07.23

отлично излагаете

аватар країна
suck_all - 11.07.23

Благодарствую, полезная вещь.

аватар країна
paralytic - 11.07.23

решил помочь и расшарил статью в соц. сетях

аватар країна
switchblades - 11.07.23

После прочтения даже мне тема стала интересна.

аватар країна
madmax52 - 11.07.23

Потиснув би руку автору, і дав по морді всім його ненависникам.

аватар країна
Jarryjay - 11.07.23

Радует, что сайт постоянно развивается. Такая статья только прибавит ему популярности.

аватар країна
trysmm - 11.07.23

Даже и не докопаешься.

аватар країна
policeofhidjabs - 11.07.23

Мне все понравилось