Ринки переживають невелику революцію, оскільки піонери електронної комерції, такі як Amazon, Cdiscount, Darty, домоглися великого комерційного успіху в Інтернеті. Сьогодні небагато інтернет-торговців продають на своїх сайтах тільки свій бренд, оскільки користувачі Інтернету звикли користуватися найбільшим вибором і найкращими цінами на маркетплейс України Umall.ua. Ба більше, інтернет-торговці зрозуміли, що покладатися на безліч торговців, які доповнюють їх, - це виняткова можливість для бізнесу.
Що таке торговий майданчик?
Те, що називається ринком або ринком, являє собою платформу онлайн-торгівлі, яка пов'язує продавців зі своїми покупцями для продажу продуктів або послуг в обмін на комісійні.
Його особливість полягає в тому, щоб сконцентрувати безліч пропозицій, запропонувати своїм користувачам широкий вибір. Своєю чергою, останніх, як правило, більше, щоб ознайомитися з пропозиціями на торговому майданчику, ніж на "класичному" сайті електронної комерції.
Існують різні типи торговельних майданчиків залежно від відповідних ринків:
- BtoC (бізнес для споживача) для комерційних продажів індивідуальним клієнтам
- BtoB (Business to Business), для обміну між компаніями
- CtoC (Consumer to Consumer) для транзакцій між фізичними особами
У чому різниця між торговим майданчиком і сайтом електронної комерції типу магазину?
Сайт електронної комерції в класичному розумінні цього терміна - це інтернет-магазин (електронний магазин), який складається з продуктів або послуг, що пропонуються продавцем і які користувачі Інтернету можуть купувати за допомогою своїх платіжних засобів (кредитна картка, MasterCard тощо).
Маркетплейс - це інтернет-простір, що об'єднує кількох продавців товарів або послуг у певному сегменті ринку, що дає змогу запропонувати дуже широку пропозицію та отримати вигоду від кваліфікованої аудиторії.
Конкретно, електронний торговець товарами може запросити додаткових торговців до своїх запасів на своєму торговому майданчику. В обмін на більший каталог і комісійні він ділиться своїм трафіком і покупцями. Продавцям послуг доведеться створювати нові взаємодії з партнерами з обслуговування, які доповнять їхній бізнес. Наприклад, виробник воріт може створити ринок для установників воріт. Модель ринку, яка передбачає дуже плідну взаємодію.
Кілька орієнтирів для розуміння еволюції сайтів електронної комерції та тенденцій торгових майданчиків:
Сайти електронної комерції з "одним постачальником" були надзвичайно популярні в період з 2000 до 2010 року, поки не втратили свою популярність перед торговельними майданчиками з "мультивендорами".
Гігантські торгові майданчики, які пережили інтернет-бульбашку в 2000 році, такі як Amazon, дійсно створили логістичні збої, трансформуючи ландшафт електронної комерції за рахунок розвитку точок ретрансляції, цілодобової доставки або управління поверненням посилок без будь-яких витрат.
Ці інновації завдали першого удару по платформах електронної комерції, що складаються з одного постачальника. Дійсно, користувачі Інтернету вже звикли до величезної пропозиції, пропонованої на маркетплейсах: тепер вони рідше купуватимуть бажаний товар на сайті бренду, а на маркетплейсі - щоб знайти й порівняти товари, які їх цікавлять.
Наприклад, споживач не йде в магазин Nike, щоб купити пару взуття, він купує його на Amazon, який пропонує кращий сервіс доставки і дуже часто привабливіші ціни.
Сьогодні ми спостерігаємо розвиток спеціалізованих торговельних майданчиків (товарів або послуг) (чоловічого готового одягу, вин, предметів мистецтва тощо), які дають змогу незалежним торговцям продавати свою продукцію без технічних, маркетингових і логістичних витрат. Цей сегмент являє собою динамічну нішу, яку основні платформи електронної комерції широкого профілю не можуть і не хочуть займати.
Театральная афиша Москвы: лучшие спектакли
Понятие и признаки инфантильности: как распознать психологическую незрелость
Самі дієві мазі з трав
Як найкраще привітати: ідеї та поради