Топ Слотів: Історія Мобільних Ігрових Автоматів

Топ Слотів: Історія Мобільних Ігрових Автоматів

28.09.23 15:11 0 313

Хоча мобільні слоти зараз здаються повсюду, насправді їхня історія досить коротка. Механічні ігрові автомати вперше були розроблені в 1891 році, і вони не включали жодної електроніки до 1960-х років. Вони не були по-справжньому випадковими до появи генераторів випадкових чисел у 1984 році. Але тепер вам потрібно лише витягнути телефон, щоб мати змогу чудово грати на сайті https://cosmolot.ua/bonuses

Тут ми вирішили здійснити мандрівку спогадами та окреслити розвиток цифрових ігрових автоматів. Дізнайтеся, як з’явилися найпопулярніші мобільні ігрові автомати та яке майбутнє чекає на азартні ігри.

Відеослоти: бета-версія мобільних ігрових автоматів

Спочатку мобільні ігрові автомати були механічними механізмами, які охоплювали механізми всередині них. Потягнення за важіль фізично зупиняло слоти, а коефіцієнти, пропоновані на різні призи, мали точно відображати, скільки символів було на слотах і наскільки вони рідкісні. Однак усе змінилося з появою відеослотів.

Спочатку мобільні ігрові автомати були механічними, робота яких ґрунтувалася на механізмах усередині них. Натискання на важіль фізично зупиняло ігрові автомати, а шанси, пропоновані на різні призи, мали точно відображати, скільки символів було в слотах і наскільки вони рідкісні. Проте все змінилося з появою відеослотів.

IGT зіграв важливу роль у популяризації відеоігор. Компанію було засновано в 1975 році, а в 1978 році вона придбала згадану вище компанію Fortune Coin. З цього моменту наступним важливим кроком стали слоти без монет. Класичні механічні слоти вимагали подачі в них монет; безмонетні слоти, що працюють на квитках, які ви вбиваєте в різні автомати. Це допомогло прокласти шлях для багатолінійних ставок на автоматах, а також для різних рівнів оплати.

Відеопокер також став поширеним наприкінці 1970-х років. Ця популярність також допомогла підвищити привабливість відеослотів: якщо ви можете довіряти покеру на екрані відео, чому б не ігровий автомат? Коли таке мислення стало більш поширеним, відеоігрові автомати почали з’являтися все частіше на залах казино. Сьогодні в казино все ще є відеослоти, але вони також існують онлайн; багато однакових ігор можна знайти як у наземних, так і в онлайн-казино.

Популярність онлайн казино

Ви можете простежити зростання онлайн-казино до 1990-х років, коли почалася серйозна цифрова революція. Більше людей купували домашні комп’ютери, і технології, пов’язані з ними, також швидко вдосконалювалися. Це означало, що комп’ютери 90-х років мали більшу обчислювальну потужність, кращу графіку та більшу пам’ять.

Іншим важливим інгредієнтом цієї суміші була комерціалізація Інтернету. Усім стало простіше отримати доступ до Інтернету, що означало, що більше інформації було доступно в Інтернеті, і тому це ставало дедалі привабливішим для людей. Більше сімей почали платити за доступ до Інтернету, що, у свою чергу, означало, що компанії почали розглядати вебсайти як життєздатну бізнес-модель.

Інтернет також відкрив шлях для неособистого спілкування в реальному часі. Ви можете зберігати вміст і мати до нього віддалений доступ будь-кого. Таким чином, ви можете розміщувати онлайн-ігри та дозволяти людям по всьому світу грати в них – і тому азартні онлайн-ігри не зайняли багато часу, щоб об’єднатися в офіційну пропозицію.

Антигуа і Барбуда була першою країною, яка стала юрисдикцією онлайн азартних ігор у 1994 році, і інші досить швидко пішли за нею. Це був також рік, коли перше програмне забезпечення для азартних ігор в Інтернеті стало доступним для використання.

Інтуїтивно зрозуміло, що ми можемо подумати, що для мобільних ігрових автоматів потрібен доступ до Інтернету. Хоча це було правдою, це не обов’язково було так, як ми могли собі спочатку уявити.

Розвиток телефонів з підтримкою Інтернету

Задовго до появи ігрових автоматів на мобільних пристроях, ви можете пам’ятати, що першою грою для телефону була Snake для Nokia 6610 у 1997 році. Її популярність призвела до того, що компанія попередньо встановила гру на всіх своїх телефонах, і незабаром люди навколо світ грав у це.

Майже всі знають про Snake, навіть якщо у них не було телефону, який міг би грати в неї: проста ідея полягала в тому, щоб не торкатися країв екрана чи власного хвоста, виростаючи все довше.

Це було дуже звикання, гравці проводили довгі періоди часу, згорбившись над своїми телефонами. Отже, Snake наочно продемонстрував привабливість мобільних ігор. Зрештою, кому б не хотілося легкої розваги прямо в кишені?

Ранні ігри були попередньо встановлені на вашому телефоні, що означало, що неможливо було придбати та грати в нові ігри. Лише після того, як телефони стали підключеними до Інтернету, ви могли почати переглядати та купувати нові назви. Перші ігри були доступні для завантаження в Японії в 1999 році, що стало початком споживачів, які почали купувати мобільні ігри. Однак мережа 2G, яка існує в більшій частині світу, була недостатньою для задоволення попиту, що призвело до розгортання 3G у більш розвинених країнах.

Протокол бездротових програм (більш відомий як WAP) дозволяв телефонам підключатися до Інтернету за допомогою базової версії Інтернет-протоколу HTTP. На початку 2000-х багато телефонів були оснащені WAP, що дозволяло вам отримати доступ до скороченої версії Інтернету та завантажувати нові ігри.

Розробники програмного забезпечення також почали більше цікавитися тим, що можна робити з WAP. Попри те, що більшість людей завантажує власні шпалери та мелодії на свої телефони, ви також можете отримати доступ до ігор. Деякі з них були досить інноваційними та випередили свій час.

Lifestylers, випущена у 2001 році, була казуальною покроковою грою, яка дозволяла вам керувати персонажем і намагатися підвищити статистику під час взаємодії з іншими персонажами та оточенням. Компанії постійно намагалися знайти способи перенести азартні ігри на мобільні пристрої, але на початку 2000-х це було просто неможливо. Наразі не було розроблено технології для імітації реальних ігор казино. Частково це полягало в тому, що WAP-ігри були неймовірно повільними та не оптимізованими для різних телефонів. Попри всі невдачі, люди все ще були (справедливо) переконані, що у мобільних ігор є майбутнє. Просто це потрібно було передати іншим способом.

Інша проблема полягала в тому, що телефонні компанії хотіли брати участь в ігровому процесі, тому вони купували розробників. Це означало, що компанії, що займаються іграми, не могли продавати ігри безпосередньо на ринок: натомість їх доводилося проштовхувати через постачальників мереж або компаній, що займаються апаратним забезпеченням. Ці компанії отримували частку прибутку, і в результаті розробники ігор мали порівняно небагато грошей, щоб витратити їх на інновації.

У 2002 році були випущені перші мобільні телефони, які могли працювати з Java. Телефони використовували Java 2 Micro Edition (J2ME), а мова програмування дозволяла грати у швидкісні ігри.

WAP-ігри спочатку мали певні переваги перед J2ME, але краще апаратне забезпечення телефону означало, що незабаром їх почали поступово припиняти. Кольорові екрани, краща роздільна здатність і швидші ігри – все це відіграло свою роль у зростанні популярності ігор.

2005: мобільні слоти v1

Мобільні слоти-ігри, тобто буквально слоти на мобільних пристроях, нарешті стали реальністю у 2005 році. Pub Fruity була першою грою для казино на Java та мала барвистий дисплей, який імітував паб-машину з фруктами.

Було три барабани з трьома рядами та безліч різних виграшних комбінацій символів. Однак, як і всі інші ігри, які ви можете купити, це все ще була оплата за покупку. У цій класичній грі для мобільних слотів не було жодних платежів у додатку, і єдині реальні гроші обмінювалися під час початкової покупки. Виграш у цих слотах не приносить реальних грошей, а лише віртуальні винагороди. У Pub Fruity були додаткові мініігри, які приймали ваші виграні фішки, але це все одно не задовольнило.

Покерне захоплення також було в розпалі до 2005 року, що зробило його неймовірно прибутковою нішею для тих, хто мав можливість запрограмувати діючу гру. Downtown Texas Hold 'Em також був випущений у 2005 році та випадково збігся з початком безпрецедентної популярності покеру.

У результаті вийшла дуже вдала гра. Багато людей завантажували його на свої телефони, і люди, які його програмували, заробили великі гроші.

Але навіть у цих іграх у стилі казино гравці все одно не можуть виграти гроші на мобільних пристроях. Найкраще, що вони могли зробити, це обміняти виграші в грі на інші віртуальні призи. Java також виявилася складним способом програмування, оскільки вона не була стандартизована в галузі. Різні телефони використовували різні типи J2ME, і багато часу було витрачено на адаптацію ігор до різних телефонів, а не на те, щоб просто створити більше ігор.

У 2005 році Jupiter Research також прогнозував дохід від мобільних ігор у розмірі 19,3 мільярда доларів США до 2009 року. Однак у 2010 році цей показник був переглянутий до 5,6 мільярда доларів США через те, що США заборонили всі ігри через Інтернет у 2006 році.

Ігри на смартфоні: мобільні слоти 2.0

Перший iPhone був випущений у 2007 році, а потім App Store у 2008 році. Це відкрило світ вибору як для споживачів, так і для розробників. До цього моменту онлайн-казино існували вже майже 10 років; це були добре відомі компанії, які часто працюють на різних територіях.

App Store також був революційним, оскільки дозволив розробникам продавати свої ігри безпосередньо споживачам. У відповідь на цю конкуренцію були випущені телефони Android, а також з’явився Android Market (тепер відомий як Google Play). Операційна система Android може працювати на величезній кількості смартфонів, що робить її більш універсальною.

Приблизно в цей момент вебсайти казино створили ігри для завантаження. Ви можете завантажити оптимізовані для мобільних пристроїв слоти, щоб грати в мобільні слоти-ігри на свій телефон, якщо ви взяли файл безпосередньо з вебсайту казино. Це перший раз, коли ви змогли внести депозит у мобільні слоти, тож це безумовно свідчить про поворотний момент в еволюції мобільних слотів.

Кросплатформові ігри

Спочатку онлайн-казино було складно пропонувати мобільні ігрові автомати. Навіть коли телефони стали достатньо потужними, щоб обробляти швидкі рухи та відображати необхідну чудову графіку та звук, вони не могли запускати те саме програмне забезпечення, що й комп’ютери. Треба було зовсім по-іншому програмувати мобільні слоти та писати для них окремий код. На щастя, HTML5 допоміг прокласти шлях для кросплатформних ігор.

HTML5 використовує багато різних блоків, які потім об’єднує. Він запускає код HTML (який пояснює вміст вебсторінок), презентацію CSS (який визначає макет) і JavaScript (який програмує поведінку). Популярні казуальні ігри були створені за допомогою HTML5, що дозволяє запускати їх як казуальні ігри для ПК, так і як мобільні ігри.

В результаті казино почали використовувати HTML5 для розробки ігор. Різні заголовки можна було запрограмувати за допомогою HTML5, а потім відразу перенести для використання як в онлайн-казино, так і на сайтах мобільних казино. Стало набагато легше охопити більше людей, оскільки не потрібно було створювати окремі заголовки для різних платформ.

Чисто мобільні казино

Деякі казино вирішили повністю відійти від комп'ютерного елемента і зосередити свою увагу на мобільному ринку. Це те, що Cosmolot зробила у 2011 році, ставши одним із перших мобільних казино Великобританії та зосередившись на забезпеченні високоякісних ігор у дорозі.

Поширення смартфонів означає, що зараз більше людей, особливо у віці від 18 до 35 років, мають смартфони, ніж не мають. Існує великий ринок, на який можна вийти, пропонуючи ці спеціалізовані послуги. Кращі телефони означають створення кращих ігор, і тепер навіть найскладніші онлайн-ігри можна відтворити на екранах телефонів і планшетів.

Згідно з опитуванням 2010 року в США, 7,6% абонентів смартфонів грали в мобільні ігри казино – кількість, яка, ймовірно, зросла завдяки покращенню якості ігор і збільшенню кількості опцій.

У 2012 році мобільні казино почали активно розвиватися, поступившись місцем поширенню мобільних слот ігор, доступних будь-де, будь-коли та на будь-якому пристрої. Сьогодні на сайтах онлайн-казино багато гравців грають у мобільні ігрові автомати за допомогою мобільних пристроїв і планшетів, таких як Samsung Galaxy Note 10 Plus або 5 найкращих смартфонів 2020 року для мобільного казино. Спеціалізовані сайти забезпечують кращий досвід для користувачів, ніж онлайн-казино, які все ще орієнтовані в основному на комп’ютерних гравців.

Майбутнє мобільних ігрових автоматів

Неможливо сказати, яке майбутнє чекає мобільні ігрові автомати, але є кілька можливих шляхів.

По-перше, це розумні годинники, такі як Apple Watch і Samsung Gear. Вони забезпечують гіперпортативний спосіб доступу до Інтернету: навіть якщо ваш телефон розрядився, ви завжди будете носити годинник. Перші мобільні ігрові автомати були випущені для годинника Android, тож невдовзі казино нададуть більше можливостей для цієї технології.

Віртуальна реальність (VR) і доповнена реальність (AR) є іншим очевидним шляхом для мобільних слот ігор. Все, що може зробити ігри більш захоплюючими, обов’язково приверне увагу великої аудиторії. Попри те, що віртуальна реальність була на порозі вибуху протягом кількох років і ніколи не досягла свого прориву, це неодмінно станеться незабаром – і компанії будуть готові до цього, коли це станеться. У світі онлайн-казино SlotsMillion вже є лідером.

Найкращі мобільні казино для гри в мобільні ігрові автомати

Найпопулярніші мобільні ігрові автомати – явище відносно недавнє. Телефони здатні запускати високоякісні ігри казино лише менш ніж десять років. Може бути дивно думати про те, скільки досягла галузь за такий короткий час. Отже, якщо ви хочете відчути гострі відчуття від мобільних слот ігор, шукайте Cosmolot далі. Ми перевірили та склали для вас список найкращих онлайн-казино, доступних зі смартфона, щоб ви могли грати в мобільні ігрові автомати, коли завгодно.

Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
5 (голосів: 22)
Наступна новина: Турніри B Рулетку: Що Вам ...

КОМЕНТАРІ