Короткий Посібник З Розрахунку Ймовірностей На Гральних Кубиках

Короткий Посібник З Розрахунку Ймовірностей На Гральних Кубиках

29.01.24 15:55 55 195

Коли справа доходить до азартних ігор у кості, знання того, як скористатися кидком кубика, може дати вам додаткову перевагу, коли вам це найбільше потрібно. Існують інші переваги розуміння ймовірностей кубиків.

По-перше, розуміння ймовірностей гри в кості відкриє світ обчислення ймовірностей, який можна застосовувати в широкому спектрі додатків і дисциплін, особливо коли мова йде про ігри в казино. Однак у цьому посібнику зосереджено увагу на іграх із грою в кості, як-от крепс та інших традиційних іграх, у яких для визначення переможців і переможених потрібен підсумковий результат.

Обчислення ймовірностей кубиків – це простіше, ніж ви думаєте

Хоча це може здатися досить складним і заплутаним (якщо використовувати назву цього посібника – обчислення ймовірностей кубиків), правда полягає в тому, що він значно доступніший, ніж ви думаєте. Як і більшість навичок, які ми набуваємо в житті, обчислення ймовірностей гральних кубиків починається з основ, і коли ви їх опануєте, ви можете переходити до більш складних обчислень.

Корінь обчислення ймовірностей кубиків починається з розуміння основної формули.

Імовірність кубика проста:

  • кількість можливих результатів ÷ кількість бажаних результатів.

Іншими словами: якщо ви хочете отримати результат 6 (використовуючи лише один шестигранний кубик), ваша ймовірність буде:

1 ÷ 6 = 0,167

Що також можна виразити у відсотках, у цьому випадку: 16,7%

Якби спробувати обчислити ймовірність кубиків, використовуючи два кубики, формула була б дещо іншою. Зараз ми маємо справу з формулою, відомою як незалежне обчислення ймовірності.

Отже, ваша формула для обчислення незалежних результатів кожного грального кубика буде такою:

Імовірність обох = Імовірність результату один (перший кубик) x Імовірність результату два (другий кубик)

Іншими словами:

Скористаймося нашим попереднім бажаним результатом 6, тільки цього разу ми хочемо отримати цей результат для обох кубиків. Тоді наш розрахунок буде таким:

  • 1/6 x 1/6 = 1/36 = 1 ÷36 = 0,0278.

Знову ж таки, це також можна виразити як відсоток ймовірності:

  • 2,78%.

Починаючи з ймовірності лише одного кубика

Якщо ви зовсім новачок у концепції обчислення ймовірностей або результатів кидків кубиків в іграх, найкраще почати з одного кубика. Це зробить розробку різних розрахунків за допомогою наданої формули набагато легшою для засвоєння та розуміння. Це також допоможе вам звикнути до мистецтва обчислення ймовірності, дивлячись на кількість можливих результатів у порівнянні з можливими результатами (числами, які ви шукаєте).

Коли ми дивимося на один кубик, ми бачимо, що є шість сторін або шість граней, пронумерованих цифрами 1, 2, 3, 4, 5 і 6. Це означає, що в будь-який момент, коли кубик кидається (кидається), є шість можливих чисел.

У практичному застосуванні, тобто в азартній грі, завжди буде конкретне число, яке ви шукаєте, над усіма іншими числовими гранями на кубику.

Отже, незалежно від того, яке число ви шукаєте, просто застосуйте формулу, розглянуту раніше, щоб обчислити свій відсоток шансів:

Імовірність = кількість можливих результатів проти кількості бажаних результатів. Отже, підсумовуючи наш приклад: ймовірність = 1 ÷ 6 = 0,167 (якщо 6 — ваш бажаний результат. В іншому випадку просто замініть це число будь-яким числом, яке дасть вам виграшний результат).

У ставках з гральними кістками ймовірність завжди визначається між 0, що означає відсутність шансів, і 1, що означає впевненість у наявності шансу. Найпростіший спосіб висловити це, помноживши бажане число на 100, щоб отримати ймовірність у відсотках. У випадку нашого прикладу (6) це дасть відсоток ймовірності 16,7 відсотка (ймовірність).

Ймовірність переходу до двох кубиків

Звичайно, більшість ігор, у які ми всі любимо грати, зазвичай використовують більше одного кубика, в середньому два. Тож стане більш корисним мати можливість обчислити відсотки ймовірності на основі двох кубиків, кожна з яких має власну незалежну ймовірність.

Тепер на цьому етапі важливо не засмучуватися додаванням ще одного кубика. Формула досить проста для розуміння та використання на практичному рівні. У нашому прикладі ми використали 6, найвищий можливий результат на стандартних шестигранних гральних кубиках. Коли справа доходить до обчислення результатів двох (або більше) кубиків, ви починаєте рухатися у сферу незалежних ймовірностей. Причина цього досить проста. Результати одного кубика не залежать від результатів іншого, що, по суті, означає, що вам потрібно буде розраховувати для кожного кубика окремо.

Щоразу, коли ви використовуєте більше ніж один кубик, вам доведеться мати справу з окремими шансами або ймовірністю кожного кубика в кидку, щоб отримати бажаний результат, якого ви прагнете. На відміну від обчислення ймовірності одного кубика, золоте правило для обчислення незалежних ймовірностей полягає в тому, що вам потрібно помножити окремі ймовірності (кожний кубик у кидку), щоб отримати результат.

З кількома плашками в рулоні ваша формула розрахунку потім дещо змінюється, щоб врахувати ці зміни.

Хоча наша формула одного кубика містила лише один рядок обчислення, ваш новий розрахунок буде таким: ймовірність обох кубиків = ймовірність результату (результату) вашого першого кубика, помножена на (x) ймовірність результату вашого другого кубика.

Щоб ще більше спростити це, ми використовуємо дроби. Припустимо, що в нашому прикладі ми вирішили, що число 6 є оптимальним. Оскільки існує один із шести шансів викинути 6, ваше дробове представлення буде 1/6. Якщо ми хочемо, щоб обидва померли дали оптимальний результат 6, наша формула виглядатиме так:

  • Ймовірність = 1/6 X 1/6 = 1/36.

Щоб зробити це більш корисним для вас, потрібен остаточний розрахунок:

  • 1/36 = 1 ÷ 36 або 0,0278.

Знову ж таки, це легше використовувати в практичних розрахунках, якщо виражено у відсотках. Отже, якщо ви шукаєте відсоток ймовірності випадання двох шісток, це буде 2,78%.

А якщо до викиду двох різних чисел з двох кубиків?

Природно, більшість ігор не вимагатимуть перфектних шісток для перемоги. Ви часто виявите, що потрібні різні результати залежно від гри та вимог до перемоги. Припустімо, що ваш виграшний результат потребує 5 і 4. Ви все одно можете застосувати формулу, яку ми розглядали, щоб кинути два кубики з однаковим бажаним результатом. Однак, оскільки насправді не має значення, який із двох кубиків дає 4, а який дає 5, ви можете застосувати максимум 36 можливих матриць результатів.

Отже, із 36 можливих результатів ви шукаєте два конкретних числа. Застосовуючи таку, дещо змінену формулу:

  • Імовірність = кількість можливих результатів над кількістю бажаних результатів = 2/36 або 0,0556.

Знову ж таки, ми переводимо це у відсоткове значення, яке допомагає точніше обчислити ймовірність:

  • 5,56%.

Можливо, ви також помітили, що цей результат насправді дає вам подвійну ймовірність у порівнянні з двома шістками.

А як щодо підрахунку загального результату, отриманого за допомогою двох (чи більше) кубиків?

У деяких випадках вам може знадобитися обчислити ймовірність отримати загальну кількість балів на основі двох або більше кубиків. У цьому випадку ми можемо використати нашу вихідну формулу:

Імовірність = кількість бажаних результатів ÷ кількість ймовірних результатів

Однак для цілей визначення підсумків нам потрібно буде трохи більше розглянути розрахунки, засновані на різних сторонах. Хоча ті самі правила застосовуються щодо визначення загального результату на основі множення кількості сторін на першому кубику на кількість сторін на другому кубику, підрахувати кількість бажаних результатів стає трохи складніше.

Наприклад, якщо ви шукаєте 4 з двох кубиків, у вас буде три можливості досягти цього:

  • Кубик один = 3 + Кубик два = 1 Усього = 4;
  • Кубик один = 2 + Кубик два = 2 Усього = 4;
  • Один кубик = 1 + Два кубики = 3 Усього = 4.

Отже, щоб кинути пару гральних кубиків із підсумковою сумою 4, тепер ми знаємо, що є три можливі шляхи до бажаного результату. Таким чином, ми можемо застосувати ту саму 36 можливих матриць результатів, що дає нам таку формулу:

Імовірність = кількість бажаних результатів над кількістю можливих результатів, що дає вам 3/36 або 0,0833

Знову ж таки, ми можемо виразити це у відсотках = 8,33%

Цікаво, що під час кидання двох кубиків найчастіше виходить загальна сума 7. Це пояснюється тим, що існує шість різних способів досягти цього загального результату з імовірністю:

  • 6 ÷ 36 = 0,167 або 16,7%.

Імовірності кубиків у підсумку

Коли ми говоримо про ймовірності, ми насправді маємо на увазі ймовірність того, що щось станеться. У контексті стандартного шестигранного кубика ваші шанси викинути 1 такі ж високі, як і ваші шанси викинути 6. Це просто тому, що кожне представлене число має шанси 1 із 6.

Однак, коли ви додаєте другий кубик до гри, ймовірність того, що кубик дасть результат 2 зміїні очі) набагато менший, ніж той, хто дасть результат 7. Причина цього також проста, оскільки окремий кубик може лише отримати один можливий результат, щоб створити загалом два, тобто 1 на кожному кубику (1+1). З іншого боку, виготовлення загалом 7 із двох матриць дає набагато більше можливостей, зокрема:

  • 2 + 5;
  • 4 + 3;
  • 3 + 4;
  • 5 + 2;
  • 6 + 1.

Зрештою, оскільки під час кидання пари кубиків завжди є тридцять шість можливих результатів, завжди краще визначити загальну кількість можливих результатів на основі вашого сценарію. Інший приклад: якщо для перемоги вам потрібен загальний результат 8, вам потрібно буде визначити, скількома способами цього можна досягти. Якщо всього 8, у вас буде п’ять можливих комбінацій:

  • 4 + 4;
  • 2 + 6;
  • 5 + 3;
  • 6 + 2;
  • 3 + 5.

Нарешті, щоб визначити ймовірність, розділіть кількість способів досягнення бажаного загального результату на загальну кількість можливих результатів, що дасть вам зважену ймовірність. Якщо розділити 5 на 36, ви отримаєте відсоток ймовірності 13,89% (0,1389).

Онлайн гра у кості є на багатьох українських онлайн казино. Огляди на них можна знайти на сайті ligacasino.com.ua

Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
5 (голосів: 5)
Наступна новина: Як вибрати якісні літні ...

КОМЕНТАРІ

аватар країна
twotwo8 - 30.01.24

Чтож, статья интересная. Давайте подисскутируем…

аватар країна
Diskoknife - 30.01.24

Читаешь это и думаешь...

аватар країна
vnginv - 30.01.24

Привет! Предлагаю обмен постовыми с вашим блогом.

аватар країна
PavelMegaFon - 30.01.24

вне конкуренции

аватар країна
Mann9984 - 30.01.24

Сайт просто замечательный, порекомендую всем знакомым!

аватар країна
Tengor - 30.01.24

Интересует размещение рекламы на вашем сайте.

аватар країна
ChervPidor - 30.01.24

Очень хороший пост! Спасибо за проделанную работу!

аватар країна
ssonliss - 30.01.24

Help! У автора автограф можно взять?

аватар країна
WesrHam - 30.01.24

Спасибо большое!

аватар країна
Zeddikys - 30.01.24

отлично !!! Все супер!

аватар країна
Samer0_0 - 30.01.24

Невероятно!

аватар країна
md_phd - 30.01.24

Дуже цікаво! Судячи з деяких відгуків ....

аватар країна
alicedark - 30.01.24

просто афигенно !!!!))

аватар країна
littlepepper - 30.01.24

Каменты жгут! :-D

аватар країна
xtcxtcxtcxtc - 30.01.24

познавательная тема

аватар країна
k1ck99 - 30.01.24

Help! У автора автограф можна взяти?

аватар країна
pvlmd - 30.01.24

Хорошая статья, узнал много нового!)

аватар країна
luckystricky - 30.01.24

відмінна інфа

аватар країна
Denisnepro - 30.01.24

А какой это движок? тоже хочу блог завести

аватар країна
lovesynthetic - 30.01.24

Большое спасибо, прикольно написанно креативно

аватар країна
MIZERBAL - 30.01.24

Громкий заголовок и статья норм - можно ловить траф с ПС

аватар країна
dva4yu - 30.01.24

я в восторге от Вашего стиля

аватар країна
HatariHanzo - 30.01.24

Каменты жгут! :-D

аватар країна
elementarno - 30.01.24

Мало чувств.. но красиво…

аватар країна
LulzBoat - 30.01.24

чого струму не придумають ...

аватар країна
steant - 30.01.24

прочитала с удовольствием

аватар країна
difanalizator - 30.01.24

Це просто бомба !!!

аватар країна
Vo1TaGe - 30.01.24

Звідки берете інфу для постів якщо не секрет?

аватар країна
leovlz2016 - 30.01.24

підкупила щирість статті

аватар країна
caxape - 30.01.24

Спасибо большое!

аватар країна
Nightcoyote - 30.01.24

класс!

аватар країна
cera420 - 30.01.24

Сенкс. Интересно, и вообще полезный у Вас сайт

аватар країна
BROM_BMW - 30.01.24

відмінно викладаєте

аватар країна
Huligan_rus - 30.01.24

Через деякий час Ваша стаття стане популярною. Запам'ятайте мої слова.

аватар країна
Mrdo0ob - 30.01.24

ништяг, все правильно написано. Молодец!

аватар країна
tfforza - 30.01.24

Классно!

аватар країна
Gmitron - 30.01.24

Величезне дякую!

аватар країна
Baklajan777 - 30.01.24

Спасибо за интересный материал!

аватар країна
gRav404 - 30.01.24

Дуже хороший пост! Дякую за виконану роботу!

аватар країна
NixaN - 29.01.24

Велике спасибі!

аватар країна
GBReborn_bot - 29.01.24

Прямо навіть не віриться

аватар країна
YiwoCorp - 29.01.24

Громкий заголовок и статья норм - можно ловить траф с ПС

аватар країна
DeS777 - 29.01.24

Сайт супер, побольше бы таких!

аватар країна
qwehjk123 - 29.01.24

А можно узнать, у вас дизайн сайта шаблонный? Тоже себе такой хочу…

аватар країна
L1ta0 - 29.01.24

ИМХО смысл раскрыт от А, до Я, автор выжал всё что можно, за что ему респект!

аватар країна
Graf08 - 29.01.24

Мне все понравилось

аватар країна
dieordie666 - 29.01.24

Да, довольно интересная статья.

аватар країна
lucky1234567 - 29.01.24

клас!

аватар країна
donquihot - 29.01.24

Все четко и по делу. Хорошо написано, благодарю.

аватар країна
Markus_new - 29.01.24

вирішив допомогти і Разшарив статтю в соц. мережах

аватар країна
moberator - 29.01.24

Тільки золоті руки могли набити такий прикольний матеріал

аватар країна
alicedark - 29.01.24

краще і не скажеш

аватар країна
Flybtt - 29.01.24

я вже писала про це в своєму блозі

аватар країна
Dreik1306 - 29.01.24

Сайт просто чудовий, порекомендую всім знайомим!

аватар країна
CANYAEPT - 29.01.24

ух ти як крууууууууууутооооооо))