Які канцтовари необхідні в офіс?

Які канцтовари необхідні в офіс?

26.02.24 18:30 1 112

Розвиток технологій дозволив переносити робочі процеси в цифрове поле. Плани на день складають у спеціальних програмах, замість записок співробітники передають один одному повідомлення через месенджери, документацію надсилають електронною поштою. 

Однак це не скасовує необхідності використання канцтоварів, які завжди потрібні під рукою. Тому так важливо скласти чіткий список перед закупівлею приладдя для офісу.

Канцелярія, яка повинна бути в достатку

В офісі будь-якої компанії необхідне канцелярське приладдя:

Папір А4  

Під час вибору звертайте увагу на щільність і білизну. Для внутрішнього використання в офісі можна використовувати папір класу B або C, це дасть змогу заощадити.

Папки 

Різноколірні швидкозшивачі потрібні для зберігання на робочому столі інформації, до якої потрібен швидкий доступ. 

Папки-реєстратори використовуються для великих звітів, наприклад, у бухгалтерії. 

Одразу купуйте файли, краще у великому пакуванні. 

Письмове приладдя для офісу

На ринку канцтоварів є великий вибір товарів для письма: ручки кулькові, автоматичні, клейові, олівці різної твердості. 

Якщо офісний стиль вашої компанії ближчий до консервативного, краще обирайте письмове приладдя в одному дизайні. 

Вигідним рішенням стане купівля ручки зі стрижнем на масляній основі, вона не забруднює папір і прослужить довше за звичайну.

На роботі допоможуть стати в пригоді маркери-виділювачі. Перед покупкою звертайте увагу на яскравість і насиченість лінії. 

Для тимчасових записів необхідні олівці. Автоматичні олівці дозволять не витрачати час на заточування. 

Настільне приладдя та канцелярські дрібниці

Чим більше відділень має настільне приладдя, тим краще, це дасть змогу забезпечити кожному предмету своє місце і не витрачати час на пошук дрібної канцелярії на кшталт точила, гумки або скріпок для паперу. 

На кожному робочому столі також знадобляться лотки для документів.  

Стануть у пригоді степлер у комплекті зі скобами та антистеплер, діркопробивач.

Скотч і клей-олівець нечасто потрібн, але періодично без них не обійтися. 

Канцелярія для проведення зборів і ділових зустрічей

Крім канцелярського приладдя, що використовується співробітниками під час рутинної роботи, в офісі не завадять інструменти для проведення зборів і ділових зустрічей:

Магнітно-маркерна дошка

Необхідна річ для проведення презентацій, на якій можна швидко намалювати, написати або помістити інформацію у паперовому вигляді.

Аксесуари для магнітної дошки

Маркери для дошки, магніти та губка для стирання. Краще використовуйте спеціально призначені для роботи з дошкою канцтовари, щоб продовжити її термін експлуатації.

Блокноти для записів

Блокнот формату А5 дозволить колегам і потенційним клієнтам компанії зробити записи під час зустрічі.

Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
5 (голосів: 6)
Попередня новина: Работа строителем за ...
Наступна новина: Принцип воздействия ...

КОМЕНТАРІ

аватар країна
Dot_Hack - 26.02.24

Сколько ж можно говорить…