Вимоги до претендентів на посаду:
* громадянство України та вільне володіння державною мовою;
* вища економічна освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста;
* стаж роботи в органах місцевого самоврядування та/або на державній службі не менше одного року, за фахом в інших сферах управління – не менше трьох років;
* володіння комп’ютером на рівні досвідченого користувача;
* знання законодавства відповідного спрямування;
* досвід роботи з бухгалтерією.
Робота відповідальна та вимагає високої стресостійкості.
Особи, яких цікавить дана вакансія, повинні надіслати резюме у відділ обліку та фінансового забезпечення на пошту odpi_galina@ukr.net
Термін подання документів впродовж 15 календарних днів - до 06.05.2024 року включно.
Претенденти на посаду подають на сайт НАЗК декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, у порядку, визначеному Законом України «Про запобігання корупції».
Про це повідомили у Тернопільській міській раді
Автор: головний редактор УкрЗахідІнформ
.
Попередня новина: США планують запровадити ...
Наступна новина: У Рівненській області ...