«Ми помилилися»: фонд Яніни Соколової вибачився за свою соціальну рекламу

«Ми помилилися»: фонд Яніни Соколової вибачився за свою соціальну рекламу

22.05.24 10:35 0 152
У фонді Яніни Соколової вибачилися за соціальну рекламу гарячої лінії психологічної підтримки «Варто жити», яку розмістили у Києві.

«Не помиляється той, хто нічого не робить. Ми помилилися. За неприйнятну в наш час концепцію рекламної кампанії несу відповідальність персонально я», – написала у своєму фейсбуці засновниця фонду Яніна Соколова.

На початку місяця фонд запустив зовнішню соціальну рекламу, мета якої, кажуть у фонді, спонукати людей звертатися за психологічною допомогою.

На рекламних бордах були написані фрази, з якими найчастіше звертаються українці на лінію психологічної допомоги: «життя не має сенсу», «буде лише гірше», «з депресії не вийти».

Ці рекламні гасла викликали хвилю обурення українців у соцмережах.

Управління з питань реклами КМДА та КП «Київреклама» повідомило, що не може втручатися у зміст реклами, адже видає дозвіл саме на конструкцію, а не на її інформаційне наповнення.

У фонді пояснили, що розрахунок був на те, що «людина, яка прочитає на борді свої ж думки синхронізує їх з собою і побачить що: вихід є, як написано нижче на борді набере психологів».

«Втім, ми помилилися. В людей, які нині перебувають у кризових станах це викликало обурення. Немов ми спонукаємо людей зацементувати свої думки», – написала Соколова.

Через повномасштабне вторгнення Росії в Україну зросла кількість українців, які страждають від ментальних розладів. Такі дані скринінгової платформа психічного здоров'я «Anima.ua». За даними платформи, у світі суїцидальні думки налічуються у 0,6% людей, а згідно з опитуванням серед українців – 11%. ДИВІТЬСЯ ТАКОЖ: «Я думками – досі в тій квартирі». Історії трьох родин, постраждалих через ракетний удар по будинку в Дніпрі рік тому

Про це повідомляє Радіо Свобода. http://www.radiosvoboda.org

Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
3 (голосів: 0)
Наступна новина: Представник ОВА: Сили ...

КОМЕНТАРІ