За цей період п’ять операторів прийняли майже 245 000 дзвінків. Протягом першого року роботи колцентру 65% пацієнтів звернулись на інформаційну лінію вперше, а у 2024 – лише 25% дзвінків первинні. Кожен неприйнятий дзвінок (через завантаженість ліній чи повітряну тривогу) опрацьовується працівниками колцентру, які передзвонюють пацієнтам.
Згідно з аналітичними даними, впродовж п’яти місяців 2024 року отримано 18 346 відгуків про роботу операторів колцентру. Середня оцінка – 4,9 бала за 5-бальною шкалою оцінювання.
Оператори колцентру телефоном надають інформацію про графік роботи всіх лікарів закладу, про вакцинацію від COVID-19 та інших контрольованих інфекційних хвороб, інформують, як записатися пацієнту самостійно на прийом до сімейного лікаря, та, у разі потреби, допомагають записатися на прийом в кабінеті пацієнта за посиланням https://www.medical.te.ua/ua/auth та в мобільному додатку для пацієнтів HELSІ за посиланням https://helsi.me/.
Багатоканальні телефонні лінії:
• 067 444 86 88 - для абонентів мобільного зв'язку;
• 0352 51 98 08 - для абонентів фіксованого зв'язку.
Працюють з понеділка по п'ятницю, з 8.00 по 19.00 год, а у суботу з 9.00 по 12.00 год. Колектив колцентру постійно покращує якість обслуговування пацієнтів, полегшує доступ до оперативної інформації, що особливо важливо під час воєнного стану.
Про це повідомили у Тернопільській міській раді
Автор: головний редактор УкрЗахідІнформ
.
Попередня новина: Представник України з ...
Наступна новина: Втрати армії Росії ...