Отримати столик у ресторані, відзначеному зіркою Мішлен, — давня традиція. Постійний кулінарні символи досягнення. Але яке відношення елітна система рейтингу ресторанів має до Michelin, відомої компанії з виробництва шин?
Чому Мішлен створив програму ресторанних гідів?
Походження системи оцінок Michelin перегукується з ранніми днями автомобілебудування. Французькі брати Андре та Едуард Мішлен заснували свою однойменну компанію з виробництва шин у 1889 році — новаторський крок з огляду на те, що на той час у Франції було менше 3000 автомобілів.
Мішлен вважали, що керівництво з просування подорожей з інформацією про планування поїздок, самостійне обслуговування та невелику кількість їжі в дорозі спонукає тих, хто першим придбав автомобілі, їздити більше — і водночас створювати більше бізнесу із виробництва гумових шин. Вони заснували керівництво Michelin у 1900 році, щоб досягти цієї мети.
Мішлен розповсюджували свій путівник безкоштовно до 1920 року, доки не ввели плату у розмірі семи франків за буклет. Концепцію використання зірки Michelin для ранжування ресторанів було запроваджено у 1926 році. Через п'ять років вони розширили рейтинги до діапазону зіркових оцінок, які досягли максимуму в три. Сьогодні гіди та система оцінок є деякими з найвищих почестей у колах вишуканої кухні.
Торгова марка є однією з найпочесніших і найвідоміших на шинному ринку, проте вплив не обмежується випуском преміальної гуми Michelin. Концепція братів Андре та Едуард вийшла далеко за межі їхнього початкового бачення, ставши еталоном і в ресторанному бізнесі.
Як працює система зірок Мішлен?
Керівництво присуджує зірки Michelin ресторанам на основі суворого набору заходів, включаючи те, як шеф-кухарі висловлюють свою індивідуальність через їжу, якість інгредієнтів та послідовність меню, серед іншого. Експерти із зірок, звані інспекторами, повністю зосереджені на їжі, а не на декорі чи обслуговуванні.
Престижний путівник Michelin, який, як і раніше, курується французьким виробником шин, в 2006 році включив до списку свої перші ресторани в США, а в 2007 році — заклади в Азії. Сьогодні до нього включено понад 25 країн.
Рецензенти гіда є анонімними і можуть бути знайдені в місцях від Франції до Китаю та Близького Сходу. Вони також перевіряють попередніх переможців, щоб підтвердити, що вони підтримують стандарти, гідні зірок Мішлен.
Результати публікуються на сайті та в журналі гіда Michelin. Хоча деякі гіди охоплюють цілі країни, великі міста, включаючи Лос-Анджелес, Майамі та Нью-Йорк, мають свої власні путівники, у кожному з яких представлено безліч відгуків про ресторани, характерні для цих міських районів.
Що дає рейтинг?
Експерти кулінарної спільноти використовують тризіркову систему для оцінки ресторанів — навіть одна зірка Мішлен говорить про те, що заклад комунального харчування знаходиться на вершині. Рейтинг в одну зірку говорить відвідувачам, що їм слід очікувати на високоякісні інгредієнти, відмінні смаки та послідовний підхід. Дві та три зірки, тим часом, присуджуються закладам, чиї шеф-кухарі пропонують щось особливе. Рейтинг три зірки Michelin вказує на те, що ресторан гідний того, щоб бути місцем призначення сам по собі, а не просто місцем, де можна знайти хорошу їжу під час поїздки.
Кращі заклади включають страви, де приготування їжі зведено в ранг мистецтва, і деякі з страв призначені стати класикою. Це суворе визначення означає, що серед понад 30 000 ресторанів на трьох континентах є менше ніж 150 тризіркових варіантів.
Нещодавно компанія додала нагороду Green Star для закладів, які просувають етичне та стійке харчування. Гід Мішлен також оцінює готелі та ресторани за «комфортом та якістю», але не присуджує зірки за ці атрибути.
КОМЕНТАРІ
Откуда берете инфу для постов если не секрет?
Завжди приємно читати розумних людей
Це просто бомба !!!
Отличный материал. Спасибо и пишите еще, только картнок маловато!
Очень хороший пост! Спасибо за проделанную работу!