Хмарні технології передбачають багато актуальних напрямків, які із задоволенням застосовує бізнес будь-якого рівня. Особливо, якщо це стосується оптимізації процесів та підвищення продажів. Сучасна хмарна АТС, яка відноситься до сегменту IP-телефонії, – хороший тому приклад. Давайте разом розберемося, що це таке, у чому суть роботи та які можливості відкриває бізнесу.
Введення в хмарну АТС
Хмарна АТС – це телефонія в режимі інтернет-користування. Відмінна риса від аналогової телефонної станції – розміщення на сервері компанії або окремого провайдера, а також відсутність необхідності займати ціле приміщення, тягнути купу дротів, довго встановлювати та налагоджувати систему. При цьому вся робота здійснюється в хмарній інфраструктурі, а користувачі мають можливість підключатися до телефонії за допомогою інтернету.

Віртуальна хмарна АТС характеризується величезною кількістю можливостей та переваг:
- незначна ціна установки на першому етапі та за наступний супровід – причина в тому, що провайдеру не потрібно купувати повну ліцензію та фізичний сервер, а для обслуговування не потрібний фахівець;
- відсутність обмежень габаритами офісного приміщення – співробітники вашої компанії підключаються до системи з будь-якої локації (такий формат ідеально підходить для тих, хто працює віддалено);
- гідний рівень обслуговування клієнтів – хмарні АТС справляють враження на них, надаючи послуги на рівні великих корпорацій;
- масштабованість – подібні системи передбачають можливості для оптимального розширення шляхом додавання ліній під час зростання бізнесу.
Ще один важливий фактор – доступність обслуговування. Користуватися віртуальною АТС набагато простіше та вигідніше, ніж аналоговою станцією.
Принцип роботи хмарної АТС
Для формування системи потрібне підключення шлюзу або пристрою з програмним забезпеченням до інтернету. Функціонування віртуальної телефонії базується на технології VoIP, яка передбачає порядок передачі даних через мережу. Зберігається інформація на серверах провайдера.
Суть роботи хмарної АТС полягає у наступному:
- реєстрація номера на сервері провайдера;
- надходження на єдиний номер усіх дзвінків;
- перенаправлення дзвінків на номери клієнтів за допомогою спеціальних протоколів.
Розподіл дзвінків передбачає схему, розроблену адміністратором. Передача даних проводиться шляхом стиснення та трансформації аналогового звукового сигналу на цифровий з подальшим напрямом через інтернет. При вступі до одержувача він декодується назад.
Основні функції хмарної АТС
Віртуальна АТС має всі опції традиційної станції. З її допомогою здійснюється:
- запис розмов з подальшим прослуховуванням та скачуванням за потреби;
- маршрутизація дзвінків – стає можливою через автоматичне перенаправлення;
- голосове меню – дозволяє взаємодіяти з телефонною системою компанії за допомогою голосових команд або натискання клавіш на телефоні. Ця система зазвичай використовується для маршрутизації дзвінків, надання інформації та виконання інших автоматизованих завдань без участі оператора;
- аналітика статистики дзвінків – забезпечує моніторинг динаміки звернень;
- зв'язок у конференц-режимі – користувачі можуть спілкуватися з багатьох локацій одночасно.
Всі ці доступні та корисні функції телефонії забезпечують потенціал для бізнесу: підвищувати ефективність своєї роботи, простіше взаємодіяти з клієнтами та значно зменшувати фінансові вкладення.
Театральная афиша Москвы: лучшие спектакли
Понятие и признаки инфантильности: как распознать психологическую незрелость
Самі дієві мазі з трав
Як найкраще привітати: ідеї та поради