Що таке хмарна АТС,як вона працює та які можливості дає користувачам

Що таке хмарна АТС,як вона працює та які можливості дає користувачам

21.07.24 17:31 0 205

Хмарні технології передбачають багато актуальних напрямків, які із задоволенням застосовує бізнес будь-якого рівня. Особливо, якщо це стосується оптимізації процесів та підвищення продажів. Сучасна хмарна АТС, яка відноситься до сегменту IP-телефонії, – хороший тому приклад. Давайте разом розберемося, що це таке, у чому суть роботи та які можливості відкриває бізнесу.

Введення в хмарну АТС

Хмарна АТС – це телефонія в режимі інтернет-користування. Відмінна риса від аналогової телефонної станції – розміщення на сервері компанії або окремого провайдера, а також відсутність необхідності займати ціле приміщення, тягнути купу дротів, довго встановлювати та налагоджувати систему. При цьому вся робота здійснюється в хмарній інфраструктурі, а користувачі мають можливість підключатися до телефонії за допомогою інтернету.

структура хмарної АТС

Віртуальна хмарна АТС характеризується величезною кількістю можливостей та переваг:

  • незначна ціна установки на першому етапі та за наступний супровід – причина в тому, що провайдеру не потрібно купувати повну ліцензію та фізичний сервер, а для обслуговування не потрібний фахівець;
  • відсутність обмежень габаритами офісного приміщення – співробітники вашої компанії підключаються до системи з будь-якої локації (такий формат ідеально підходить для тих, хто працює віддалено);
  • гідний рівень обслуговування клієнтів – хмарні АТС справляють враження на них, надаючи послуги на рівні великих корпорацій;
  • масштабованість – подібні системи передбачають можливості для оптимального розширення шляхом додавання ліній під час зростання бізнесу.

Ще один важливий фактор – доступність обслуговування. Користуватися віртуальною АТС набагато простіше та вигідніше, ніж аналоговою станцією.

Принцип роботи хмарної АТС

Для формування системи потрібне підключення шлюзу або пристрою з програмним забезпеченням до інтернету. Функціонування віртуальної телефонії базується на технології VoIP, яка передбачає порядок передачі даних через мережу. Зберігається інформація на серверах провайдера.

Суть роботи хмарної АТС полягає у наступному:

  • реєстрація номера на сервері провайдера;
  • надходження на єдиний номер усіх дзвінків;
  • перенаправлення дзвінків на номери клієнтів за допомогою спеціальних протоколів.

Розподіл дзвінків передбачає схему, розроблену адміністратором. Передача даних проводиться шляхом стиснення та трансформації аналогового звукового сигналу на цифровий з подальшим напрямом через інтернет. При вступі до одержувача він декодується назад.

Основні функції хмарної АТС

Віртуальна АТС має всі опції традиційної станції. З її допомогою здійснюється:

  • запис розмов з подальшим прослуховуванням та скачуванням за потреби;
  • маршрутизація дзвінків – стає можливою через автоматичне перенаправлення;
  • голосове меню – дозволяє взаємодіяти з телефонною системою компанії за допомогою голосових команд або натискання клавіш на телефоні. Ця система зазвичай використовується для маршрутизації дзвінків, надання інформації та виконання інших автоматизованих завдань без участі оператора;
  • аналітика статистики дзвінків – забезпечує моніторинг динаміки звернень;
  • зв'язок у конференц-режимі – користувачі можуть спілкуватися з багатьох локацій одночасно.

Всі ці доступні та корисні функції телефонії забезпечують потенціал для бізнесу: підвищувати ефективність своєї роботи, простіше взаємодіяти з клієнтами та значно зменшувати фінансові вкладення.

Автор: УкрЗахідІнформ .
ОЦІНИТИ НОВИНУ
5 (голосів: 7)
Попередня новина: Почему стоит выбрать ...
Наступна новина: Генштаб ЗСУ повідомляє про ...

КОМЕНТАРІ